Брендті басқару

  • Брендті құру, имидждік стратегияны әзірлеу және жүзеге асыру, бренд саясатын іске асыру және басқару әдістерін оқытады. Ұзақ мерзімді сатып алу артықшылығын құру процесі сатып алушыға тауардың немесе қызметтің қадір-қасиетін, ұсынылатын ұқсас тауарлармен немесе қызметтермен салыстырғанда олардың ерекшеліктерін ұсыну, тұтынушылардың санасында тұрақты қауымдастықтарды, осы тауарға, оның маркасына байланысты әсерлерді қалыптастыру жөніндегі қызмет ретінде қарастырылады.
  • Образовательная программа 6B04107 Ұйым менеджменті
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top