Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Брендті басқару
-
Брендті құру, имидждік стратегияны әзірлеу және жүзеге асыру, бренд саясатын іске асыру және басқару әдістерін оқытады. Ұзақ мерзімді сатып алу артықшылығын құру процесі сатып алушыға тауардың немесе қызметтің қадір-қасиетін, ұсынылатын ұқсас тауарлармен немесе қызметтермен салыстырғанда олардың ерекшеліктерін ұсыну, тұтынушылардың санасында тұрақты қауымдастықтарды, осы тауарға, оның маркасына байланысты әсерлерді қалыптастыру жөніндегі қызмет ретінде қарастырылады.
-
Образовательная программа 6B04107 Ұйым менеджменті
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1