Комплаенс –қызметінің келелі мәселелері

  • Мақсаты: комплаенс-қызметте сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметті жүзеге асырудың қажетті білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаен-қызметтің заңнамасы және қызметінің құқықтық негізі. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметінің түсінігі, мәртебесі, міндеттері мен принциптері. Комплаенс-қызметтердің құқықтары мен міндеттері. Квазимемлекеттік сектор субъектілеріндегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтегі комплаенс-қызметтің рөлі. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс- қызметін жетілдірудің ұйымдық-құқықтық проблемаларын қою және зерделеу. Квазимемлекеттік сектор ұйымының ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңнамасын сақтауы. Комплаенс-қызметін жетілдіру проблемаларын талдау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері бойынша кейстерді шешу.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top