Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Туристік қызметтердің сапасын басқару
-
Пәннің мақсаты-білім алушылардан сапаны бақылауды, көрсетілетін туризм және қонақжайлылық қызметтерін ұйымдастыруда және қамтамасыз етуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Пәнді оқу кезінде туристік қызметтердің сапасы басқару объектісі ретінде, сондай-ақ ұйымдар мен қызметтердің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігі қарастырылады. Сапаны басқарудың әдіснамалық негіздері, сапа саласында қолданылатын құралдар мен әдістер зерттеледі.
-
Образовательная программа 6B11127 Туризм
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2