Туристік қызметтердің сапасын басқару

  • Пәннің мақсаты-білім алушылардан сапаны бақылауды, көрсетілетін туризм және қонақжайлылық қызметтерін ұйымдастыруда және қамтамасыз етуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Пәнді оқу кезінде туристік қызметтердің сапасы басқару объектісі ретінде, сондай-ақ ұйымдар мен қызметтердің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігі қарастырылады. Сапаны басқарудың әдіснамалық негіздері, сапа саласында қолданылатын құралдар мен әдістер зерттеледі.
  • Образовательная программа 6B11127 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top