Билингвистика зерттеулер әдістемесі

  • Пәннің мақсаты-Ғылыми-педагогикалық жұмыста лингвокоммуникативтік мәселелерді ғылыми негізде шешуге мамандарды дайындау, тәжірибелік-зерттеу аспектіде ұсынылған тіл теориясы және жалпы тіл білімі бойынша магистранттардың білімін тереңдету ғылыми, педагогикалық және басқа да кәсіптік қызметке қажетті теориялық және әдістемелік негіз Тіл ғылымының дамуының негізгі бағыттарын және қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді бағалауды, сонымен қатар ғылыми-тәжірибелік мәселелерді шешуде, оның ішінде білімнің пәнаралық салаларында жаңа идеяларды тудыру әдістерін біледі мамандық бойынша; кез келген келіп түсетін ақпаратты сыни бағалау; ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешу кезінде, оның ішінде пәнаралық салаларда стандартты формулалар мен әдістерді автоматты түрде қолданудан аулақ болу. «Шет тілі» мамандығына қатысты да, одан тысқары да әдебиеттерді қабылдау және талдау дағдыларын, сонымен қатар көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша, дәлелді баяндау дағдыларын меңгереді.Тіл ғылымының дамуының негізгі бағыттарын және қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді бағалауды, сонымен қатар ғылыми-практикалық мәселелерді шешуде, оның ішінде білімнің пәнаралық салаларында жаңа идеяларды тудыру әдістерін біледі. Мамандық бойынша ғылыми әдебиеттер; кез келген келіп түсетін ақпаратты сыни тұрғыдан бағалау; ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде, оның ішінде пәнаралық салаларда стандартты формулалар мен әдістерді автоматты түрде қолданудан аулақ болу. «Шет тілі» мамандығына қатысты да, одан тысқары да әдебиеттерді қабылдау және талдау дағдыларын, сондай-ақ көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау дағдыларын меңгере алады.
  • Образовательная программа 7M01723 Шетел тілі: екі шетел тілі
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top