Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01723 Шетел тілі: екі шетел тілі в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрін даярлауда білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты: Қазақстанның әлемдік білім беру кеңістігіне кіруін қамтамасыз етуге бағытталған үздіксіз және дәйекті шет тілін оқытудың ұлттық деңгейін құру және жоғары оқу орнынан кейінгі білімді, бәсекеге қабілетті, сұранысқа ие шетел тілін оқытатын мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы мен философиясы
Лингвистикадағы фонология мәселелері
Лингвомәдениеттану мен цивилизация мәселелері
Жоғары мектептің педагогикасы
Сөз мәдениеті және тілдік қарым-қатынас
Шетел тілі (кәсіби)
Басқару психологиясы
Ағылшын және қазақ тілдерінің салыстырмалы фонетикасы
Лингводидактика
Контрастивті лингвистика
Академиялық жазу моделі
Іскерлік ағылшын тілі дискурсы
Ғылыми жазылым
Тіл және дискурс мәселелері
-
2 Оқу жылы
Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
Прагма-кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру мәселелері
Когнитивтік лингвистика
Шетел тілін оқыту іс-әрекеттіндегі зерттеулер
Мәдениет және қазіргі заманғы мәдениетаралық қарым-қатынас
Жоғары оқу орнында оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары мен әдістері
Сөйлеу және тыңдап түсіну дағдысын дамыту
Билингвистика зерттеулер әдістемесі
Интерпретация және мәтінді аудару
Бейіндік және кәсіби-бағдарлы шеттілдік білім беру
Ғылыми зерттеу және генеративтік ЖИ
Мәтінге лингво-аудармашылық талдау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шеттілдік білім берудің әдіснамалық тұғырлары мен дидактикалық ұстанымдарын түсіндіреді. Белсенді оқытуға ықпал ететін және әртүрлі білім беру мекемелерінде білім алушылардың әртүрлі қажеттіліктерін қанағаттандыратын тиімді оқыту стратегияларын әзірлейді және қолданады.
- Ғылыми-зерттеу жұмысын орындау кезінде тіл білімі саласындағы теориялық және іргелі білімдерін қолданады, ғылыми зерттеудің өзектілігін анықтайды, магистрлік диссертацияны жазу үшін ғылыми дереккөздермен жұмыс істеу дағдысына ие болады.
- Когнитивтік ғылым негіздерін, лингвомәдениеттану, мәдениетаралық қарым-қатынас теориясын қолданады. Мәдениет контекстіндегі лингвистикалық құбылыстарды талдайды. Тілде көрсетілген мәдени кодтарды түсіндіруге қабілеті.
- Шетел тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру үшін халықаралық стандартты формалар мен бақылау әдістерін қолданады. Білім беру ұйымдарындағы зерттеулерді үйлестіреді, нәтижелерді педагогикалық қоғамдастыққа таратады
- Пәнді, тілді және мәдени құндылықтарды сапалы меңгеруді қамтамасыз ететін көптілді ортада тиімді оқытудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қолданады. Кәсіби деңгейде оқыту тілін меңгерген. Қажетті ресурстар мен ақпарат көздерін өз бетінше талдай алады.
- Әртүрлі әлеуметтік, академиялық және кәсіби мәнмәтінде тиімді қарым-қатынас жасайды. Оқытудың әртүрлі стильдері мен тілді меңгеру деңгейлеріне байланысты әртүрлі оқыту стратегияларын қолданады
- Оқу процесінде оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын қолданады. Оқыту мен оқытудың сапасын жақсарту, сондай-ақ инновациялық білім беру практикаларын ілгерілету үшін білім беру технологияларын тиімді кіріктіреді. Білім алушының/тәрбиеленушінің жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту/тәрбиелеу технологияларын және оқыту және тәрбиелеу мақсаттарына сәйкес бағалау стратегияларын таңдайды
- Философиялық білім негіздерін, басқару психологиясының принциптерін, біртілділік пен қостілділіктің тілді меңгеруге әсерін ескере отырып, шет тілін оқытудың әдістемелік тәсілдері мен технологияларын қолданады.
- Гипотезаны құрастыру, мәліметтер жинау, нәтижелерді талдау және қорытынды жасауды қамтитын ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдерін түсіндіре алады. Қолданыстағы зерттеулер мен оның нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалай алады. Деректерді талдау және жаңа шешімдерді жасау үшін генеративті ЖИ пайдаланатын жобаларды әзірлей және жүзеге асыра алады. Генеративті ЖИ саласында өз бетінше ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алады, соның ішінде ғылыми мақалалар жазу және конференцияларда нәтижелерді ұсына алады.