Сандық маркетинг

  • «Цифрлық маркетинг» пәні өнімдер мен қызметтерді ілгерілету, клиенттерді тарту және сатуды ұлғайту үшін цифрлық технологиялар мен онлайн платформаларды пайдалану тәсілдерін зерделейді. Студенттер веб-сайттарды құру және оңтайландыру, контент-маркетинг, іздеу оңтайландыру (SEO), интернеттегі ақылы жарнама, әлеуметтік желілер, электрондық пошта маркетингі және деректерді талдау сияқты аспектілерді үйренеді. Пән сондай-ақ аудиторияны тартудың, тұтынушылармен өзара іс-қимылдың, цифрлық бренд құрудың және онлайн трафикті монетизациялаудың түрлі стратегияларын қамтиды. Студенттер пайдаланушылардың мінез-құлқы туралы деректерді талдауды, маркетингтік кампаниялардың тиімділігін бағалауды және конверсияны ұлғайту және клиенттерді ұстап қалу үшін стратегияларды әзірлеуді үйренеді
  • Образовательная программа 6B06103 Инжиниринг және жасанды интеллект
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top