Жаңа өнім мен нарықты дамыту және тестілеу

  • Пәннің мақсаты: жаңа өнімдер мен нарықтарды дамытуға бағытталған жобаларды кәсіби тұрғыда жоспарлау, жүзеге асыру және тестілеу дағдыларын қалыптастыру, білім алушыларды инновациялық шешімдер мен тұтынушы қажеттіліктерін тиімді сәйкестендіруге үйрету. Міндеттері: жаңа өнім жасау кезеңдерін, әдістері мен құралдарын меңгеру, нарықтық тестілеу және тұтынушы кері байланысын қолдану арқылы өнімді оңтайландыру, нарыққа шығу стратегияларын жасау және бағалау, өнімнің құндылық ұсынысын негіздеу және ілгерілету жолдарын игеру.
  • Образовательная программа 7M04107 Іскерлік әкімшілендіру (EMBA)
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top