Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Заманауи маркетингтік зерттеулердің теориясы мен практикасы
-
Маркетингтік зерттеулерде социологиялық әдістерді қолдану ерекшеліктерімен, маркетинг мәселелерін шешуге бағытталған әртүрлі типтегі социологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерінің әртүрлі аспектілерімен таныстыру. Әлеуметтік саланың ерекшеліктерін ескере отырып, магистранттардың маркетингтік және маркетингтік зерттеулердің негізгі құралдары туралы білімдерін қалыптастыру. Бір түрі маркетингтік зерттеу болып табылатын социологиялық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі туралы білімді қолдану негізінде маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгереді.
-
Образовательная программа 7M03103 Әлеуметтану
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2