Маркетингтік талдау

  • Пән теорияны зерттеуге және маркетингтік талдаудың әдістері мен әдістерін қолдану дағдыларын алуға, экономикалық құбылыстар мен процестердің шынайылығын, олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігін түсінуге, оларды жүйелендіру дағдыларын қалыптастыруға, әртүрлі факторлардың әсерін анықтауға, өз бетінше жұмыс істеу және сандық материалды жалпылау дағдыларына, алынған білімді кәсіпорын қызметінің нәтижелерін бағалау үшін пайдалануға, олардың экономикалық тиімділігін арттыру резервтерін анықтауға бағытталған.
  • Образовательная программа 6B11104 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top