Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11104 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в ОАИУ

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Мейрамхана мен қонақ үй қызметтерінің сапасын анықтайтын санитарлық-гигиеналық талаптарды ескере отырып, қол жетімді стандарттар негізінде қонақ үй өнімдерін брондау және сату, тамақтану, қызмет көрсету және пайдалану, қабылдау және орналастыру бөлімдері мен қызметтерінің технологиялық циклдерін басқарады
  • Қонақтарға қызмет көрсетудің базалық дағдыларына ие, нөмірді броньдауға өтінімдерді, оның ішінде орталық броньдау жүйесі мен GDS арқылы қалыптастырады және қабылдайды, тұтынушылардың әртүрлі санаттарының сұраныстарын ескере отырып, барларда қызметтер көрсетеді
  • Жоспарлау, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, экономикалық есептерді орындау, стартап құру, қаржылық есептілікті талдау саласында дағдыларына ие болады, нарықты маркетингтік талдау негізінде нарықтық стратегияларды әзірлейді
  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесінде бухгалтерлік есеп және аудит жүргізу дағдыларына ие, кәсіпорын қызметіне талдау жүргізеді, калькуляцияны, қонақ үй және мейрамхана бизнесі кәсіпорындарында өнімдер мен тауарларды жіберу және сатудың жоспар-мәзірін құрастырады
  • Туризм және қонақжайлылық тарихы, қазіргі жағдайдағы қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының жұмыс істеу және мемлекеттік реттеу ерекшеліктері, қызмет көрсетудің жайлылық деңгейіне негізделген кәсіпорындардың жіктелуі туралы білімдерін көрсетеді, халықаралық этикет нормаларын біледі
  • Ақпараттық кеңістікте еркін бағдар алады, қолданбалы мәселелерді шешу үшін жасанды интеллект әдістерін қолданады ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, Shelter, 1С Қонақ үй қолданбалы бағдарламаларын пайдаланады
  • Нормативтік-техникалық құжаттамада, мемлекеттік бағдарламаларда, стандарттарда, ұлттық экономика жүйесінде қонақжайлылық саласының жұмыс істеу қағидаттарында бағдарланады, оларға қойылатын талаптарды ескере отырып, басқару схемасын, қонақ үй және мейрамхана кешендерінің жобалары мен дизайнын әзірлейді
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияға түседі, қонақ үй және мейрамхана кешендері клиенттерінің сипаттамаларына қарай ағылшын тілін меңгереді
  • Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын басқарудың көшбасшылық қасиеттері мен дағдыларына ие, басқару, жанжалдардың алдын алу әдістерін меңгерген, психологиялық теорияларды қолданады, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың әлеуетін анықтайды
  • Тұрақты азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, рухани құндылықтарды, мейрамхана және қонақ үй ісі саласында өз бизнесін жобалау үшін кәсіпкерлік негіздерін білуін көрсетеді, қауіпсіз және салауатты өмір салты қағидаттарын іске асырады
  • Қонақ үй және мейрамхана қызметтерін жылжыту үшін маркетингтік құралдарды қолданады, қонақ үй және мейрамхана брендін жасайды, маркетингтік зерттеулер жүргізеді және жеткізушілер, бәсекелестер мен сатып алушылар нарығының жай-күйін талдайды, қонақ үйлер мен мейрамханалардың тауарлары мен қызметтерінің бағасын есептейді
  • Қонақ үй және мейрамхана және MICE қызметтерін әзірлейді, бағалайды және талдайды клиенттер мен келушілердің қанағаттануы, орындалатын жұмыстардың сапасы, экологиялық сипаттағы төтенше жағдайлардың салдарын саралайды және өндірістік персонал мен халықты ықтимал зардаптардан қорғаудың әдістері мен құралдарын пайдаланады
Top