Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11104 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в ОАИУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі саласында білімі, іскерлігі және практикалық дағдылары бар, қонақ үйлер мен мейрамханалардың қызметін тиімді ұйымдастыра алатын бакалаврларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Орталық Азия Инновациялық Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қаржылық сауаттылық негіздері
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Ғылыми зерттеу әдістері
Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі
Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесіне кіріспе
Туризм және қонақжайлық тарихы
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Ұлттық экономика негіздері
-
2 Оқу жылы
Қонақжайлылық индустриясының негіздері
Халықаралық көлік операциялары
Қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласындағы кәсіпкерлік қызмет
Қонақжайлылық қызмет этикасы
Қонақ үй және мейрамхана шаруашылығындағы логистика
Ағылшын тілінің практикалық курсы 1
Көшбасшылық және басқару психологиясы
Халықаралық туризм
Әлеуметтік-мәдени сервистік қызметті көрсету
Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесінің брендингі
Туризмдегі тәуекелдерді басқару
Сервистік қызмет
Ағылшын тілінің практикалық курсы 2
Қонақжайлылық индустриясының инфрақұрылымы
Қонақ үй қызметі саласындағы еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау
-
3 Оқу жылы
Жасанды интеллект негіздері
Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесіндегі шығындар калькуляциясы
Мейрамхана-қонақ үй бизнесіндегі баға белгілеу
Туризм мен қызмет көрсетудегі электронды брондау және резервтеу жүйелері
Туризмдегі ақпараттық технологиялар
Қонақ үй сервисіндегі менеджмент және персоналды басқару
Қонақ үй қызметтері мен қоғамдық тамақтану кәсіпорындарының маркетингі
Қонақ үйлерде қызмет көрсетуді ұйымдастыру
Қонақ үй шаруашылығын экономикалық талдау
Қонақ үйдегі FOOD- менеджменті
Бар және эногастрономия
Маркетингтік талдау
Салалардағы есеп
Қонақ үй бизнесіндегі MICE қызметтері
Инклюзивті мәдениет және коммуникация
Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі бухгалтерлік есеп
-
4 Оқу жылы
Қонақ үй және мейрамхана кешендерінің интерьер дизайны
Қонақжайлылық индустриясын мемлекеттік реттеу
Қабылдау және орналастыру қызметі қызметкерлерінің ағымдағы қызметін ұйымдастыру және бақылау
Тауарлар мен қызметтерді сараптау
Мәдени-демалыс қызметін ұйымдастыру
Қонақ үй қызметтерін стандарттау және сапасын бақылау
Қонақжайлылық индустриясындағы анимациялық қызмет
Қонақжайлылықтағы GDS
Қонақ үй және мейрамхана кешендерін жобалау
Нөмірлік қордың қызмет көрсету және пайдалану қызметкерлерінің ағымдағы қызметін ұйымдастыру және бақылау
Қонақ үй өнімдерін сату
Тамақтану қызметі қызметкерлерінің ағымдағы қызметін ұйымдастыру және бақылау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мейрамхана мен қонақ үй қызметтерінің сапасын анықтайтын санитарлық-гигиеналық талаптарды ескере отырып, қол жетімді стандарттар негізінде қонақ үй өнімдерін брондау және сату, тамақтану, қызмет көрсету және пайдалану, қабылдау және орналастыру бөлімдері мен қызметтерінің технологиялық циклдерін басқарады
- Қонақтарға қызмет көрсетудің базалық дағдыларына ие, нөмірді броньдауға өтінімдерді, оның ішінде орталық броньдау жүйесі мен GDS арқылы қалыптастырады және қабылдайды, тұтынушылардың әртүрлі санаттарының сұраныстарын ескере отырып, барларда қызметтер көрсетеді
- Жоспарлау, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, экономикалық есептерді орындау, стартап құру, қаржылық есептілікті талдау саласында дағдыларына ие болады, нарықты маркетингтік талдау негізінде нарықтық стратегияларды әзірлейді
- Қонақ үй және мейрамхана бизнесінде бухгалтерлік есеп және аудит жүргізу дағдыларына ие, кәсіпорын қызметіне талдау жүргізеді, калькуляцияны, қонақ үй және мейрамхана бизнесі кәсіпорындарында өнімдер мен тауарларды жіберу және сатудың жоспар-мәзірін құрастырады
- Туризм және қонақжайлылық тарихы, қазіргі жағдайдағы қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының жұмыс істеу және мемлекеттік реттеу ерекшеліктері, қызмет көрсетудің жайлылық деңгейіне негізделген кәсіпорындардың жіктелуі туралы білімдерін көрсетеді, халықаралық этикет нормаларын біледі
- Ақпараттық кеңістікте еркін бағдар алады, қолданбалы мәселелерді шешу үшін жасанды интеллект әдістерін қолданады ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, Shelter, 1С Қонақ үй қолданбалы бағдарламаларын пайдаланады
- Нормативтік-техникалық құжаттамада, мемлекеттік бағдарламаларда, стандарттарда, ұлттық экономика жүйесінде қонақжайлылық саласының жұмыс істеу қағидаттарында бағдарланады, оларға қойылатын талаптарды ескере отырып, басқару схемасын, қонақ үй және мейрамхана кешендерінің жобалары мен дизайнын әзірлейді
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияға түседі, қонақ үй және мейрамхана кешендері клиенттерінің сипаттамаларына қарай ағылшын тілін меңгереді
- Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын басқарудың көшбасшылық қасиеттері мен дағдыларына ие, басқару, жанжалдардың алдын алу әдістерін меңгерген, психологиялық теорияларды қолданады, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың әлеуетін анықтайды
- Тұрақты азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, рухани құндылықтарды, мейрамхана және қонақ үй ісі саласында өз бизнесін жобалау үшін кәсіпкерлік негіздерін білуін көрсетеді, қауіпсіз және салауатты өмір салты қағидаттарын іске асырады
- Қонақ үй және мейрамхана қызметтерін жылжыту үшін маркетингтік құралдарды қолданады, қонақ үй және мейрамхана брендін жасайды, маркетингтік зерттеулер жүргізеді және жеткізушілер, бәсекелестер мен сатып алушылар нарығының жай-күйін талдайды, қонақ үйлер мен мейрамханалардың тауарлары мен қызметтерінің бағасын есептейді
- Қонақ үй және мейрамхана және MICE қызметтерін әзірлейді, бағалайды және талдайды клиенттер мен келушілердің қанағаттануы, орындалатын жұмыстардың сапасы, экологиялық сипаттағы төтенше жағдайлардың салдарын саралайды және өндірістік персонал мен халықты ықтимал зардаптардан қорғаудың әдістері мен құралдарын пайдаланады