Кәсіби қарым-қатынас психологиясы

  • Пәннің мақсаты қарым-қатынас туралы идеяларды қызметтің ерекше түрі ретінде дамыту, кәсіби қарым-қатынастың нақты деңгейлерін, түрлері мен функцияларын нақты аша білуді дамыту болып табылады Басқа рецепторлардың қарым-қатынас стилін қабылдаудағы имидждің рөлін талдай алады. Кәсіби қарым-қатынастың сәтсіздігіндегі кедергілердің рөлін ашады. Кәсіби деформация және қажу процестерінің кәсіби қарым қатынасты жүзеге асыруға ықпалын көрсетеді.
  • Образовательная программа 7M01101 Педагогика және психология
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top