Жарнама (advertising)

  • Пән жарнаманың пайда болу тарихы, тауарлар мен қызметтерді жарнамаға қойылатын мақсаттар, міндеттер мен талаптар туралы білімді қалыптастырады; жарнамалық науқандарды ұйымдастыру және оның тиімділігін бағалау, сұранысты қалыптастыру және ынталандыру дағдыларын береді. Мақсатты аудиторияға ақпарат беру; жарнама кызмет көрсету дағдыларын үйретеді; өнімді пайдаланудың мақсаттары мен тәсілдері туралы білімді кеңейтеді, тауар туралы жағымды әсер етеді.
  • Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top