Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04106 Маркетинг в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Табысты мансапқа бағытталған және Қазақстан Республикасы мен халықаралық қоғамдастық алдында тұрған кәсіби, әлеуметтік-экономикалық, гуманитарлық және рухани міндеттерді белсенді тарту және шешуге қатысу үшін заманауи жүйелі білімі, қажетті құзыреттері мен дағдылары бар маркетинг саласында жоғары білікті кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері
Тұтынушылар тәртібі
Қаржылық cауаттылық
Экономикалық теория
Экономикадағы математика
Микроэкономика
-
2 Оқу жылы
"Тіл және кәсіби қарым-қатынас" Майноры Бизнес және кәсіпкерлік саласындағы ағылшын тілі
Макроэкономика
Эконометрика
Маркетинг
Сандық статистика
Мәліметтерді талдау және экономиканы болжамдау
Пән аралық курс "Кәсіби бағытталған тіл"
Әлеуметтік статистика
Менеджмент (Management)
"Тіл және кәсіби қарым-қатынас" Майноры Ағылшын тілі және мансап
Пәннің сипаттамасы "Кәсіптік-бағдарланған тіл" 1 пәнаралық курсы
Бухгатерлік есеп
Баға және баға белгілеу
-
3 Оқу жылы
Қаржы
Маркетинг жүйесіндегі өнімді бөлу
"Тіл және кәсіби байланыс" Майноры Әлеуметтік коммуникация
Мерчендайзинг және сауда маркаларын басқару
Контент маркетингі және әлеуметтік медиа маркетингі
Коммуникациялық менеджмент
Ивент-маркетинг
Маркетингтік коммуникациялар
«Сандық маркетинг» пәнаралық курсы
Салықтар және салық салу
Маркетинг спортта және дене шынықтыруда
"Тіл және кәсіби байланыс" Майноры Конфликтология
Маркетингтік зерттеулер
Бизнестен бизнеске маркетинг (B2B)
Сервистік маркетинг
Мейрамхана және қонақ үй маркетингі
Экологиялық маркетинг
Нейромаркетинг
Өнеркәсіптік маркетинг
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан дамуының негізгі заңдылықтары мен қозғаушы күштерін, тұрақты даму мақсаттарын, техносферадағы адам өмірінің денсаулығы мен экологиялық тазалығын сақтау шарттарын білетінін көрсете алады; айналасына сыни тұрғыдан қарай алады, әлеуметтік-саяси және экономикалық салаларда болып жатқан оқиғаларға өзіндік баға бере алады; инклюзивті ортада бейімделу үшін әлеуметтенудан алған білімін тиімді қолдана алады; құқықтық сананы, экономикалық ойлауды, қаржылық сауаттылықты, сыбайлас жемқорлыққа қарсылығын және академиялық адалдық мәдениетін көрсете алады.
- Тіл сауаттылығын көрсетеді; коммуникативті дағдылары мен академиялық жазу дағдылары қалыптасқан, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасай алады.
- Кәсіби есептерді шешу үшін пәнаралық контексте Негізгі математикалық білімді көрсетеді және қолданады. Маркетинг және маркетингтік зерттеулер саласындағы Математикалық талдау және модельдеу әдістерін қолдана отырып есептерді шеше алады
- Цифрлық технологияларды, жасанды интеллект құралдары мен жүйелерін пайдалана отырып, бизнес және басқару саласында кәсіби функцияны жүзеге асыруға қабілетті; тауар мен қызмет туралы көрнекі ақпаратты ресімдейді, орналастырады және көрсетеді. Маркетингтің онлайн құралдарын қолдана алады және оларды жарнамалық, PR және BTL науқандарын жүргізу кезінде қолдана алады
- Кәсіпкерлік қызметті басқарудың негізгі элементтері бойынша білімдерін көрсетеді: құқықтық, ұйымдастырушылық және жоспарлау; микро- және макро-деңгейлердегі экономиканың іргелі аспектілерін талдайды; мүдделі тараптарға қаржылық және басқару ақпаратын талдайды және ұсынады
- Маркетинг кешені, портфельдік талдау, стратегиялық талдау және коммуникациялар сияқты маркетингтің негізгі теориялары мен принциптерін жіктей және талдай алады; нарықты сегменттеу, мерчандайзинг, тұтынушылардың шешім қабылдау процесі туралы ақпарат алудың негізгі теориялары мен құралдарын сипаттау және қолдану. Баға белгілеу механизмін, өнім/қызметтің жарнамалық шығындарын бөлуді талдайды; іскерлік коммуникацияларды жүзеге асырады, бизнес-жоспарлауды ұйымдастыру принциптерін біледі; ұйымның бизнес-процестерін құруға қатыса алады.
- Ұйымның маркетингтік қызметіне талдау жасайды; жаңа тауарлар мен қызметтерді құру және қолданыстағы қызметтерді жетілдіру бойынша идеяларды іздеуді және әзірлеуді жүзеге асырады; ұйымның сыртқы ортасын, оның ішінде әлемдік нарықты талдайды, ұйымның нақты және әлеуетті мүмкіндіктерін анықтайды, нарықты талдайды және әлеуетті бәсекелестерді зерттейді
- Менеджмент және бизнес саласындағы кәсіби функцияларды іске асыру үшін маркетингтің, болашақты болжаудың және деректерді талдаудың функционалдық салаларындағы негізгі тұжырымдамаларды, парадигмаларды және теориялық әзірлемелерді біріктіруге қабілетті; қойылған мақсаттарға жету үшін орындаушылардың шағын ұжымдарының жұмысын ұйымдастыруға; маркетингтік зерттеулер жоспарын әзірлеуге қабілетті
- Маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерін түсіндіруді, таңдауды және қолдануды біледі, мидың подсознание реакциялары негізінде оларды ілгерілетуге байланысты іс-шаралар кешенін талдайды. Өнім беру және компаниялар арасында пайда табу мақсатында маркетингтік стратегияларды, жарнамаларды, деректерді талдауды талдайды; жасыл технологияның тұтынушылардың мінез-құлқына әсерін талдайды
- Сәйкес теориялар мен әдістемелерді таңдау, өзекті және дәл ақпарат алу, деректерді талдау және теориялық зерттеулерде немесе қолданбалы жобаларда қорытынды жасау үшін негізгі зерттеу дағдыларын, сыни ойлау дағдыларын, коммуникациялық дағдыларды қолдануға қабілетті. Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді, өз пікірін қалыптастыруға және қорғауға және жобалармен, оның ішінде топ құрамында жұмыс істеуге қабілетті
Ұқсас БББ
6B04106 Маркетинг
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
6B04106 Маркетинг
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B04106 Маркетинг
Торайгыров университеті
6B04106 Маркетинг
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B04106 АТ маркетингі
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
6B04106 Маркетинг
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B04106 Маркетинг. Менеджмент. Бизнес
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B04106 Маркетинг
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B04106 Маркетинг. Менеджмент. Бизнес
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B04106 Маркетинг
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті