Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04106 Маркетинг в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстан дамуының негізгі заңдылықтары мен қозғаушы күштерін, тұрақты даму мақсаттарын, техносферадағы адам өмірінің денсаулығы мен экологиялық тазалығын сақтау шарттарын білетінін көрсете алады; айналасына сыни тұрғыдан қарай алады, әлеуметтік-саяси және экономикалық салаларда болып жатқан оқиғаларға өзіндік баға бере алады; инклюзивті ортада бейімделу үшін әлеуметтенудан алған білімін тиімді қолдана алады; құқықтық сананы, экономикалық ойлауды, қаржылық сауаттылықты, сыбайлас жемқорлыққа қарсылығын және академиялық адалдық мәдениетін көрсете алады.
  • Тіл сауаттылығын көрсетеді; коммуникативті дағдылары мен академиялық жазу дағдылары қалыптасқан, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасай алады.
  • Кәсіби есептерді шешу үшін пәнаралық контексте Негізгі математикалық білімді көрсетеді және қолданады. Маркетинг және маркетингтік зерттеулер саласындағы Математикалық талдау және модельдеу әдістерін қолдана отырып есептерді шеше алады
  • Цифрлық технологияларды, жасанды интеллект құралдары мен жүйелерін пайдалана отырып, бизнес және басқару саласында кәсіби функцияны жүзеге асыруға қабілетті; тауар мен қызмет туралы көрнекі ақпаратты ресімдейді, орналастырады және көрсетеді. Маркетингтің онлайн құралдарын қолдана алады және оларды жарнамалық, PR және BTL науқандарын жүргізу кезінде қолдана алады
  • Кәсіпкерлік қызметті басқарудың негізгі элементтері бойынша білімдерін көрсетеді: құқықтық, ұйымдастырушылық және жоспарлау; микро- және макро-деңгейлердегі экономиканың іргелі аспектілерін талдайды; мүдделі тараптарға қаржылық және басқару ақпаратын талдайды және ұсынады
  • Маркетинг кешені, портфельдік талдау, стратегиялық талдау және коммуникациялар сияқты маркетингтің негізгі теориялары мен принциптерін жіктей және талдай алады; нарықты сегменттеу, мерчандайзинг, тұтынушылардың шешім қабылдау процесі туралы ақпарат алудың негізгі теориялары мен құралдарын сипаттау және қолдану. Баға белгілеу механизмін, өнім/қызметтің жарнамалық шығындарын бөлуді талдайды; іскерлік коммуникацияларды жүзеге асырады, бизнес-жоспарлауды ұйымдастыру принциптерін біледі; ұйымның бизнес-процестерін құруға қатыса алады.
  • Ұйымның маркетингтік қызметіне талдау жасайды; жаңа тауарлар мен қызметтерді құру және қолданыстағы қызметтерді жетілдіру бойынша идеяларды іздеуді және әзірлеуді жүзеге асырады; ұйымның сыртқы ортасын, оның ішінде әлемдік нарықты талдайды, ұйымның нақты және әлеуетті мүмкіндіктерін анықтайды, нарықты талдайды және әлеуетті бәсекелестерді зерттейді
  • Менеджмент және бизнес саласындағы кәсіби функцияларды іске асыру үшін маркетингтің, болашақты болжаудың және деректерді талдаудың функционалдық салаларындағы негізгі тұжырымдамаларды, парадигмаларды және теориялық әзірлемелерді біріктіруге қабілетті; қойылған мақсаттарға жету үшін орындаушылардың шағын ұжымдарының жұмысын ұйымдастыруға; маркетингтік зерттеулер жоспарын әзірлеуге қабілетті
  • Маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерін түсіндіруді, таңдауды және қолдануды біледі, мидың подсознание реакциялары негізінде оларды ілгерілетуге байланысты іс-шаралар кешенін талдайды. Өнім беру және компаниялар арасында пайда табу мақсатында маркетингтік стратегияларды, жарнамаларды, деректерді талдауды талдайды; жасыл технологияның тұтынушылардың мінез-құлқына әсерін талдайды
  • Сәйкес теориялар мен әдістемелерді таңдау, өзекті және дәл ақпарат алу, деректерді талдау және теориялық зерттеулерде немесе қолданбалы жобаларда қорытынды жасау үшін негізгі зерттеу дағдыларын, сыни ойлау дағдыларын, коммуникациялық дағдыларды қолдануға қабілетті. Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді, өз пікірін қалыптастыруға және қорғауға және жобалармен, оның ішінде топ құрамында жұмыс істеуге қабілетті
Top