Ивент-маркетинг

  • Пәннің мақсаты-табысты болудың негізгі құралдарының бірі ретінде оқиғалар туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру коммуникациялық стратегия. Студенттерде оларды дайындау мен іске асырудың барлық кезеңдерінде, сондай-ақ өнімнің / компанияның бүкіл өмірлік циклі бойында оқиғаларды кәсіби пайдалану және басқару қажеттілігі туралы түсінік қалыптастыру; бәсекелестердің өткізген оқиғаларын және өз оқиғаларын сыни бағалауға үйрету, сондай-ақ оқиғаларды бағалау мен дамытуды жүргізу; оқиғаларды жоспарлау дағдыларын, сондай-ақ оларды одан әрі жетілдіру мен дамытуды дамыту; оқиғаларды үйрету студенттер оқиғалардың тиімділігін бағалау үшін әр түрлі тәсілдерді қолданады.
  • Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top