Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Нейромаркетинг
-
Пәннің мақсаты-білім алушыларда тұтынушылардың шешім қабылдауының негізінде жатқан заманауи нейротехнологияларды пайдаланудың негізгі мүмкіндіктері мен проблемаларын және олардың маркетингтік әрекеттерге (брендинг, Жарнама, дизайн және орау, ассортимент, баға белгілеу және т.б.) реакцияларын қалыптастыру, сондай-ақ нейробейнелеу, нейростимуляция және нейромаркетинг әдістері арқылы басқарушылық шешімдерді негіздеу қабілетін дамыту.
-
Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2