Баспасөз менеджменті және маркетингі

  • Мақсаты: Заманауи баспасөз құралдарымен таныстыру, баспасөз саласындағы тәжірибелік дағдысын қалыптастыру, сандық тасымалдағыштар мен байланыс құралдарын қолдана отырып, ақпаратты сақтаудың жолдарын меңгерту. Бұқаралық ақпарат құралдары жұмысында қолданылатын қазіргі техника, мерзімді баспасөз тарихымен таныстыру. Мазмұны: Студенттерге газет-журналдардың сапасын бағалай білу жолдарын көрсету. Баспалық БАҚ шығару бойынша икем-дағдыларды игерту. Баспасөз саласындағы редактор қызметі мен қазіргі баспасөз құрылымы жөніндегі ұғымдарын қалыптастыру. Баспасөз маркетингі мен менеджментінің негізгі элементтері жайлы қажетті білім көлемін беру. Ақпараттық технологияларды қолдана отырып, студенттерге баспасөз негіздерін игерту.
  • Образовательная программа 7M03220 Журналистика
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top