Фармацияда маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесі

  • Фармацевтикалық практика саласындағы түрлі міндеттерді шешу үшін білім алушыларда маркетингтік зерттеулер әдіснамасы бойынша заманауи түсініктерді қалыптастырады. Маркетингтік зерттеулердің түрлерін, маркетингтік ақпаратты және оны алу көздерін зерттейді. Дәрілік заттарды әзірлеудің, өндірудің, жылжытудың, таратудың әртүрлі кезеңдеріндегі маркетингтік зерттеулердің, маркетингтік ақпаратты талдаудың әдістемесі.
  • Образовательная программа 7M10104 Фармация
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top