Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қазіргі заманғы маркетинг парадигмалары: теориясы мен әдістемесі
-
Маркетингтік тұжырымдамалардың эволюциясы, цифрландыру мен жаһандану әсері маркетингтік стратегиялардың дамуына, тұтынушылардың мінез-құлық модельдеріне, маркетингтік зерттеулердің инновациялық әдістемелерінің пайда болуына, сондай-ақ қарқынды өзгеріп жатқан нарық жағдайында бәсекелестік стратегияларын қалыптастыру мәселелері қарастырылады.
-
Образовательная программа 8D04104 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2