Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D04104 Маркетинг в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында инновациялық модельдерді әзірлей алатын, күрделі нарықтық үдерістерді басқаруға қабілетті, өз әлеуетін іске асырып, озық маркетингтік стратегияларды бизнеске, ғылымға және мемлекеттік басқаруға интеграциялауға үлес қоса алатын жоғары білікті, жоғары құзыретті зерттеушілерді, кәсіби мамандар мен көшбасшыларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жасанды интеллект дәуіріндегі маркетинг
Цифрлық экожүйелер мен платформалардың маркетингі
Ғылыми зерттеу әдістері
Академиялық хат (ағылшын тілінде)
Маркетингтік аналитика мен болжамды модельдеудің кешенді әдістері (ағылшын тілінде)
Қазіргі заманғы маркетинг парадигмалары: теориясы мен әдістемесі
Халықаралық маркетинг және жаһандық брендтер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Халықаралық және отандық рецензияланатын ғылыми басылымдарда ғылыми зерттеу нәтижелерін жариялау және халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияларға қатысу үшін ағылшын тілінде академиялық жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын ауызша және жазбаша түрде меңгереді.
- Цифрлық трансформация және жаһандану контекстінде маркетингтің өзекті міндеттерін қою және шешу үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолданады.
- Қазіргі заманғы инновациялық білім беру технологиялары мен оқыту әдістерін білім алушылардың өзекті қажеттіліктеріне бейімдей отырып, педагогикалық және зерттеу практикасын ұйымдастырады және жүргізеді.
- Тауарлар мен қызметтерді ілгерілету стратегияларының тиімділігін арттыру үшін маркетингте заманауи цифрлық технологияларды, экожүйелерді және платформалық шешімдерді талдайды және қолданады.
- Жасанды интеллект пен машиналық оқытуды кәсіпорындардың бизнес-процестеріне интеграциялауды ескере отырып, маркетингтік стратегияларды әзірлейді және бейімдейді.
- Статистикалық талдау мен деректерді өңдеу әдістерін қоса алғанда, кешенді маркетингтік аналитика және предиктивтік модельдеу құралдарын меңгереді.
- Әртүрлі нарықтар мен мәдени ерекшеліктерге бейімдей отырып, халықаралық маркетинг және жаһандық брендтерді басқару саласында білім мен дағдыларға ие болады.
- Нарықтық жағдайды бағалау және заманауи экономикалық даму кезеңінде компаниялардың маркетингтік стратегияларын қалыптастыру үшін экономикалық-математикалық модельдеу мен болжау әдістерін қолданады.
- Ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізу, диссертация жазу және қорғау, сондай-ақ халықаралық және отандық зерттеу жобаларына қатысу қабілетін көрсетеді.