Жаңа білім беру бағдарламасы

8D04104 Маркетинг в ҚарУ Е.А.Бөкетов

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында инновациялық модельдерді әзірлей алатын, күрделі нарықтық үдерістерді басқаруға қабілетті, өз әлеуетін іске асырып, озық маркетингтік стратегияларды бизнеске, ғылымға және мемлекеттік басқаруға интеграциялауға үлес қоса алатын жоғары білікті, жоғары құзыретті зерттеушілерді, кәсіби мамандар мен көшбасшыларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Жасанды интеллект дәуіріндегі маркетинг

    Курс жасанды интеллект алгоритмдерін, AI негізіндегі маркетингті автоматтандыруды, тауарлар мен қызметтерді кастомизациялауды, үлкен деректерді талдауға арналған нейрожелі шешімдерін, сондай-ақ бизнес-процестерді оңтайландыру және компаниялардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында инновациялық технологияларды енгізуді зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық экожүйелер мен платформалардың маркетингі

    Цифрлық экожүйелер, платформалық экономика, цифрлық дистрибуция, пайдаланушы деректері, инновациялық цифрлық бизнес-модельдер, компаниялар мен тұтынушылардың өзара әрекеттесуінің тиімді стратегиялары, сондай-ақ цифрлық технологиялар мен шешімдерді фирмалардың маркетингтік процестеріне сәтті интеграциялау туралы түсініктер қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән докторанттарда дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру; диссертациялық зерттеуде қойылған міндеттерге қол жеткізу үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану; өзінің диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық деректерді өңдеу әдістерін қолдану мақсатында зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)

    Пән аналитикалық ғылыми-зерттеу және мәтіндік қызметпен байланысты құзыреттерді; аналитикалық-синтетикалық, сыни және прагматикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу барысында ғылыми мәтіндерді жазудың түрлері, әдістемесі мен этикалық принциптері, ғылыми мәтінді құру және оны жариялауға дайындау принциптері, библиографиялық тізімді рәсімдеу, ғылыми әдебиеттерге сілтеме жасаудың негізгі ережелері, аннотация түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері, ғылыми мәтінді рецензиялау қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік аналитика мен болжамды модельдеудің кешенді әдістері (ағылшын тілінде)

    Бұл курс предиктивті модельдеу, статистикалық талдау, машиналық оқыту, тұтынушылық деректерді талдау, сұранысты болжау, маркетингтік метрикалар мен аналитикалық құралдарды стратегиялық шешімдерді негіздеу үшін пайдалану әдістерін меңгеруге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы маркетинг парадигмалары: теориясы мен әдістемесі

    Маркетингтік тұжырымдамалардың эволюциясы, цифрландыру мен жаһандану әсері маркетингтік стратегиялардың дамуына, тұтынушылардың мінез-құлық модельдеріне, маркетингтік зерттеулердің инновациялық әдістемелерінің пайда болуына, сондай-ақ қарқынды өзгеріп жатқан нарық жағдайында бәсекелестік стратегияларын қалыптастыру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық маркетинг және жаһандық брендтер

    Курс халықаралық нарықтарда брендтерді ілгерілету стратегияларын зерттеуге, маркетингтік құралдарды мәдени және экономикалық жағдайларға бейімдеуге, сондай-ақ қарқынды өзгеріп жатқан жаһандық экономика жағдайында компаниялардың бәсекелестік стратегияларын талдауға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Халықаралық және отандық рецензияланатын ғылыми басылымдарда ғылыми зерттеу нәтижелерін жариялау және халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияларға қатысу үшін ағылшын тілінде академиялық жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын ауызша және жазбаша түрде меңгереді.
  • Цифрлық трансформация және жаһандану контекстінде маркетингтің өзекті міндеттерін қою және шешу үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолданады.
  • Қазіргі заманғы инновациялық білім беру технологиялары мен оқыту әдістерін білім алушылардың өзекті қажеттіліктеріне бейімдей отырып, педагогикалық және зерттеу практикасын ұйымдастырады және жүргізеді.
  • Тауарлар мен қызметтерді ілгерілету стратегияларының тиімділігін арттыру үшін маркетингте заманауи цифрлық технологияларды, экожүйелерді және платформалық шешімдерді талдайды және қолданады.
  • Жасанды интеллект пен машиналық оқытуды кәсіпорындардың бизнес-процестеріне интеграциялауды ескере отырып, маркетингтік стратегияларды әзірлейді және бейімдейді.
  • Статистикалық талдау мен деректерді өңдеу әдістерін қоса алғанда, кешенді маркетингтік аналитика және предиктивтік модельдеу құралдарын меңгереді.
  • Әртүрлі нарықтар мен мәдени ерекшеліктерге бейімдей отырып, халықаралық маркетинг және жаһандық брендтерді басқару саласында білім мен дағдыларға ие болады.
  • Нарықтық жағдайды бағалау және заманауи экономикалық даму кезеңінде компаниялардың маркетингтік стратегияларын қалыптастыру үшін экономикалық-математикалық модельдеу мен болжау әдістерін қолданады.
  • Ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізу, диссертация жазу және қорғау, сондай-ақ халықаралық және отандық зерттеу жобаларына қатысу қабілетін көрсетеді.
Top