Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жарнамалық менеджмент негіздері
-
Пән жарнамалық іс-әрекеттің теориясы мен практикасын зерттейді, ол жарнамалық әсер етудің әртүрлі тәсілдері және оларды қазақстандық жағдайда іске асыру мүмкіндіктері туралы түсініктерді қалыптастырады, сондай-ақ жарнамалық өнімді құру, сату процестерін басқару дағдыларын қалыптастырады; пәннің (курстың) мақсаты мен міндеттері: қазіргі заманғы жүйелік білімді қалыптастыру және жарнамалық қызмет теориясы мен практикасы саласындағы құзыреттерді дамыту; жарнамалық әсер етудің әртүрлі тәсілдері және оларды қазақстандық жағдайларда іске асыру мүмкіндіктері туралы түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ жарнамалық өнімді жасау, өткізу процестерін басқару дағдыларын қалыптастыру; нәтижесінде білім алушы PR-менеджменттің мәнін және жарнамалық менеджменттің негіздерін түсіну, кәсіпорындардың (корпорациялардың) есептілігінде қамтылған көрсеткіштерді талдау және алынған мәліметтерді құндылықты анықтау саласында басқарушылық шешім қабылдау үшін пайдалану саласындағы міндеттерді шешуге қабілетті.
-
Образовательная программа 6B03201 Журналистика
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2