Жарнамалық менеджмент

  • "Жарнамалық менеджмент" пәні жарнамалық қызметті басқару саласында өзекті білім мен дағдыларды меңгерген мамандарды даярлауға бағытталған. Курс жарнамалық науқандарды жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау әдістерін зерттеуді, шығармашылық жарнамалық хабарламаларды әзірлеуді және олардың тиімділігін бағалауды қамтиды. Заманауи цифрлық технологиялар мен инновациялық тәсілдерді жарнама процесіне біріктіруге ерекше назар аударылады, бұл түлектерге динамикалық өзгеретін медиа ортаға және нарық қажеттіліктеріне сәтті бейімделуге мүмкіндік береді.
  • Образовательная программа 7M04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top