Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04106 Маркетинг в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетингтік қызметті ұйымдастыру және басқару мәселелерін шешуде, нарық сұраныстарына бағдарланған кәсіпорындардың тиімді дамуына ықпал ететін маркетинг стратегиясын таңдау мен іске асыруға қатысты шешімдер қабылдауда кәсіби құзыреттілігі, дағдылары бар кәсіби мәдениеті жоғары деңгейдегі маркетинг саласында экономика ғылымдарының магистрлерін даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым мен ғылыми танымның рөлін түсіну, оның құрылымы, формалары мен әдістері, маркетингтік қызметте ғылымның, техниканың және технологияның жетістіктерін дамытуға және пайдалануға байланысты әлеуметтік және этикалық мәселелер туралы түсінікке ие;
  • маркетингтің жаңа теориялары туралы білім кешенін қолданады, нарықтағы ұйымдастырушылық және тұтынушылық мінез-құлықтың даму тенденцияларын түсінеді; жаңа кәсіби білімді өз бетінше таба, реттей және құрылымдай алады
  • Маркетингті дамытудағы, инновациялық әдістер мен ақпараттық технологияларды қолдануға бағытталған маркетинг түрлерін дамытудағы өзекті мәселелерді зерттейді;
  • Инновациялық теориялар мен маркетингтік тәжірибелер негізінде ғылыми жобаларды әзірлейді;
  • Этикалық, тұрақты және әлеуметтік-жауапты қызмет нормаларына бағытталған маркетингтік тактикалар мен стратегияларды әзірлейді;
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және күнделікті тақырыптарда сөйлеседі, этномәдени және конфессиялық айырмашылықтар мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгереді;
  • Маркетингтік қызметтің тиімділігін бағалайды, компаниялардың цифрлық және әлеуметтік беделіне мониторинг жүргізеді, компанияның сыртқы және ішкі ортасына мониторинг жүргізеді;
  • Нарықтарды, тұтынушылардың, бәсекелестердің, компания қызметкерлерінің мінез-құлқын талдау саласында заманауи технологияларды қолдана отырып, маркетингтік зерттеулерді жоспарлайды, ұйымдастырады және жүргізеді; әлеуметтік корпоративтік беделді анықтау және басқару үшін әлеуметтік желілерге мониторинг жүргізеді;
  • Бренд пен позициялау стратегияларын анықтау, брендті басқару және оны қорғау, бақылау және болашақ қызметті ақпараттық қамтамасыз ету үшін оның тиімділігін өлшеу үшін нақты бренд нұсқауларын ұсынады;
  • Компанияларды стратегиялық дамыту, ұйымдық мінез-құлық және нарық қатысушыларымен тиімді қарым-қатынас бойынша инновациялық маркетингтік әдістер мен шешімдерді ұсынады.
Top