7M04106 Маркетинг в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетингтік қызметті ұйымдастыру және басқару мәселелерін шешуде, нарық сұраныстарына бағдарланған кәсіпорындардың тиімді дамуына ықпал ететін маркетинг стратегиясын таңдау мен іске асыруға қатысты шешімдер қабылдауда кәсіби құзыреттілігі, дағдылары бар кәсіби мәдениеті жоғары деңгейдегі маркетинг саласында экономика ғылымдарының магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Маркетингтік коммуникациялар
"Маркетингтік коммуникация" пәні маркетингтік коммуникацияның теориялық негіздері мен заманауи тұжырымдамаларын, соның ішінде олардың қоғамдық коммуникация жүйесіндегі рөлін және экономикалық аспектілерін қамтиды. Курс жарнама, PR, тікелей маркетинг және цифрлық медиа сияқты негізгі байланыс арналарын талдауды және олардың тиімділігін зерттеу әдістемесін қамтиды. Компанияның стратегиялық мақсаттарына жету үшін әртүрлі құралдарды Маркетингтік коммуникациялар кешеніне біріктіруге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету индустриясының маркетингтік стратегиялары
"Сервис индустриясындағы маркетинг стратегиясы" пәні қызметтерді ілгерілетудің стратегиялық тәсілдерін әзірлеуге және қолдануға бағытталған. Курс қызметтер нарығының ерекшеліктерін талдауды, тұтынушылардың мінез-құлқын, сегменттеуді, позициялауды және бәсекелестік стратегияларды әзірлеуді қамтиды. Сервистік маркетингтегі инновациялық әдістер мен цифрлық технологияларға ерекше назар аударылады. магистранттар қызмет көрсету сапасын жақсарту және клиенттердің адалдығын қалыптастыру құралдарын зерттейді, бұл нарықта қызметтерді табысты жылжытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнамалық менеджмент
"Жарнамалық менеджмент" пәні жарнамалық қызметті басқару саласында өзекті білім мен дағдыларды меңгерген мамандарды даярлауға бағытталған. Курс жарнамалық науқандарды жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау әдістерін зерттеуді, шығармашылық жарнамалық хабарламаларды әзірлеуді және олардың тиімділігін бағалауды қамтиды. Заманауи цифрлық технологиялар мен инновациялық тәсілдерді жарнама процесіне біріктіруге ерекше назар аударылады, бұл түлектерге динамикалық өзгеретін медиа ортаға және нарық қажеттіліктеріне сәтті бейімделуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік технологиялар
"Маркетингтік технологиялар" курсы маркетингтік стратегияларды талдаудың, жоспарлаудың және іске асырудың заманауи әдістерін игеруге бағытталған. Магистранттар цифрлық маркетингті, тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеуді, нарықты сегменттеуді, бәсекелестік талдауды және тауарлар мен қызметтерді жылжытудағы инновациялық тәсілдерді зерттейді. Курстың практикалық бағыты брендті тиімді басқаруға және кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ететін заманауи ақпараттық технологияларды, аналитикалық құралдарды және шығармашылық шешімдерді пайдалана отырып, кешенді маркетингтік науқандарды әзірлеу дағдыларын қамтамасыз етеді. Курс стратегиялық ойлауды, аналитикалық қабілеттерді және маркетингтік мәселелерді шешуге шығармашылық көзқарасты дамытуды ынталандырады, бұл түлектердің біліктілігін арттырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетинг-менеджмент
"Маркетинг-менеджмент" маркетингтік қызмет пен бизнес-процестерді тиімді ұйымдастыруды зерттеуге бағытталған. Магистранттар маркетингтің заманауи тұжырымдамалары, тұтынушылардың мінез-құлқы және интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар туралы түсініктерді тереңдетеді. Маркетинг саласында табысты басқару мансабын құру үшін қажетті практикалық дағдыларды дамытуға ерекше назар аударылады. Магистранттар үшін "Маркетинг-менеджмент" курсын оқу кезінде студенттерді білім беру процесіне белсенді тартуға және практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған оқытудың әртүрлі интерактивті әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микро-макроэкономикалық талдау
Нарықтық тепе-теңдік. Сұраныс пен ұсыныстың икемділігі. Тұтынушылық мінез-құлық теориясы. Өндіріс шығындары. Нарықтық құрылым түрлері. Фирманың мінез-құлқы. Классикалық және кейнсиандық үлгілердегі Макроэкономикалық тепе-теңдік. Кірістер мен шығыстардың кейнсиандық моделі. Тауар нарықтарындағы Макроэкономикалық тепе-теңдік. IS моделі. Ақша нарығындағы тепе-теңдік. Тауар және ақша нарықтарындағы Макроэкономикалық тепе-теңдік. IS-LM моделі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Брендті басқару
"Бренд-менеджмент" курсы қазіргі нарық жағдайында брендтерді құру, дамыту және басқару стратегияларын зерттеуге бағытталған. Нарықты талдау, өсу көздерін анықтау, жаңа өнімдерді шығару және бизнес міндеттеріне сәйкес келетін және нарықтың тез өзгеретін жағдайларына бейімделетін бренд стратегияларын әзірлеу әдістері қарастырылады. Бренд стратегияларын сәтті жүзеге асыру үшін заманауи құралдар мен модельдерді қолдануға, сондай-ақ цифрлық брендинг пен корпоративтік брендтерді басқаруды зерттеуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикалық талдау теориясы мен практикасы
Экономикалық талдаудың кең ауқымды теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды, ол әртүрлі экономика салаларында тиімді басқару шешімдерін қабылдаудың негізі болып табылады. Бұл курс студенттерге кәсіпорындардың, ұйымдардың және бүкіл экономика қызметін талдауды жүргізу үшін қажетті терең білім мен дағдыларды, сондай-ақ экономикалық процестердің тиімділігін бағалау және белгісіздік пен өзгерістер жағдайында оңтайлы шешімдер табу дағдыларын береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интерактивті маркетинг
"Интерактивтілік маркетинг" курсы ғылыми тұжырымдамаларға негізделген маркетингтегі стратегиялық шешімдерді зерделеуге бағытталған. Стратегиялық маркетингтік жоспарларды әзірлеу, оларды іске асыру жөніндегі іс-шараларды жобалау және осы іс-әрекеттердің компания құнына әсерін бағалау дағдыларын игеруге ықпал етеді. Курс компанияның бәсекелестік артықшылығының негізгі элементі ретінде клиентке бағдарлану түсінігін қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік стратегиялар
"Маркетинг стратегиясы" курсы маркетингтік стратегияларды әзірлеу және іске асыру саласында құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар стратегияларды құру кезеңдерін зерттейді, өнімнің өмірлік циклін талдайды, сонымен қатар индустриялық ерекшеліктер мен нарық түрлерін (B2B/B2C) қарастырады. Компаниялардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін стратегиялық маркетингтің заманауи модельдері мен құралдарын қолдануға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру
"Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру" курсы маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу саласындағы құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар деректерді жинау және талдау әдістерін, соның ішінде сапалық және сандық тәсілдерді, сондай-ақ ақпаратты өңдеудің заманауи құралдарын игеруді зерттейді. Зерттеу жобаларын әзірлеуге, нәтижелерді түсіндіруге және оларды негізделген бизнес шешімдерін қабылдау үшін қолдануға ерекше назар аударылады. Курс сыни ойлау дағдыларын дамытуға және аналитикалық есептерді дайындауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаһандық маркетинг стратегиялары
" Жаһандық маркетинг стратегиялары " курсы халықаралық нарықтарда маркетингтік стратегияларды әзірлеу мен іске асыруды зерттеуге бағытталған. Магистранттар жаһандық нарықтық үрдістерді талдайды, өнімдер мен қызметтердің әртүрлі мәдени және экономикалық жағдайларға бейімделуін зерттейді, сондай-ақ жаңа халықаралық нарықтарға шығу әдістерін меңгереді. Брендті жаһандық деңгейде басқаруға және халықаралық аренада алға жылжу үшін цифрлық технологияларды пайдалануға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шағын бизнес маркетингі
Шағын бизнес маркетингі курсы шағын бизнес үшін маркетингтік стратегияларды әзірлеу мен іске асырудың ерекшеліктерін түсінуге бағытталған. Магистранттар клиенттерді тарту және ұстап қалу әдістерін, маркетингтік құралдарды шектеулі ресурстарға бейімдеуді, сондай-ақ шағын бизнестің сәтті жағдайларын талдауды үйренуге мүмкіндік алады. Маркетингтік күш-жігерді оңтайландыру үшін сандық жарнамалық арналарға және аналитикалық деректерді пайдалануға баса назар аударылады. Курс шағын бизнес жағдайында өнімдер мен қызметтерді тиімді жылжыту үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Инновациялық маркетинг
"Инновациялық маркетинг" курсы инновациялық өнімдер мен технологияларды ілгерілету стратегияларын терең зерттеуге бағытталған. Магистранттар мақсатты аудиториялардың қажеттіліктерін ескере отырып, жоғары технологиялық тауарлар мен қызметтерді әзірлеу және нарыққа шығару әдістерін қарастырады. Курс инновациялар нарығын талдауды, өнімнің өмірлік циклін басқаруды және инновацияларды тиімді жылжыту үшін цифрлық маркетинг құралдарын пайдалануды қамтиды. Инновациялық компаниялар үшін маркетингтік стратегияларды әзірлеудің практикалық дағдыларына ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тұтынушылардың мінез-құлық үлгілері
"Тұтынушылардың мінез-құлық үлгілері " курсы тұтынушылардың таңдауы мен сатып алу шешімдеріне әсер ететін факторларды зерттеуге бағытталған. Курсты зерделеу кезінде ішкі (мотивация, қабылдау, жеке қасиеттер) және сыртқы (мәдениет, әлеуметтік топтар, отбасылық әсерлер) мінез-құлық детерминанттары бойынша зерттеулер жүргізіледі. Шешім қабылдау процестерін, мінез-құлық үлгілерін талдауға және оларды маркетингтік стратегияларды әзірлеуде қолдануға ерекше назар аударылады. Курс тұтынушылардың қалауын болжау және маркетингтік шешімдерді нарық динамикасына бейімдеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өндірістік маркетингтің заманауи технологиялары
"Өндірістік маркетингтің заманауи технологиялары" курсы өнеркәсіптік нарықта өнімді жылжытудың инновациялық әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс өнеркәсіптік өнімдерді сату ерекшеліктерімен таныстырады, бәсекелестердің сату желілерін және PR және жарнамалық технологиялардың сұранысқа әсерін талдайды. Курс жаңа клиенттерді табу, тарату арналарының тиімділігін бағалау және әртүрлі клиенттер топтарымен жұмыс жоспарларын құру әдістерін қамтиды. Өнеркәсіптік маркетингтің өзекті мәселелерін шешу үшін білімді практикалық қолдануға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Пәнді оқу барысында докторанттар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым мен ғылыми танымның рөлін түсіну, оның құрылымы, формалары мен әдістері, маркетингтік қызметте ғылымның, техниканың және технологияның жетістіктерін дамытуға және пайдалануға байланысты әлеуметтік және этикалық мәселелер туралы түсінікке ие;
- маркетингтің жаңа теориялары туралы білім кешенін қолданады, нарықтағы ұйымдастырушылық және тұтынушылық мінез-құлықтың даму тенденцияларын түсінеді; жаңа кәсіби білімді өз бетінше таба, реттей және құрылымдай алады
- Маркетингті дамытудағы, инновациялық әдістер мен ақпараттық технологияларды қолдануға бағытталған маркетинг түрлерін дамытудағы өзекті мәселелерді зерттейді;
- Инновациялық теориялар мен маркетингтік тәжірибелер негізінде ғылыми жобаларды әзірлейді;
- Этикалық, тұрақты және әлеуметтік-жауапты қызмет нормаларына бағытталған маркетингтік тактикалар мен стратегияларды әзірлейді;
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және күнделікті тақырыптарда сөйлеседі, этномәдени және конфессиялық айырмашылықтар мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгереді;
- Маркетингтік қызметтің тиімділігін бағалайды, компаниялардың цифрлық және әлеуметтік беделіне мониторинг жүргізеді, компанияның сыртқы және ішкі ортасына мониторинг жүргізеді;
- Нарықтарды, тұтынушылардың, бәсекелестердің, компания қызметкерлерінің мінез-құлқын талдау саласында заманауи технологияларды қолдана отырып, маркетингтік зерттеулерді жоспарлайды, ұйымдастырады және жүргізеді; әлеуметтік корпоративтік беделді анықтау және басқару үшін әлеуметтік желілерге мониторинг жүргізеді;
- Бренд пен позициялау стратегияларын анықтау, брендті басқару және оны қорғау, бақылау және болашақ қызметті ақпараттық қамтамасыз ету үшін оның тиімділігін өлшеу үшін нақты бренд нұсқауларын ұсынады;
- Компанияларды стратегиялық дамыту, ұйымдық мінез-құлық және нарық қатысушыларымен тиімді қарым-қатынас бойынша инновациялық маркетингтік әдістер мен шешімдерді ұсынады.
Ұқсас БББ
7M04106 Маркетинг 2 жыл
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
7M04106 Маркетинг және тауарлар мен қызметтер нарығында брендтерді басқару
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
7M04106 Маркетинг (Бейінді)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M04106 Маркетинг
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті