Маркетинг-менеджмент

  • "Маркетинг-менеджмент" маркетингтік қызмет пен бизнес-процестерді тиімді ұйымдастыруды зерттеуге бағытталған. Магистранттар маркетингтің заманауи тұжырымдамалары, тұтынушылардың мінез-құлқы және интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар туралы түсініктерді тереңдетеді. Маркетинг саласында табысты басқару мансабын құру үшін қажетті практикалық дағдыларды дамытуға ерекше назар аударылады. Магистранттар үшін "Маркетинг-менеджмент" курсын оқу кезінде студенттерді білім беру процесіне белсенді тартуға және практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған оқытудың әртүрлі интерактивті әдістері қолданылады.
  • Образовательная программа 7M04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top