Брендті басқару

  • "Бренд-менеджмент" курсы қазіргі нарық жағдайында брендтерді құру, дамыту және басқару стратегияларын зерттеуге бағытталған. Нарықты талдау, өсу көздерін анықтау, жаңа өнімдерді шығару және бизнес міндеттеріне сәйкес келетін және нарықтың тез өзгеретін жағдайларына бейімделетін бренд стратегияларын әзірлеу әдістері қарастырылады. Бренд стратегияларын сәтті жүзеге асыру үшін заманауи құралдар мен модельдерді қолдануға, сондай-ақ цифрлық брендинг пен корпоративтік брендтерді басқаруды зерттеуге ерекше назар аударылады.
  • Образовательная программа 7M04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top