Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
3D МАХ технологиясы
-
Үшөлшемді графикаға кіріспе. 3ds Max бағдарламасында жұмысты бастау. Объектілермен негізгі амалдар. Модификаторлар арқылы модельдеу. Сплайндық модельдеу. Полигондық модельдеу. Булева операцияларын қолданып модельдеу. Үшөлшемді анимация жасау. Динамикалық өзара әсерлесулерді имитациялау. Бөлшектерді пайдалана отырып анимация жасау. Объектілерді текстуралау. Сахнаны жарықтандыру және әсерлер қосу. Дайын сахнаны визуализациялау.
-
Образовательная программа 6B06110 Ақпараттық жүйелер
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 2