Маркетинг жүйесіндегі брендинг

  • Пәннің мақсаты - студенттердің брендті басқару саласындағы теориялық білімі мен практикалық дағдыларын кәсіпкерлік қызметтің бәсекеге қабілеттілігін және нарықтағы бизнестің тұрақтылығын арттыруға ықпал ететін стратегиялық маркетингтік құрал ретінде қалыптастыру. Курс бренд тұжырымдамасымен және оның компанияның маркетингтік стратегиясындағы рөлімен танысуға; брендті құру, орналастыру және жылжыту әдістерін игеруге; брендтің өмірлік циклінің кезеңдерін және оның құнын басқару тетіктерін зерттеуге; кәсіпкерлік орта жағдайында брендті басқарудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған.
  • Образовательная программа 6B04105 Кәсіпкерлік және бизнес экономикасы
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top