Кәсіби қарым-қатынас психологиясы

  • Мақсаты: әрекеттің ерекше түрі ретіндегі қарым-қатынас туралы түсініктерін тереңдету. Мазмұны: Кәсіби қарым-қатынастың нақты деңгейлері, түрлері және функциялары. Басқа реципиенттердің қарым-қатынас стилін қабылдауындағы имидждің рөлін талдайды. Кәсіби қарым-қатынастың сәтсіздігіндегі кедергілердің рөлін ашады. Кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыруға кәсіби деформация және күйіп қалу процестерінің әсерін көрсетеді. Құзыреттіліктер: тиімді кәсіби қарым-қатынастың әдістері мен тәсілдерін біледі және қолданады
  • Образовательная программа 7M01114 Психологиялық-педагогикалық білім
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top