Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01114 Психологиялық-педагогикалық білім в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: ғылым тарихы мен философиясы бойынша білім, білік, дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылым, ғылымның пайда болуы, тарихи динамика, ғылыми білімнің құрылымы, нақты ғылымдардың философиялық мәселелері. 21 ғасырдағы коммуникациялық технологиялар және олардың қазіргі жаһандық өркениеттегі рөлі, қазіргі өзекті әдістемелік философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері

    Мақсаты: оқу процесінде алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін енгізу. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастыру жұмыстарында тәжірибе жинақтау. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: ұйымның адам ресурстарын басқару дағдыларын қалыптастыра отырып, психологиялық менеджмент саласындағы білімін меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету Мазмұны: басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық сұрақтары. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік саладағы психологиялық-педагогикалық практика

    Мақсаты: әртүрлі жас кезеңдеріндегі әлеуметтік кеңістіктегі тұлға дағдарысын бастан кешіру туралы идеяларды дамыту. Мазмұны: Жастармен әлеуметтік-психологиялық жұмыстың ерекшеліктері мен негізгі бағыттары. Әртүрлі жас кезеңдеріндегі кәсіби өзін-өзі анықтау және мансапты басқару. Мигранттардың әлеуметтік мәселелері. Инклюзивті білім беру: мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық мәселелері. Егде жастағы адамдарға әлеуметтік-психологиялық қолдау көрсету. Құзыреттіліктер: денсаулық және денсаулық сақтау технологиялары түсінігін, олардың жіктелуін талдайды. Инклюзивті білім беру және әлеуметтену. Бұзылулардың алдын алу және денсаулықты нығайту әдістерін, өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету технологияларын, қарттықта әлеуметтік белсенділікті сақтау және дамытуды біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиялық-педагогикалық қызметтегі ақпараттық технологиялар және қашықтықтан оқыту

    Мақсаты: ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың классификациясын және оларды психологтардың қолдануын зерттеу. Мазмұны: АКТ көмегімен диагностика. Психологиялық білім беру және АКТ-ны қолдану арқылы алдын алу шаралары. Психологтардың түзету-дамыту қызметі және АКТ. Құжаттармен жұмыс істеу ережелері мен кезеңдері. Ақпараттық технологиялар және интернет ресурстары. Құзыреттіліктер: қазіргі ақпараттық технологияларды және олардың психолог жұмыс стиліне әсерін біледі, психолог жұмысында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: кәсіптік пәндерді оқыту үдерісінде қазіргі заманғы инновациялық технологиялардың кең ауқымын, бағыттарын талдауға қабілетті, білім мен шығармашылыққа, оқыту мен өз бетінше білім алуға құзырлы, ынталы мамандарды дайындау. Мазмұны: психологиялық білімді меңгеру ерекшеліктерін, оқытудың тиімді құралдары мен әдістерін, оқу материалын құрылымдау және оның мазмұнын игеруді ұйымдастыру жолдарын зерттеу. Құзыреттіліктер: оқытудың теориялық және практикалық негіздерін біледі, оқу сабақтарының әртүрлі формаларын әзірлей және өткізе алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін көтеру және коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеру. Мазмұны: С1, С2 (тіл мамандықтары) деңгейінде шет тілін меңгеру, монологтық және диалогтік формадағы LSP қарым-қатынасы (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ауызша, жазбаша түрдегі ғылыми стиль грамматикасын зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау. Жазу, ғылыми мақалалар, баяндамалар, жобалар жасау және т.б. Сөздіктермен, анықтамалықтармен жұмыс. Екіжақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және белсенділік тәсілдері

    Мақсаты: Мәдени-тарихи теориясын және Л.С. Выготский және оның педагогикалық психологиядағы ізбасарларын зерттеу. Мазмұны: Мәдени-тарихи психологиядағы филогенетикалық және онтогенетикалық бағыттар. Функционалдық жүйе ретіндегі жоғары психикалық функциялар. Сананың белгі-символдық негізі. Интерьеризация, экстериоризация және рефлексия механизмдері. Психикалық дамудың кезеңділігі. Әртүрлі жас топтарындағы даму проблемалары. Сезімтал кезеңдер. Жоғары психикалық функциялардың даму кезеңдері. Мәдени-тарихи теориядағы тұлға. Құзыреттіліктер: Л.С.Выготскийдің мәдени-тарихи даму теориясының ережелерін біледі. Психология және білім берудегі белсенділік тәсілінің идеяларын түсінеді. Мәдени, тарихи және іс-әрекетке негізделген тәсілдерді ескере отырып, оқу-тәрбие процесін құрудың принциптерін біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы

    Мақсаты – қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гештальт-терапия бойынша практикум

    Мақсаты: гештальттерапияның әдіснамалық және теориялық негіздерін зерттеу. Мазмұны: Гештальт терапиясының теориялық негіздері. Гештальттерапияның қалыптасу тарихы. Гештальттерапия теориясының негіздері. В.Рейхтің психологиялық мәселелердің дене көріністері және гештальттерапиясы туралы теориясы. Гештальттерапиядағы байланыс шекараларын реттеу мәселелері. Гештальттерапияның технологиясы мен әдістері. Басқалармен байланыс. Ескерту техникасы. Бағытталған хабардарлық. Әртүрлі қарсылық түрлерімен жұмыс істеу техникасы. Құзіреттіліктер: адам өмірінің әртүрлі салаларында гештальт терапия әдістерін қолданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеу әдістемесі. Психологиялық зерттеу әдістерінің бағдарламасы, ұйымы, концептуалды аппараты, сипаттамасы. Психологиялық эксперимент. Нәтижелерді интерпретациялау және ұсыну. Эмпирикалық нәтижелерді өңдеу әдістері. Құзыреттіліктер: эксперименттік зерттеулердің ғылыми негіздерін түсінеді, жеке зерттеулерді ұйымдастыруды басқарады оның негізгі құрамдастарын түсінуді ескере отырып, белсенділік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесіндегі практикалық психология

    Мақсаты: педагог-психолог қызметінің әртүрлі салаларын зерттеу. Мазмұны: Ресейдің және шетелдің білім беру жүйесінде психологиялық қызметтің қалыптасуы. Педагог-психологтың әр түрлі іс-әрекет түрлерін ұйымдастыру және дамыту. Мектептегі психологиялық тренингтің әдістемесі. Психологтың педагогикалық ұжыммен жұмысының ерекшеліктері. Психологтардың ата-аналармен жұмыс істеу әдістері мен тәсілдері. Психологтың әртүрлі жастағы балалармен жұмысының негізгі бағыттары және т.б. Құзыреттіліктер: практикалық психолог жұмысының негізгі түрлері мен формаларын және олардың өзара әрекетін біледі. Білім беру ортасында әр түрлі жас санаттарымен жұмыс істеу әдістері мен тәсілдерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кросс-мәдени коммуникация психологиясы

    Мақсаты: «Психология категориясы ретінде қарым-қатынас» түсінігін зерттеу. Мазмұны: Мәдениетаралық қарым-қатынастың негізгі категориясы ретінде қарым-қатынасқа психологиялық талдау. Мәдениетаралық қарым-қатынастың психологиялық аспектілері. Әртүрлі мәдениеттердегі мәдениетаралық коммуникация. Мәдениетаралық қабылдау және мәдениетаралық өзара әрекеттесу. Құзыреттіліктер: негізгі тиімді коммуникация әдістерін біледі және қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық тренинг бойынша практикум

    Мақсаты: әлеуметтік-психологиялық тренингті әзірлеу және өткізу әдістемесі мен әдістерін меңгеру. Мазмұны: Әлеуметтік-психологиялық тренинг белсенді оқыту әдісі және психологиялық әсер ету әдісі ретінде. Топтық динамика және оқытудағы топ дамуының негізгі кезеңдері. Топтың (В-тобы) еркін өзін-өзі анықтауына оқытуды әзірлеуге және өткізуге қойылатын негізгі талаптар. Тұлға аралық кеңістікте тұлғаны дамытуға арналған тренингті әзірлеу және жүзеге асыру (Т-топтары) Мінез-құлыққа бағытталған оқытуды әзірлеу және жүзеге асыру (В-топтар). Жеке тұлғаның ұтымды өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытуға арналған психологиялық тренингті әзірлеу және өткізу (ТА-топтар) Жеке тұлғаның өзін-өзі іске асыруы мен өзін-өзі реттеуіне арналған психологиялық тренингті құрастыру және өткізудің психологиялық ерекшеліктері (G-тобы). Құзіреттіліктер: әлеуметтік-психологиялық тренингтер өткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Психологиялық қолайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру

    Мақсаты: психологиялық қолайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру шарттарын зерттеу. Мазмұны: Білім беру ортасы басқару жүйесі мен объектісі ретінде. Білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігіне төнетін қауіптер мен қауіптер. Білім беру ортасындағы зорлық-зомбылық, оның түрлері мен формалары. Білім беру ортасының қауіпсіздігі мен жайлылығын жобалау, диагностикалау және бақылау. Құзыреттіліктер: психологиялық қауіпсіздік түсінігін және оған қатысты категорияларды: қауіптер, тәуекелдер, қауіпсіздік, олардың түрлерін біледі. Білім беру ортасында зорлық-зомбылықты анықтау және алдын алу әдістерін біледі, психологиялық қолайлы және қауіпсіз білім беру ортасын жобалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арт-терапия бойынша практикум

    Мақсаты: арт-терапияның негізгі бағыттарын оқу. Мазмұны: Әдістің диагностикалық және емдік мүмкіндіктері. Терапевт пен клиенттің өзара әрекеттесуінің негізгі принциптері. Сурет салу техникасы. Арт-терапияның пәні мен міндеттері. Арт-терапияның түрлері мен формалары және олардың психокоррекциялық әсерлері. Изотерапия. Изотерапия туралы негізгі түсініктер. Құм терапиясының концептуалды көздері. Құммен емдеу, құммен емдеу кабинетін ұйымдастыру. Ертегілердің психокоррекциялық механизмдері. Ертегі терапиясының мақсаты мен міндеттері. Құзіреттіліктер: арт-терапиядағы психотерапиялық әсер ету факторларын түсінеді, арт-терапияның коррекциялық әсер етуінің психологиялық механизмдерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің білім беру бағдарламаларын оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жобалау

    Мақсаты: магистранттардың білім беру бағдарламаларын жобалаудың нормативтік-құқықтық базасын және әдістемелік негіздерін меңгеруі. Мазмұны: Білім беру бағдарламасының түсінігі және білім беру бағдарламаларының түрлері. Студенттердің негізгі білім беру бағдарламасын меңгеруінің ұстанымдары, жоспарланған нәтижелері; негізгі білім беру бағдарламасын меңгерудің жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізуді бағалау жүйесінің жалпы сипаттамасы. Құзыреттіліктер: жоғары білім беру бағдарламаларын оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жобалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психокоррекция және психотерапия бойынша практикум

    Мақсаты: психокоррекция және психотерапия негіздерімен таныстыру. Мазмұны: Топтық терапия стратегиялары. Психотерапевтік байланыс теориясы мен тәжірибесі. Психотерапия қарым-қатынас өнері ретінде. Терең сенімді байланыс орнату технологиясы. Эмпатикалық тыңдау техникасы. Эмпатикалық тыңдаудың технологиялық компоненттері. Дене тіліне негізделген психотерапиялық әдістермен таныстыру. Өзін-өзі бағалау. Қорғаушы стереотип. Суреттер тілі. Психотерапевт тұлғасы Психотерапия кәсіп және өмір салты ретінде. Құзыреттіліктер: психокоррекция және психотерапия технологияларын біледі және қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жеке тұлғаны психологиялық-педагогикалық қолдау

    Мақсаты: білім берудегі жеке тұлғаны психологиялық-педагогикалық қолдау туралы біліммен қаруландыру. Мазмұны: Курс шеңберінде ЖОО-дағы оқу процесін психологиялық қамтамасыз етуді ұйымдастырудың ерекшеліктері мен мазмұны ашылады. Бұл қолдау жоғары оқу орындарының ашық әлеуметтік-педагогикалық кеңістігінде студенттердің денсаулығын сақтауға, нығайтуға және дамытуға, олардың табысты білім алуына және дамуына бағытталған психологтың жүйелі қызметі ретінде қарастырылады. Құзыреттіліктер: адамға психологиялық қолдау көрсетудің мәні туралы түсініктері бар, жеке тұлғаға психологиялық көмек көрсету әдістерін біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психодиагностикадағы заманауи технологиялар

    Мақсаты: зерттеу әдістерін және психодиагностикасын классификациялау тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: Психологиядағы статистикалық әдістер туралы негізгі түсініктер. Психодиагностикалық сараптаманы ұйымдастыру және өткізу; оның нәтижелері бойынша қорытынды жасау. Психологиялық диагноз қоюдың ғылыми әдістері; психологиялық диагностика түрлері. Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалар мен жасөспірімдердің ерекшеліктерінің психологиялық диагностикасы. Жеке сфераны зерттеу үшін қолданылатын психодиагностикалық әдістерге қысқаша шолу. Құзыреттіліктер: психодиагностикадағы заманауи технологияларды біледі және қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикадағы денсаулықты сақтау технологиялар

    Мақсаты: жеке тұлғаның биологиялық, психологиялық, психикалық және әлеуметтік денсаулығы туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: ауру алды; ауру; салауатты өмір салты. Денсаулық педагогикасының қазіргі аспектілері, денсаулық педагогикасының принциптері; мектептің денсаулықты сақтайтын білім беру ортасы, білім берудегі денсаулықты сақтайтын технологиялар (дене шынықтыру және денсаулық сақтау, емдік-гигиеналық, емдік-профилактикалық, әлеуметтік бейімделу, коммуникативті және диалогтық). Құзыреттіліктер: білім беру ұйымының сыртқы факторларының әсерін және ақыл-ой әрекетінің ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылар мен мұғалімдердің денсаулығының алдын алу әдістерін біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-кеңес беру бойынша психологиялық практикум

    Мақсаты: кәсіпкерлік орта туралы түсініктерді қалыптастыру, бизнесті жүргізудің негізгі мәселелерін талдау. Мазмұны: Кәсіпкерлік дағдарыстар, олардың себептері, түрлері және сипаттамалық белгілері. Кәсіпкерліктің мәні. Кәсіпкерлік қызметтің тұлғалық ерекшеліктері. Қасиеттер табысты кәсіпкер. Бизнес консалтингтегі жұмыстың негізгі принциптері мен әдістері. Кәсіби тәсілдерді талдау. Клиентпен практикалық кеңес беру әдістері. Бизнес консалтингтегі тәсілдер мен ережелер. Инновациялық жобаларды қолдау. Құзыреттіліктер: қазіргі бизнестің негізгі мәселелерін біледі, проблемаларды анықтауды, даму мақсаттарын табуды біледі, бизнес-жоспарларды жүзеге асырудың стратегияларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қарым-қатынас психологиясы

    Мақсаты: әрекеттің ерекше түрі ретіндегі қарым-қатынас туралы түсініктерін тереңдету. Мазмұны: Кәсіби қарым-қатынастың нақты деңгейлері, түрлері және функциялары. Басқа реципиенттердің қарым-қатынас стилін қабылдауындағы имидждің рөлін талдайды. Кәсіби қарым-қатынастың сәтсіздігіндегі кедергілердің рөлін ашады. Кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыруға кәсіби деформация және күйіп қалу процестерінің әсерін көрсетеді. Құзыреттіліктер: тиімді кәсіби қарым-қатынастың әдістері мен тәсілдерін біледі және қолданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйелерін жобалау және сараптау

    Мақсаты: білім беру жүйесін жобалау және сараптау бойынша студенттерге білім мен дағдыны қалыптастыру. Мазмұны: Білім беру ортасы жобалау объектісі ретінде. Білім беру жүйелеріндегі жобалау. Білім берудегі инновациялар. Білім беру бағдарламаларының, материалдық-техникалық қамтамасыз етудің және кадрлық ресурстардың сапасын бағалау. Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетінің нәтижелерін ішкі және сыртқы бағалау. Инновациялық білім беру технологиялары. Құзыреттіліктер: білім беру ортасының үлгілерін біледі, білім беру ортасының сапасын бағалау критерийлері мен әдістерін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Педагог-психологтың кәсіби имиджін қалыптастыру

    Мақсаты: мұғалім бейнесін қалыптастырудың теориялық негіздерін, принциптері мен әдістерін меңгеру. Мазмұны: Мұғалімнің өзіндік бейнесі. Мұғалімдердің өз бейнесіне қатынасы. Мұғалім бейнесінің формасы. Мұғалім имиджінің құрылымы. Бейненің құрылымдық компоненттері: жеке ерекшеліктері, тұлғалық, коммуникативтік, белсенділік және сыртқы-мінез-құлық; сыртқы, процедуралық және ішкі компоненттер. Имидж даралықтың көрінісі ретінде. Имидж және мансап. Құзыреттіліктер: қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және кәсіби-этикалық жауапкершілік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагог-психологтың кәсіби дамуы

    Мақсаты: педагог-психологтың кәсіби дайындығын жетілдірудің теориялық негіздері туралы білімдерін сіңіру. Мазмұны: Кәсіби көмекші маман ретінде педагог-психологтың кәсіби қызметі. Педагог-психологтардың кәсіби дайындығын жетілдіру. ЖОО-да оқу процесінде педагог-психологтың кәсіптерге көмекші маман ретінде кәсіби дайындығын жетілдіру әдістемесі. Құзыреттіліктер: қазіргі жағдайда педагог-психологтың кәсіби даярлығының педагогикалық шарттарын талдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердегі математикалық әдістер

    Мақсаты: зерттеуді жоспарлаудың математикалық негіздерін зерттеу. Мазмұны: Психологиядағы өлшем. Таразы түрлері. Жалпы және таңдамалы популяциялар. Сипаттамалық статистиканы өңдеу әдістері. Статистикалық гипотезаларды тексеру. Салыстырмалы талдау. Корреляциялық талдау. Коммуникациялық шаралар. Дисперсиялық талдау. Көп нұсқалы әдістер. Факторлық талдау. Кластерлік талдау. Көп регрессиялық талдау. Құзыреттіліктер: Ғылыми зерттеулерде математикалық әдістерді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Когнитивті мінез-құлық терапиясы бойынша практикум

    Мақсаты: когнитивті мінез-құлық психотерапиясының психотерапияның басқа салаларындағы орнын зерттейді. Мазмұны: Когнитивті мінез-құлық психотерапиясының философиясы және теориялық негіздері. Оқытудың үш түріне негізделген мінез-құлық терапиясының теориялық негіздері: классикалық, оперантты және әлеуметтік оқыту. Автоматты жағымсыз ойларды қадағалау және тіркеу технологиялары, аралық ойларды қадағалау және тіркеу технологиялары. Терең дисфункционалды танымдарды анықтау технологиялары. Дисфункционалдық танымдар арқылы жұмыс істеу принциптері мен әдістері. Дисфункционалды тәжірибелермен жұмыс істеу әдістері; үй тапсырмасын құру принциптері мен әдістері. Көмек логикасына, мақсаттарға және жеке психотерапия бағдарламасына негізделген мінез-құлық және когнитивтік психотерапия әдістерінің саналы үйлесімі. Құзыреттіліктер: көрсеткіштерді, қарсы көрсетілімдерді зерттеу әдістерін біледі, әртүрлі клиникалық топтағы науқастарды емдеу және реабилитациялаудағы КБТ рөлі мен орнын түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бала мен ата-ана өзараәрекеттестігінің тренингі

    Мақсаты: бала мен ата-ана қарым-қатынасы бойынша тренингтер өткізу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Отбасы-неке қатынастарының жалпы сипаттамасы. Отбасылық және некелік қарым-қатынастардағы деструктивті тенденциялар неке қатынастарындағы мәселелер бойынша психологиялық кеңес беру. Ата-ана мен бала қарым-қатынасының жалпы сипаттамасы. Ата-ана мен бала қарым-қатынасындағы мәселелер бойынша психологиялық кеңес беру. Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынастың диагностикасы. Бала мен ата-ана қарым-қатынасы, ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас туралы тренингтер. Құзыреттіліктер: ата-аналар мен олардың балаларына тренингтер өткізуді біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық қызметтің ғылыми-теориялық негіздері

    Мақсаты: психологиялық қызмет негіздері туралы ғылыми-теориялық білімді меңгеру. Мазмұны: Отандық және шетелдегі психологиялық қызметтің қалыптасуы мен құрылымы. Білім беру ұйымдарындағы қазіргі психологиялық қызметтің әдістемелік принциптері мен негізгі мәселелері. Білім беру мекемесіндегі психологиялық қызмет. Білім беру мекемесінің оқу үдерісі субъектілерінің қызметін психологиялық қамтамасыз ету. Құзіреттіліктер: білім беру ортасында психологиялық-педагогикалық қолдау мен қолдауды ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке және топтық психологиялық кеңес беру негіздері

    Мақсаты: жеке және топтық психологиялық кеңес беру негіздерін меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету. Мазмұны: Жеке және топтық психологиялық кеңес берудің пайда болу тарихы, мақсаттары, факторлары мен ерекшеліктері, бағыттары, этикалық нормалары мен принциптері. Топтық процестің үлгілері: топтық жұмысты ұйымдастыру және терапевтік топтардың даму кезеңдері. Психотерапиялық топтағы қатысушылардың рөлдері. Топтық динамика. Топтың бірігуі. Топтық шиеленіс. Психотерапиялық топтың даму кезеңдері. Құзыреттіліктер: жеке және топтық психологиялық кеңес берудің теорияларын біледі және әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін, жоғары оқу орнындағы ғылыми білім мен педагогиканың, жоғары мектеп психологиясының қазіргі даму тенденцияларын талдайды және қорытындылайды;
  • Мәдениаралық өзараәрекеттестік үдерісіндегі мәдениеттер әртүрлілігін ескере отырып, Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілінде және шет тілінде академиялық және кәсіптік өзара әрекеттесу үшін заманауи коммуникативтік технологияларды қолдануға қабілетті;
  • қазіргі психологиялық ғылымның проблемаларын, даму перспективаларын, психологиялық, педагогикалық және пәндік (арнайы) білімдерді интеграциялау механизмдері мен принциптерін, жастар арасында және қоғамда жаһандық және ұлттық құндылықтарды насихаттаудың тұжырымдамаларын, стратегияларын, тетіктерін шешеді;
  • ғылыми-зерттеу әдістемесі мен әдістерін, математикалық статистиканы, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, зерттеу қызметінің нәтижелерін талдау технологиясын пайдалана отырып, ғылыми-практикалық тапсырмаларды орындайды;
  • психологиялық көмекті қажет ететін субъектілерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыруды басқарады, клиенттерге және олардың отбасыларына психологиялық және психотерапевтік көмек көрсету мәселелері бойынша әртүрлі мамандармен өзара әрекеттесе отырып, нақты психологиялық технологияларды қолдануды негіздейді;
  • сенімді ғылыми нәтижелер алу және ғылыми этиканы сақтай отырып, психология және педагогика саласында жаңа және күрделі ғылыми идеяларды тудырады.
  • білім алушылардың мониторингі мен диагностикасының зерттеу әдістерінің кешенін қолдану арқылы психологиялық-педагогикалық білім беру саласында ғылыми зерттеулер жүргізеді;
  • заманауи, инновациялық және жасанды интеллектке бағытталған оқыту технологияларын пайдалана отырып, семинарлар мен практикалық сабақтарда психологиялық-педагогикалық білім мен дағдыларды интеграциялауды қамтамасыз етеді.
  • психологиялық әсер ету бағдарламасын (тренинг, психокоррекция, психотерапия, психологиялық кеңес беру) әзірлейді және жеке тұлғалардың, топтардың, ұйымдардың дамуына психологиялық болжам жасайды;
  • ғылыми және іскерлік қарым-қатынасты жүргізе алады, ғылыми конференцияда сөз сөйлей алады, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, аңдатпалар, мақалалар жаза алады;
  • жеке тұлғаның психологиялық дамуын үйлестіру үшін психотерапевтік жұмыстың нысандары мен әдістерінің кешенін тәжірибеге енгізеді;
  • көшбасшылық қасиеттерін көрсете отырып, өз көзқарасын дұрыс дәлелдей отырып, өз іс-әрекетін кәсіби түрде түзете отырып, ұжымды тиімді басқарады.
Top