Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01114 Психологиялық-педагогикалық білім в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-тәжірибелік мәселелерді шешуге, жеке тұлғаның психологиялық саулығын дамытуға бағдарланған, адамдарға психологиялық қолдау көрсету саласында құзыретті және бәсекеге қабілетті педагог-психологтарды кәсіби даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 122
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Басқару психологиясы
Әлеуметтік саладағы психологиялық-педагогикалық практика
Психологиялық-педагогикалық қызметтегі ақпараттық технологиялар және қашықтықтан оқыту
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Шет тілі (кәсіби)
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және белсенділік тәсілдері
Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы
Гештальт-терапия бойынша практикум
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Білім беру жүйесіндегі практикалық психология
Кросс-мәдени коммуникация психологиясы
Психологиялық тренинг бойынша практикум
Психологиялық қолайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру
Арт-терапия бойынша практикум
-
2 Оқу жылы
Жоғары мектептің білім беру бағдарламаларын оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жобалау
Психокоррекция және психотерапия бойынша практикум
Білім берудегі жеке тұлғаны психологиялық-педагогикалық қолдау
Психодиагностикадағы заманауи технологиялар
Педагогикадағы денсаулықты сақтау технологиялар
Бизнес-кеңес беру бойынша психологиялық практикум
Кәсіби қарым-қатынас психологиясы
Білім беру жүйелерін жобалау және сараптау
Педагог-психологтың кәсіби имиджін қалыптастыру
Педагог-психологтың кәсіби дамуы
Ғылыми зерттеулердегі математикалық әдістер
Когнитивті мінез-құлық терапиясы бойынша практикум
Бала мен ата-ана өзараәрекеттестігінің тренингі
Психологиялық қызметтің ғылыми-теориялық негіздері
Жеке және топтық психологиялық кеңес беру негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін, жоғары оқу орнындағы ғылыми білім мен педагогиканың, жоғары мектеп психологиясының қазіргі даму тенденцияларын талдайды және қорытындылайды;
- Мәдениаралық өзараәрекеттестік үдерісіндегі мәдениеттер әртүрлілігін ескере отырып, Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілінде және шет тілінде академиялық және кәсіптік өзара әрекеттесу үшін заманауи коммуникативтік технологияларды қолдануға қабілетті;
- қазіргі психологиялық ғылымның проблемаларын, даму перспективаларын, психологиялық, педагогикалық және пәндік (арнайы) білімдерді интеграциялау механизмдері мен принциптерін, жастар арасында және қоғамда жаһандық және ұлттық құндылықтарды насихаттаудың тұжырымдамаларын, стратегияларын, тетіктерін шешеді;
- ғылыми-зерттеу әдістемесі мен әдістерін, математикалық статистиканы, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, зерттеу қызметінің нәтижелерін талдау технологиясын пайдалана отырып, ғылыми-практикалық тапсырмаларды орындайды;
- психологиялық көмекті қажет ететін субъектілерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыруды басқарады, клиенттерге және олардың отбасыларына психологиялық және психотерапевтік көмек көрсету мәселелері бойынша әртүрлі мамандармен өзара әрекеттесе отырып, нақты психологиялық технологияларды қолдануды негіздейді;
- сенімді ғылыми нәтижелер алу және ғылыми этиканы сақтай отырып, психология және педагогика саласында жаңа және күрделі ғылыми идеяларды тудырады.
- білім алушылардың мониторингі мен диагностикасының зерттеу әдістерінің кешенін қолдану арқылы психологиялық-педагогикалық білім беру саласында ғылыми зерттеулер жүргізеді;
- заманауи, инновациялық және жасанды интеллектке бағытталған оқыту технологияларын пайдалана отырып, семинарлар мен практикалық сабақтарда психологиялық-педагогикалық білім мен дағдыларды интеграциялауды қамтамасыз етеді.
- психологиялық әсер ету бағдарламасын (тренинг, психокоррекция, психотерапия, психологиялық кеңес беру) әзірлейді және жеке тұлғалардың, топтардың, ұйымдардың дамуына психологиялық болжам жасайды;
- ғылыми және іскерлік қарым-қатынасты жүргізе алады, ғылыми конференцияда сөз сөйлей алады, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, аңдатпалар, мақалалар жаза алады;
- жеке тұлғаның психологиялық дамуын үйлестіру үшін психотерапевтік жұмыстың нысандары мен әдістерінің кешенін тәжірибеге енгізеді;
- көшбасшылық қасиеттерін көрсете отырып, өз көзқарасын дұрыс дәлелдей отырып, өз іс-әрекетін кәсіби түрде түзете отырып, ұжымды тиімді басқарады.