Action Research

  • Мақсаты: студенттерде педагог-зерттеушінің құзыреттілігін, өзінің педагогикалық практикасы мен қызметін жүйелі, рефлексивті, түзетуші, талдамалық зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Action Researh кәсіби тәжірибеде проблемалық мәселелерді анықтауға бағытталған жүйелі, рефлексивті, аналитикалық зерттеудің бейресми әдісі ретінде. Әлемдік педагогикада Action Researh әдісінің пайда болу тарихы (іс-әрекеттегі зерттеулер). К. Левиннің іс-әрекетіндегі зерттеу ретінде Action Research дамуына қосқан үлесі, Дж. Дьюи, Д.Коллиер, с. Кори, в. Боргу және т. б. Action Researh әлемдік тәжірибесі: "іс-әрекеттегі зерттеу", "бірлескен зерттеу", "өзін-өзі зерттеу", "іс-әрекетті зерттеу", "іс-әрекетті контекстік зерттеу". Білім берудегі Action Researh қазақстандық тәжірибесі. Action Researh жетекші принциптері: зерттеу және оқыту практикасының бірлігі, ынтымақтастық, синергия және зерттеу практиктерінің топтық жұмысы. Action Researh әдісінің кезеңдері: проблеманы қою, деректерді жинау, одан әрі іс-әрекеттерді жоспарлау, іс-қимыл жоспарын жүзеге асыру, түрлендірулерді жүзеге асырғаннан кейін деректерді талдау, рефлексия. Педагог-зерттеушінің педагогикалық рефлексиясы оны талдау және түзету, жетілдіру және өзін-өзі дамыту мақсатында мұғалімнің өзінің практикалық іс-әрекетін талдау және іске асыру ретінде. Сөздік мұғалімнің тәжірибесіндегі Action Researh әдісі.
  • Образовательная программа 6B01703 Ағылшын тілі (IP)
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top