Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01703 Ағылшын тілі (IP) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің барлық деңгейлерінде, заманауи технологияларды және шетел тілін оқытудың негізделген әдістемелерін, соның ішінде STEM және CLIL-ді меңгерген мектептердің әртүрлі түрлерінде жұмыс істей алатын, тілдік құзыреттілігі мен педагогикалық шеберлігі жоғары деңгейдегі ағылшын тілі оқытушыларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ағылшын, қазақ/орыс тілдерінің салыстырмалы типологиясы
Ағылшын тілі және жаһандық коммуникация
Медиа сауаттылық және жасанды интеллект
Ауызша және жазу практикасы (B1 деңгейі)
Тіл біліміне кіріспе
Ағылшын әдебиеті және шығармашылық хат
Жасанды интеллект негіздері
Ағылшын тілін оқытудағы театрландыру
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Абайтану
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Мұхтартану
-
2 Оқу жылы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Ағылшын тілі теориясының негіздері (теориялық грамматика, теориялық фонетика, лексикология, тіл тарихы)
Экожүйе және құқық
Ауызша және жазу практикасы (B2 деңгейі)
Ағылшын тілін оқытудың әдістемесі және лингводидактикасы
Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С1 деңгейі)
Ағылшын тілін оқытудағы STEM және STEAM технологиялары
Ағылшын тілін оқытудағы CLIL-технологиясы
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
-
3 Оқу жылы
Бағалау және дамыту
Функционалдық стилистика
Ағылшын тілінің лексикологиясы
Мәнмәтіндегі грамматика, лексика және фонология
Лингвистикалық ел тану және мәдениетаралық білім беру
Ағылшын тілі фонетикасы мен грамматикасындағы заманауи тенденциялары
Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың арнайы бағдарланған әдістері
Инклюзивті білім беру ортасы
Мәдениет және мәдениетаралық білім беру: отандық және шет елдік бағыт
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы жаңа технологиялар
Критерийлік бағалау технологиялары
Ғылыми зерттеудің әдістемесі және жобалауы
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С2 деңгейі)
-
4 Оқу жылы
Мамандандырылған ағылшын тілі
Ағылшын тілін қашықтықтан оқытуда ІТ-технологияларды пайдалану
Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі
Көпшілік алдында сөйлеу және дипломатия
Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың зияткерлік әдістері мен технологиялары
Когнитивті-интерактивтік технологиялар негізінде оқытуды жобалау және үлгілеу
Action Research
Зерттеулер, даму және инновациялар
Іскерлік ағылшын тілі
Lesson Study
Ағылшын тілін ерте оқыту әдістері
Ағылшын тілін оқу және үйретуге арналған компьютерлік қосымшалар және ресурстар
Білім берудегі smart-технологиялар
Педагогикалық зерттеулер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлеп, енгізеді.
- Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен көзқарастарын түсіндіреді.
- Оқытылатын тілдердің фонетикалық, грамматикалық, морфологиялық, лексикалық, графикалық, сөз жасамдық жүйелері туралы білімін әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында ауызекі және жазбаша сөйлесімді жүзеге асыру үшін қолданады.
- Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдана отырып, білім алушылардың оқу үдерісін жүзеге асыру және оқу жетістіктерін бағалау және әр оқушының білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, шет тілі-білім беру үдерісін модельдеу.
- Болашақ мұғалімдер оқу құралдарының мазмұнын, стратегияларын таңдап, пайдалана алады; білім берудің барлық деңгейлерінде білім беру қызметін басқару, мұғалімнің білім беру жүйесіндегі педагогикалық процесте критериалды бағалау, инклюзивті орта және цифрландыру мүмкіндіктерін болжайды; өзін-өзі бағалау, талдау және бақылау мүмкіндіктерін көрсетеді.
- Болашақ мұғалімдер шетел тіліндегі мәтінді және оның тілді меңгеру деңгейіне сәйкес тілдегі сөз саптауын қабылдау, түсіну және түсіндіру арқылы тиімді коммуникативті әрекеттестікке қабілетті.
- Болашақ мұғалімдер басқа мәдениет өкілдерімен тиімді қарым-қатынас жасай алады; жеке адамдармен, ұжыммен, қоғам мен әлеуметтік және мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асырады; кәсіби, академиялық және іскерлік қарым-қатынастың әртүрлі коммуникациялық жағдайларында коммуникативті ниеттерін жүзеге асырады.
- Болашақ мұғалімдер ұлттық әдет-ғұрыптарды, салт-дәстүрлерді біліп мәдениетаралық қарым-қатынаста қолданады; елтану ақпаратын пайдалана біледі.
- Болашақ мұғалімдер пәнаралық білімдерін қолдана алады; кәсіби салада шешім қабылдау үшін әртүрлі пәндік салалардағы білім, білік және дағдыларды біріктіре отырып, тілдік әрекеттерді орындай алады.
- Болашақ мұғалімдер кәсіби маңызды ақпаратты сыни тұрғыдан талдай, өңдей және жүйелей алады, мамандығы бойынша ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырып, эмпирикалық зерттеу әдістерін қолдана алады.
- Болашақ мұғалімдер қарым-қатынастың әртүрлі әлеуметтік жағдайларында бағдарлай алады, дәлелдерді қолдана отырып, өз пікірін/көзқарасын айта алады, топта жұмыс істей алады, жобалық және зерттеу қызметінің нәтижелерін жеткізе алады, кәсіби және жеке тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылады.
Ұқсас БББ
6B01703 Шет тілі: екі шет тілі (ағылшын)
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01703 Шет тілі: негізгі мектептегі екі шет тілі (неміс, ағылшын)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01703 Шет тілі: негізгі мектептегі екі шет тілі (неміс, ағылшын)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01703 Шет тілі: екі шет тілі (ағылшын)
Қазақстан-Американдық еркін университеті