Маркетингтік зерттеулер

  • Курс маркетингтік зерттеудің жалпы сипаттамасы мен жіктелуін, кешенді кезеңдерін қарастырады. Маркетингтік зерттеулердің этикалық аспектілерін зерттейді. Маркетинг шкалаларын қолдана отырып, іздеу, сипаттау және себеп-салдарлық зерттеулер жүргізуге ықпал етеді. Сауалнамалар мен бақылау нәтижелерін тіркеу нысандарын әзірлейді. Далалық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу қағидаттарын ескере отырып, іріктеме құру әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.
  • Образовательная программа 6B04105 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top