Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік зерттеулер
-
Курс маркетингтік зерттеудің жалпы сипаттамасы мен жіктелуін, кешенді кезеңдерін қарастырады. Маркетингтік зерттеулердің этикалық аспектілерін зерттейді. Маркетинг шкалаларын қолдана отырып, іздеу, сипаттау және себеп-салдарлық зерттеулер жүргізуге ықпал етеді. Сауалнамалар мен бақылау нәтижелерін тіркеу нысандарын әзірлейді. Далалық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу қағидаттарын ескере отырып, іріктеме құру әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.
-
Образовательная программа 6B04105 Менеджмент
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 1