Сервистік қызметтер менеджменті

  • Курс қызмет көрсету саласындағы нақты басқару процесі ретінде менеджмент туралы білімді қалыптастырады. Жаппай қызмет көрсету модельдерін қолдана отырып, ұсынылатын қызметтердің ерекшеліктерін, кәсіпорынның мақсаттары мен ресурстарын ескере отырып, қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның сервистік жүйесін талдайды. Қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның сервистік жоспарын әзірлеу дағдыларын игеруге, қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындар менеджментінің функционалдық салаларында стратегиялық және жедел басқару шешімдерін әзірлеугежәне іске асыруға ықпал етеді.
  • Образовательная программа 6B04105 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top