Сандық өнімдер мен қызметтердің сапасын басқару

  • «Сандық өнімдер мен қызметтердің сапасын басқару» пәні сандық өнімдер мен қызметтердің сапасын басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін зерттейді. Студенттер сапаны қамтамасыз ету жүйелерін, процестерін және құралдарын меңгереді, сондай-ақ сапаны арттыру мен сақтаудың стратегияларын әзірлеуді үйренеді. Курс барысында сапа менеджменті жүйелері, сандық өнімдер мен қызметтердің тестілеуі, сапаны бақылау және жетілдіру әдістері қарастырылады.
  • Образовательная программа 6B04104 Е - Бизнес
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top