Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04104 Е - Бизнес в ЕТУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Е-Бизнес білім беру бағдарламасының мақсаты – сандық трансформация жағдайында бизнестің тұрақтылығы мен дамуын қамтамасыз ету үшін бизнес-талдау әдістерін, жобаларды басқару мен цифрлық технологияларды пайдалана отырып, электрондық коммерция саласындағы бизнес-процестер мен АКТ-жобаларды оңтайландыру үшін тиімді стратегиялар мен шешімдерді әзірлеуге және енгізуге қабілетті мамандар даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Менеджмент

    Менеджмент пәні студенттерде ұйымдар мен процестерді басқару саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән шеңберінде стратегиялық және жедел жоспарлауды, ұйымдастырушылық құрылымды, персоналды басқаруды, шешім қабылдауды, сондай-ақ уәждеу және бақылау әдістерін қоса алғанда, тиімді басшылықтың негізгі аспектілері қаралады. Студенттер басқарудың қағидаттары мен заманауи тәсілдерін зерделейді, көшбасшылық, командамен өзара іс-қимыл жасау және кәсіпорынның тиімді жұмысын қамтамасыз ету саласындағы дағдыларды дамытады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер серпінді өзгеріп жатқан іскерлік әлем жағдайында негізделген басқару шешімдерін қабылдауға дайын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару теориясы

    «Басқару теориясы» пәні ұйымдарда басқарудың негізгі тұжырымдамаларын, модельдері мен қағидаттарын зерделеуді білдіреді. Студенттер классикалық, мінез-құлық, жүйелік, ахуалдық және стратегиялық үлгілерді қоса алғанда, басқарудың түрлі тәсілдерін меңгереді. Курс барысында басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы, шешім қабылдау процестері, персоналды ынталандыру, көшбасшылық, коммуникация және бақылау сияқты негізгі аспектілері қарастырылады. Студенттер сондай-ақ табысты және сәтсіз басқару мысалдарын зерделейді, басқару саласындағы қазіргі заманғы сын-қатерлер мен трендтерді талдайды, сондай-ақ басқару қызметі контекстінде сын тұрғысынан ойлау және шешім қабылдау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері

    «Экономика негіздері» пәні негізгі экономикалық ұғымдарды, нарықтық экономиканың қағидаттарын және қазіргі экономикалық жүйелердің жұмыс істеу механизмдерін қамтиды. Студенттер сұраныс пен ұсыныстың негізгі заңдарын, экономиканың мемлекеттік рөлін, қаржы институттарын, сондай-ақ жаһандық экономикалық процестердің әсерін зерделейді. Ерекше назар аналитикалық ойлауды дамытуға және практикалық мәселелерді шешу үшін экономикалық модельдерді қолдануға аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржыға кіріспе

    Пән студенттерді ұйымдардағы қаржылық менеджменттің негізгі тұжырымдамаларына, принциптері мен құралдарына енгізеді. Курс барысында студенттер Қаржы нарықтары, Инвестициялар, қаржылық талдау, жұмыс капиталын басқару және қаржылық жоспарлау сияқты қаржының негізгі аспектілерімен танысады. Курс сонымен қатар тәуекелдерді басқару, активтер мен капиталдың құнын бағалау, Корпоративтік қаржы, халықаралық қаржы және қаржылық стратегия тақырыптарын қамтуы мүмкін. Курс студенттерге Бизнесті басқарудағы қаржының рөлі және ұйымның қаржылық мақсаттарына жету стратегияларын дамыту туралы түсінік қалыптастыруға көмектеседі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетинг

    «Маркетинг» пәні клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру және бизнес-мақсаттарға қол жеткізу мақсатында нарықта өнімдер мен көрсетілетін қызметтерді басқару үшін пайдаланылатын негізгі қағидаттар мен әдістерді зерделеуді қамтиды. Курс нарық пен бәсекелестік ортаны талдауды, тұтынушылардың қажеттіліктері мен мінез-құлқын түсінуді, маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды әзірлеуді, өнімді, бағаны, бөлуді және ілгерілетуді (сондай-ақ маркетингтік микс ретінде белгілі) басқаруды, сондай-ақ маркетингтік зерттеулер мен талдауды қоса алғанда, тақырыптардың кең ауқымын қамтиды. Оқыту барысында студенттер сондай-ақ маркетингтегі заманауи үрдістерді үйренеді. Курс студенттерге маркетинг және брендті басқару саласындағы табысты жұмыс үшін қажетті маркетингтік стратегияларды талдау, жоспарлау және іске асыру дағдыларын дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі бизнес-коммуникациялары

    «Қазіргі бизнес коммуникациялары» пәні қазіргі заманғы іскерлік ортада тиімді қарым-қатынастың түрлі аспектілерін қамтиды. Студенттер жазбаша, ауызша және ауызша емес қарым-қатынасты қоса алғанда, іскерлік қарым-қатынас негіздерін үйренеді. Курс кәсіби жазуды, таныстырылымдарды, келіссөздерді, дауларды басқаруды, командалық жұмысты және виртуалды қарым-қатынасты зерделеуді қамтиды. Студенттер сондай-ақ электрондық пошта, бейнеконференциялар, әлеуметтік желілер және басқа да заманауи құралдар мен коммуникация технологияларын үйренеді. Оқыту барысында әртүрлі бизнес-сценарийлер мен мәдени контекстерге бейімделген кәсіби ортада тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытуға баса назар аударылады. Курс студенттерді мақсатты аудиторияны талдауға, өз хабарламаларын оның қажеттіліктері мен мақсаттарына бейімдеуге, сондай-ақ өздерінің коммуникациялық стратегияларының тиімділігін бағалауға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микро-макроэкономика

    Микро-макроэкономика пәні студенттерде экономиканың жекелеген субъектілер деңгейінде және бүкіл ел ауқымында жұмыс істеу қағидаттары туралы терең білім қалыптастыруға бағытталған. Курс сұраныс пен ұсынысты талдауды, нарықтық тетіктерді, өндіріс факторларын, сондай-ақ макроэкономикалық индикаторларды және олардың экономикалық саясатқа әсерін қоса алғанда, түйінді экономикалық процестерді зерделеуді қамтиды. Орнықты даму, оның экономикалық маңыздылығы және экономикалық процестердiң жалпы жүйесiне кiрiгу мәселелерiне ерекше назар аударылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде студенттер өзгермелі экономикалық орта жағдайында талдау дағдыларын және негізделген шешімдер қабылдау қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект

    «Жасанды интеллект» пәні адам интеллектін талап ететін міндеттерді орындауға қабілетті жүйелерді құру мен дамытуды зерделейді. Осы пәнді зерделеу барысында студенттер машиналық оқыту, нейрондық желілер, терең оқыту және т.б. сияқты жасанды интеллект саласындағы түрлі әдістер мен технологиялармен танысады. Олар сондай-ақ компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу, дербес жүйелер және басқа да жасанды интеллекттің қолданбалы салаларын зерттейді. Оқу нәтижесінде студенттер әртүрлі салаларда жасанды интеллектті әзірлеу және қолдану саласында жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Статистика

    «Статистика» пәні студенттерді деректерді жинаудың, талдаудың және түсіндірудің негізгі әдістерімен таныстырады. Курс барысында студенттер сипаттама және инференттік статистика, ықтималдық, кездейсоқ шамаларды бөлу, деректерді визуализациялау әдістері және негізгі статистикалық тестілер сияқты статистиканың негізгі ұғымдарын зерделейді. Курс экономика, әлеуметтану, биология, медицина және басқалары сияқты әртүрлі салаларға статистикалық әдістерді қолдануды қамтуы мүмкін. Студенттер деректерді талдау, статистикалық болжамдарды тексеру, нәтижелерді түсіндіру және деректер негізінде ақпараттандырылған шешімдер қабылдау дағдыларын игереді. Курс студенттерге сын тұрғысынан ойлауды және ақпаратты талдай білуді дамытуға көмектеседі, бұл қазіргі заманғы ақпараттық қоғамда маңызды болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-статистика

    «Бизнес-статистика» пәні бизнес пен экономика контекстінде деректерді талдау үшін статистикалық әдістер мен құралдарды қолдануды зерделеуді білдіреді. Студенттер деректерді жинауды, ұйымдастыруды, талдауды және түсіндіруді қоса алғанда, сипаттамалық және инференттік статистиканың негіздерін зерделейді. Курс ықтималдық, кездейсоқ шамаларды бөлу, гипотезалардың статистикалық тестілері, регрессиялық талдау және корреляция сияқты тақырыптарды зерделеуді қамтиды. Курс сондай-ақ уақытша қатарларды талдау, белгісіздік жағдайында болжау және шешім қабылдау үшін статистикалық әдістерді зерделеуді қамтуы мүмкін. Оқыту нәтижесінде студенттер бизнесті тиімді басқару және стратегиялық шешімдер қабылдау үшін қажетті деректерді талдау және түсіндіру дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Карьера дизайны

    Пән студенттерге кәсіби мақсаттарды анықтауға, мансап жоспарын құруға және өзін — өзі таныстырудың негізгі құралдарын-түйіндемені, сұхбатты, жеке брендті және желіні игеруге көмектеседі. Инклюзивті құндылықтарға және әртүрлі әлеуметтік топтар үшін мансаптық мүмкіндіктерге тең қол жеткізу принциптеріне назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық экономика және электрондық бизнес

    «Сандық экономика және электрондық бизнес» пәні қазіргі заманғы экономиканың цифрлық аспектілерін зерттеуді қамтиды. Студенттер сандық трансформацияның және ақпараттық технологиялардың бизнесті ұйымдастыру мен басқарудағы рөлін, сонымен қатар электрондық бизнестің негізгі модельдері мен стратегияларын үйренеді. Пән аясында электрондық коммерцияның принциптері, сандық маркетинг, электронды төлем жүйелері, деректерді қорғау және киберқауіпсіздік мәселелері қарастырылады. Студенттер сонымен қатар интернет-сауданың, онлайн-қызметтердің және мобильді қосымшалардың дамуын, сондай-ақ электрондық бизнестің қазіргі заманғы трендтерін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп қағидаттары

    Пән студенттерді бухгалтерлік есептің негізгі тұжырымдамаларымен, қаржылық есептілікпен және туристік бизнес саласындағы есеп принциптерімен таныстырады. Пән шеңберінде аса маңызды бухгалтерлік құжаттар, сондай-ақ кірістер мен шығыстарды есепке алу процестері, салықтық реттеу және аудиторлық қызметтің негіздері зерделенеді. Бухгалтерияда цифрлық технологияларға және автоматтандырылған есепке алу жүйелерін қолдануға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пән 1

    Университеттің академиялық саясатына сәйкес, студенттер негізгі білім беру бағдарламасы аясында өз қалауы бойынша бір Minor бағдарламасын таңдауы қажет.Minor бағдарламасы бірінші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламалары каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредиттік 4 пәннен тұрады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және қаржылық сауаттылық негіздері

    «Экономика және қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттерді экономикалық теорияның негізгі тұжырымдамаларымен және қағидаттарымен, сондай-ақ қаржылық басқару негіздерімен таныстырады. Ол нарықтардың жұмыс істеуі, мемлекеттің экономикадағы рөлі, кәсіпкерлік негіздері және жеке қаржыны басқару сияқты аспектілерді қамтиды. Студенттер экономикалық құбылыстарды талдауға және негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға үйренеді, бұл оларға жеке және кәсіби деңгейде ресурстарды тиімді басқару үшін қажетті сыни ойлау мен дағдыларды дамытуға көмектеседі. Нақты өмірлік жағдайларда теориялық білімді қолдану практикасына баса назар аударылады, бұл экономикалық қатынастар саласындағы қаржылық сауаттылық пен жауапкершілікті қалыптастыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Экология және тыныс-тiршiлiк қауiпсiздiгi - тiрi организмдер мен қоршаған орта арасындағы өзара байланысты, сондай-ақ адамның денсаулығы мен қауiпсiздiгiн қорғау жөнiндегi шараларды зерделейтiн тәртiп. Осы курс шеңберінде экологияның негізгі қағидаттары, адам қызметінің қоршаған ортаға әсері, экологиялық жағдайды жақсарту жөніндегі шаралар, сондай-ақ тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі ережелер мен талаптар қаралады. Табиғатты қорғау, табиғи ресурстарды сақтау, қоршаған ортаға зиянды әсерлер, авариялар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары маңызды тақырыптар болып табылады. Аталған пәнді зерделеу нәтижесінде студенттер қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарау және өздерінің және басқа адамдардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін білім мен дағдыға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Пән 2

    Университеттің академиялық саясатына сәйкес, студенттер негізгі білім беру бағдарламасы аясында өз қалауы бойынша бір Minor бағдарламасын таңдауы қажет. Minor бағдарламасы бірінші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламалары каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредиттік 4 пәннен тұрады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер әдістері

    «Ғылыми зерттеулер әдістері» пәні әртүрлі білім салаларында ғылыми зерттеулерді табысты орындау үшін қажетті ғылыми зерттеулердің негізгі әдістері мен тәсілдерін зерделеуді қамтиды. Студенттер деректерді жинау мен талдаудың, гипотезаларды қалыптастырудың, эксперименттерді жоспарлаудың және жүргізудің, сыни ойлаудың және зерттеу нәтижелерін бағалаудың әртүрлі әдістерін үйренеді. Пән сондай-ақ ғылыми жұмыстың этикалық аспектілерін және ғылыми мақалалар мен есептерді ресімдеудің негізгі қағидаттарын зерделеуді қамтиды. Бұл пәнді зерделеу нәтижесі студенттерде ақпаратты жүйелеу және талдау, ғылыми зерттеулер жүргізу және өз жұмысының нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде ұсыну дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • BIA жүйесі және бизнес талдау

    «BIA жүйесі және бизнес талдау» пәні бизнес-процестерді талдау және деректер негізінде шешімдер қабылдауды қолдау үшін пайдаланылатын әдістер мен құралдарды қамтиды. Курс шеңберінде студенттер деректерді жинауды, өңдеуді және визуализациялауды қоса алғанда, BIA (Business Intelligence and Analytics) жүйелерімен жұмыс істеу қағидаттарын зерделейді. Негізгі назар деректерді талдау әдістеріне, есептілікті құруға және дашбордтарды құруға, сондай-ақ трендтерді анықтау, процестерді оңтайландыру және бизнестің тиімділігін арттыру үшін талдамалық құралдарды қолдануға аударылады. Курс сондай-ақ ұйымға BIA жүйелерін енгізу және оларды қолданыстағы бизнес-процестермен интеграциялау мәселелерін де қозғайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электрондық төлем жүйелері

    «Электрондық төлем жүйелері» пәні электрондық коммерция мен сандық экономикадағы төлем жүйелерін зерттеуге бағытталған. Студенттер электронды төлем жүйелерінің құрылымы, жұмыс істеу принциптері және олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету тәсілдерімен танысады. Курс барысында түрлі төлем құралдары, мысалы, банктік карталар, электронды әмияндар, мобильді төлемдер және криптовалюталар қарастырылады. Студенттер электрондық төлем жүйелерін енгізу, операцияларды басқару және реттеу процесін талдайды, сондай-ақ төлем жүйелерінің заңды аспектілерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электрондық коммерцияның құралдары және технологиялары

    «Электрондық коммерцияның құралдары және технологиялары» пәні электронды коммерция саласындағы заманауи құралдар мен технологияларды зерттеуге бағытталған. Студенттер электрондық коммерцияның негізгі платформалары, веб-сайттар мен мобильді қосымшалар арқылы сатылымды басқару, төлем жүйелері мен логистикалық шешімдермен танысады. Курс барысында электрондық коммерцияның маркетингтік құралдары, интернет-жарнама, деректерді өңдеу және аналитика құралдары, сондай-ақ тұтынушылармен байланыс жасау тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    «Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» пәні құқықтық жүйенің негізгі қағидаттарын, қоғамдық қатынастарды реттейтін негізгі тұжырымдамалар мен нормаларды қамтиды. Ол студенттерді құқық негіздерімен, оның көздерімен және құрылымымен, сондай-ақ азаматтардың құқықтары мен міндеттерімен таныстырады. Курстың маңызды бөлігі сыбайлас жемқорлық көріністерін, олардың қоғам мен экономика үшін салдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетіктерін түсінуді қамтитын сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті зерделеу болып табылады. Студенттер мемлекеттік және жеке құрылымдарда жауапты мінез-құлықты, ашықтық пен есептілікті қалыптастыруға ықпал ететін этикалық және құқықтық аспектілерді қарастырады. Курс сыни ойлау мен құқықтық талдау дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл құқықтық сана мен белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық төлем шешімдері

    «Сандық төлем шешімдері» пәні сандық экономикада төлем жүйелерінің жаңа технологияларымен танысуға бағытталған. Студенттер сандық төлем шешімдерінің құрылымы, жұмыс істеу принциптері, тиімділігі мен қауіпсіздігін зерттейді. Курс барысында электронды төлем жүйелерінің түрлері, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері, сондай-ақ жаңа тенденциялар мен инновациялар қарастырылады. Студенттер мобильді төлемдер, криптовалюталар және блокчейн технологияларының төлем саласындағы рөлін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Пән 3

    Университеттің академиялық саясатына сәйкес, студенттер негізгі білім беру бағдарламасы аясында өз қалауы бойынша бір Minor бағдарламасын таңдауы қажет. Minor бағдарламасы бірінші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламалары каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредиттік 4 пәннен тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі инновациялар және ақпаратты қорғау

    «Бизнестегі инновациялар және ақпаратты қорғау» пәні бизнесте инновациялық технологияларды енгізу мен ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістерін зерттейді. Студенттер жаңа технологияларды қолдану арқылы бизнесті дамыту жолдары мен ақпараттық қорғауды қамтамасыз етудің маңызды аспектілерімен танысады. Курс барысында инновациялық процестердің басқарылуы, ақпараттық қауіпсіздік саясатын әзірлеу және оның бизнестегі маңызы талқыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Е-бизнестегі Big Data

    «Е-бизнестегі Big Data» пәні үлкен деректердің (Big Data) электрондық бизнесте қолданылуын зерттейді. Студенттер Big Data технологияларының жұмыс принциптері, деректерді жинау, сақтау және өңдеу әдістері, сондай-ақ оларды бизнес шешімдер қабылдауда қолдану тәсілдерімен танысады. Курс барысында деректерді талдау, тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу, нарық трендтерін болжау және бизнес-процестерді оңтайландыру үшін Big Data пайдалану әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пайдаланушылардың мінез-құлық талдауы

    «Пайдаланушылардың мінез-құлық талдауы» пәні пайдаланушылардың интернеттегі мінез-құлқын зерттеу және талдау әдістерін қамтиды. Студенттер сандық деректер арқылы пайдаланушылардың әрекеттерін, олардың тұтынушылық шешімдер қабылдауын, қажеттіліктерін және қалауларын талдайды. Курс барысында веб-аналитика, әлеуметтік желілердің әсері және мінез-құлықты болжау әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Е-бизнестегі болжау

    «Е-бизнестегі болжау» пәні электрондық бизнес саласында болашақ трендтер мен нарықтық жағдайларды болжау әдістерін зерттейді. Студенттер сандық деректер мен аналитикалық құралдарды пайдаланып, болашақ сұраныс пен ұсынысты болжау, тәуекелдерді бағалау және тиімді стратегиялық шешімдер қабылдау дағдыларын игереді. Курс барысында болжам жасаудың статистикалық және математикалық әдістері, сондай-ақ сандық бизнес стратегияларында болжаудың рөлі талқыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнеске арналған сандық деректерді талдау

      «Бизнеске арналған сандық деректерді талдау» пәні бизнес саласында сандық деректерді жинау, өңдеу және талдаудың негізгі әдістерін зерттейді. Студенттер деректерді жинау тәсілдері, статистикалық әдістер мен аналитикалық құралдар, сондай-ақ бизнестегі тиімді шешімдер қабылдауда сандық деректерді қалай қолдануға болатынын меңгереді. Курс барысында деректерді визуализациялау, трендтерді болжау, тұтынушы мінез-құлқын талдау және бизнесті оңтайландыру үшін сандық деректерді пайдалану тақырыптары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Е-бизнестегі стратегиялық өсу және бизнес-модельдер

    «Е-бизнестегі стратегиялық өсу және бизнес-модельдер» пәні электрондық бизнестің стратегиялық дамуы мен тиімді бизнес-модельдерді құруға бағытталған. Студенттер нарықтағы бәсекелестік артықшылықтарды анықтау, инновациялық бизнес-модельдер жасау және оларды дамыту стратегияларын зерделейді. Курс барысында стартаптар мен дәстүрлі бизнестің сандық трансформациясы, цифрлық нарықтағы өсу стратегиялары, сондай-ақ табысты бизнес-модельдер құру жолдары талқыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық трансформация және ақпараттық қауіпсіздік

    «Сандық трансформация және ақпараттық қауіпсіздік» пәні ұйымдардың сандық трансформация процесін және оның ақпараттық қауіпсіздікке қатысты талаптарын зерттейді. Студенттер сандық технологияларды енгізу, жүйелер мен деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері мен құралдарымен танысады. Курс барысында сандық трансформацияның бизнес-процестерге әсері, жаңа технологияларды қауіпсіз енгізу және ақпараттық қауіпсіздік саласындағы халықаралық стандарттар мен ережелер талқыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салықтар және салық салу

    «Салықтар және салық салу» пәні салық жүйесіне қатысты негізгі қағидаттар мен заңнаманы зерделеуді қамтиды. Студенттер салықтардың негізгі түрлерімен (тікелей және жанама), олардың құрылымымен және есептеу ерекшеліктерімен танысады. Негiзгi назар кәсiпорындар мен жеке тұлғалардың салық мiндеттемелерiн, табысқа, пайдаға, мүлiкке және басқа да салық салу объектiлерiне салық салу әдiстерiн зерделеуге аударылады. Пән шеңберінде салықтық жоспарлау, салықтық тәуекелдерді азайту және салық төлемдерін оңтайландыру мәселелері де қаралады. Материалды бекіту үшін практикалық кейстер, салық есептерін талдау және салықтарды есептеу міндеттері жиі пайдаланылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығы

    «ҚР кәсіпкерлік құқығы» пәні Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қызметті реттейтін құқықтық нормалар мен ережелерді қамтиды. Ол кәсіпкерлік туралы заңнаманың негіздерін, бизнесті ұйымдастырудың құқықтық нысандарын, кәсіпкерлердің құқықтары мен міндеттерін, шарттық қатынастарды, тұтынушылардың құқықтарын қорғауды, сондай-ақ кәсіпкерлік саласындағы салық салу және жауапкершілік мәселелерін зерделеуді қамтиды. Пәннің мақсаты студенттерде бизнесті жүргізудің құқықтық негіздерін түсінуді, сондай-ақ практикалық қызметте заңнаманы қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Заңнамадағы және оны қолдану практикасындағы өзекті өзгерістерге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Project Management

    «Project Management» пәні түрлі қызмет салаларындағы жобаларды тиімді жоспарлауға, іске асыруға және аяқтауға бағытталған жобаларды басқарудың негізгі қағидаттары мен әдістерін қамтиды. Студенттер жобаның бастамасын, жоспарлауын, орындалуын, мониторингін және жабылуын қоса алғанда, жобаның өмірлік циклін зерделейді, сондай-ақ ресурстарды, мерзімдер мен тәуекелдерді басқару үшін қажетті құралдар мен техникаларды игереді. Курстың маңызды аспектісі инклюзияға баса назар аудару болып табылады, бұл түрлі пікірлер мен тәсілдер ескерілетін командалар құруды білдіреді. Студенттер жобаның әрбір қатысушысының үлесін бағалауды, олардың фонына қарамастан, түрлі командаларда тиімді өзара іс-қимылға ықпал ететін стратегияларды әзірлеуді үйренеді. Бұл коммуникация, дауларды шешу және инклюзивті жұмыс ортасын құру дағдыларын қамтиды, онда әркім өзін бағалы және тартымды сезінеді. Осылайша, «Project Management» пәні жобаларды басқару әдістері туралы білім беріп қана қоймай,

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық маркетинг және талдамалар

    Сандық маркетинг және талдамалар пәні сандық маркетинг пен аналитиканы біріктіріп, интернет және сандық платформаларда маркетингтік стратегияларды тиімді қолдану үшін деректерді талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер сандық маркетингтің негізгі құралдары мен әдістерімен танысады, сондай-ақ онлайн науқандарды жүргізу кезінде деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістерін үйренеді. Курс барысында іздеу жүйесін оптимизациялау (SEO), әлеуметтік медиа маркетинг (SMM), контент-маркетинг және электрондық пошта маркетингін бағалау үшін аналитикалық құралдарды пайдалану мәселелері қарастырылады. Сонымен қатар, деректерді талдау арқылы маркетингтік тиімділікті өлшеу, ROI (инвестицияның қайтарымы) және сандық маркетингтің болашақ трендтерін болжау мәселелері зерттеледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Онлайн-жарнаманың тиімділігін бағалау

    «Онлайн-жарнаманың тиімділігін бағалау» пәні интернет-жарнаманың тиімділігін анықтау және оны максимизациялау әдістерін зерттейді. Студенттер интернет-жарнаманың негізгі құралдарын, олардың ерекшеліктерін және аудиторияға әсер ету деңгейін талдауды үйренеді. Курс барысында онлайн-жарнаманың түрлі түрлерін бағалау, жарнама кампанияларының нәтижелілігін өлшеу үшін қолданылатын метрикалар мен аналитикалық құралдар қарастырылады. Студенттер онлайн-рекламаның әсерін бағалаудың түрлі әдістері мен техникасын меңгереді, сонымен қатар жарнама стратегияларын оңтайландыру және олардың табыстылығын арттыру жолдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Е-бизнестегі қаржыларды басқару

    «Е-бизнестегі қаржыларды басқару» пәні электрондық бизнес саласындағы қаржылық ресурстарды басқару принциптерін және әдістерін зерттейді. Студенттер қаржылық жоспарлау, бюджеттеу, қаржылық тәуекелдерді басқару және сандық құралдарды пайдалана отырып, онлайн бизнестің қаржылық тиімділігін арттыру тәсілдерін үйренеді. Курс барысында электрондық төлем жүйелері, капиталды тарту және шығындарды оңтайландыру әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Пән 4

    Университеттің академиялық саясатына сәйкес, студенттер негізгі білім беру бағдарламасы аясында өз қалауы бойынша бір Minor бағдарламасын таңдауы қажет. Minor бағдарламасы бірінші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламалары каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредиттік 4 пәннен тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Е-бизнестегі қаржылық талдау

    «Е-бизнестегі қаржылық талдау» пәні электрондық бизнес саласындағы қаржылық көрсеткіштерді бағалау және талдау әдістерін зерттейді. Студенттер онлайн-бизнес операцияларының қаржылық нәтижелерін түсіну, табыс пен шығындарды есептеу, сондай-ақ инвестициялардың тиімділігін бағалау әдістерін үйренеді. Курс барысында сандық құралдар мен аналитикалық әдістерді қолдана отырып, қаржылық деректерді талдау және бизнес стратегияларын жақсарту жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсу стратегиялары және Е-бизнесті кеңейту

    «Өсу стратегиялары және Е-бизнесті кеңейту» пәні электрондық бизнеске арналған өсу мен масштабтау стратегияларын зерттейді. Студенттер бизнес үлгілерін кеңейту, нарықтағы үлесті арттыру және тиімді өсу стратегияларын жүзеге асыру әдістерін меңгереді. Курс барысында сандық трансформация, инновациялар және халықаралық нарықтарда бәсекелестікті арттыру бойынша стратегиялар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Е-бизнесте деректерді қорғау

    «Е-бизнесте деректерді қорғау» пәні деректерді қорғаудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай-ақ е-бизнесте ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету тәсілдерін зерттейді. Студенттер деректерді қорғау заңнамасын, қауіптер мен қатерлерді бағалауды, қауіпсіздік стандарттарын және заманауи қауіпсіздік технологияларын меңгереді. Курс барысында деректерді қорғау саясаты, шифрлау әдістері, қауіпсіз байланыс және қауіпсіздік стандарттары қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Е-бизнестегі стратегияларды талдау және оңтайландыру

    «Е-бизнестегі стратегияларды талдау және оңтайландыру» пәні электронды бизнесті басқаруда қолданылатын стратегияларды терең талдауға және олардың тиімділігін арттыруға бағытталған. Студенттер нарықтағы бәсекелестікке жауап беру, тұтынушыларды тарту және бизнесті тиімді басқару үшін қолданылатын нақты әдістер мен құралдарды зерттейді. Курс барысында е-бизнесте қолданылатын стратегиялық шешімдер, деректерге негізделген шешімдер қабылдау және стратегиялық жоспарлау дағдылары жетілдіріледі. Студенттер алдыңғы курстарда алған білімдерін нақты жағдайларда қолдану арқылы стратегиялық шешімдер қабылдауды үйренеді, сондай-ақ е-бизнестегі нарықтық өзгерістерге сәйкес стратегияларды оңтайландыруға көмектесетін әдістерді меңгереді. Бұл пән студенттерге электронды коммерция саласындағы жоғары деңгейдегі стратегиялық талдау және оңтайландыру дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Онлайн-сатуларды оңтайландыру стратегиялары

    «Онлайн-сатуларды оңтайландыру стратегиялары» пәні интернет арқылы сатуды тиімді етуге бағытталған стратегиялар мен әдістерді зерттейді. Студенттер веб-сайтты оңтайландыру, тұтынушыларды тарту, сату процесін автоматтандыру және конверсияны арттыру стратегияларын үйренеді. Курс барысында сандық маркетинг, деректерді талдау және клиенттік тәжірибені жақсарту жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық жобалардағы тәуекелдерді бағалау

    «Сандық жобалардағы тәуекелдерді бағалау» пәні сандық жобаларда туындайтын тәуекелдерді анықтау, бағалау және басқару әдістерін зерттейді. Студенттер жобаның әртүрлі кезеңдерінде мүмкін болатын тәуекелдер мен оларға қатысты шараларды жоспарлауды үйренеді. Курс барысында тәуекелдерді басқарудың заманауи әдістері, тәуекелдердің түрлері және олардың жобаға әсерін бағалау тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорынның экономикалық талдауы және қаржылық диагностикасы

    Кәсіпорынның экономикалық талдауы және қаржылық диагностикасы пәні деректерді жинау және түсіндіруді, бухгалтерлік есептілікті, статистиканы және басқа да көздерді қоса алғанда, компанияның қаржылық жай-күйін талдау әдістерін зерделейді. Негізгі назар қаржы тұрақтылығын, төлем қабілеттілігін, рентабельділігін бағалауға, тәуекелдерді анықтауға және қаржы ағындарын талдауға аударылады. Студенттер қаржылық болжамдарды әзірлейді, сондай-ақ проблемаларды анықтап, шешімдерді ұсына отырып, қаржылық диагностикамен айналысады. Курста практикалық тапсырмалар мен нақты қаржылық есептілікті талдау көзделген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық өнімдер мен қызметтердің сапасын бағалау және бақылау

    «Сандық өнімдер мен қызметтердің сапасын бағалау және бақылау» пәні сандық өнімдер мен қызметтердің сапасын бағалау, бақылау және қамтамасыз ету әдістерін зерттейді. Студенттер сандық өнімдер мен қызметтердің сапасын қамтамасыз ету үшін қажетті критерийлерді, стандарттарды және құралдарды меңгереді. Курс барысында сапаны бақылау процестері, тестілеу әдістері, тұтынушылардың қанағаттанушылығын өлшеу тәсілдері және сандық қызметтер мен өнімдердің сапасын арттыру бойынша ұсыныстар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Е-бизнес стандарттарының сақталуын бақылау

    «Е-бизнес стандарттарының сақталуын бақылау» пәні е-бизнесте қабылданған стандарттардың орындалуын бақылаудың әдістері мен механизмдерін зерттейді. Студенттер е-бизнеске қатысты нормативтік құжаттарды, стандарттар мен ережелерді, сондай-ақ олардың дұрыс қолданылуын қамтамасыз ету әдістерін меңгереді. Курс барысында е-бизнес стандарттарын тексеру, аудит жүргізу, стандарттарға сәйкестікті бағалау және заңнамалық талаптарды орындау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Интернеттегі бәсекелестік басымдықтарды талдау

    «Интернеттегі бәсекелестік басымдықтарды талдау» пәні онлайн-бизнесте бәсекелестік артықшылықтарды анықтау және оларды сақтап қалу стратегияларын зерттейді. Студенттер интернет-сауданың ерекшеліктерін, нарықтық трендтерді, тұтынушылардың қажеттіліктерін және компанияның бәсекелестік позициясын талдауды үйренеді. Курс барысында бәсекелестерді зерттеу, SWOT талдау және нарықтағы бәсекелестік артықшылықты ұстап тұру әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық өнімдер мен қызметтердің сапасын басқару

    «Сандық өнімдер мен қызметтердің сапасын басқару» пәні сандық өнімдер мен қызметтердің сапасын басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін зерттейді. Студенттер сапаны қамтамасыз ету жүйелерін, процестерін және құралдарын меңгереді, сондай-ақ сапаны арттыру мен сақтаудың стратегияларын әзірлеуді үйренеді. Курс барысында сапа менеджменті жүйелері, сандық өнімдер мен қызметтердің тестілеуі, сапаны бақылау және жетілдіру әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық жобалардағы тәуекелдерді талдау және басқару

    «Сандық жобалардағы тәуекелдерді талдау және басқару» пәні сандық жобаларда туындайтын тәуекелдерді анықтау, талдау және тиімді басқару әдістерін зерттейді. Студенттер тәуекелдерді бағалау, оларды басқару стратегияларын әзірлеу және жоба барысында тәуекелдерді азайту шараларын енгізу дағдыларын меңгереді. Курс барысында тәуекелдердің түрлері, тәуекелдерді басқарудың түрлі әдістері мен техникалары, сондай-ақ сандық жобалардағы тәуекелдерді болжау тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Сандық платформалар мен төлем құралдарын қолдана отырып, электрондық коммерция технологиялары негізінде сандық стратегиялар мен бизнес-модельдерді әзірлеу арқылы сандық бизнестің тиімділігі мен тұрақтылығын арттыру
  • Электрондық коммерциядағы бизнес-операцияларды оңтайландыру және негізделген шешімдер қабылдау үшін Big Data құралдары мен сандық аналитиканы пайдаланып, бизнес-деректер мен сандық көздерді талдау
  • Электрондық бизнестегі онлайн-стратегиялардың тиімділігін арттыру және процестерді автоматтандыру үшін машиналық оқыту мен нейрондық желілерді қоса алғанда, жасанды интеллект әдістерін пайдалану арқылы сандық шешімдерді әзірлеу және бизнес-процестерді жетілдіру
  • Пайдаланушылардың қатысуын арттыру және онлайн-сатылымды ұлғайту үшін сандық құралдарды, мінез-құлықтық талдау мен онлайн-аналитиканы қолдана отырып, тиімді маркетингтік кампаниялар мен коммуникациялық стратегияларды қалыптастыру
  • Басқарушылық шешімдерді негіздеу және сандық экономиканың жағдайында компанияның тұрақтылығын арттыру үшін бухгалтерлік есеп, қаржылық талдау және салық салу әдістерін қолданып, сандық бизнестің қаржылық жағдайын бағалау
  • Сандық ортада бизнес-мақсаттарға тиімді қол жеткізу үшін стратегиялық жоспарлау мен жобалық менеджмент тәсілдерін қолдана отырып, сандық жобалар мен стратегиялық бастамаларды басқару
  • Ресурстарды тиімді пайдалануды және сандық бизнестің тұрақты дамуын қамтамасыз ету үшін микро- және макроэкономика мен қаржылық сауаттылықтың негізгі қағидаларын қолданып, экономикалық тұрғыдан негізделген шешімдерді әзірлеу
  • Сандық жобалардағы қауіптерді анықтау, талдау және азайту арқылы сандық трансформация жағдайында бизнес жүйелердің орнықтылығын қамтамасыз ету үшін ақпараттық қауіпсіздік пен тәуекелдерді басқару әдістерін қолдану
  • Сандық өнімдер мен қызметтердің нарық талаптарына сәйкестігін қамтамасыз ету және пайдаланушылардың қанағаттануын арттыру үшін сапаны бағалау мен сандық бақылау құралдарын қолдану арқылы олардың сапасын бағалау және бақылау
  • Сандық ортада құқықтық нормалардың сақталуын қамтамасыз ету үшін сандық және кәсіпкерлік құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы этика және орнықты даму қағидаларын қолдана отырып, басқарушылық шешімдерді негіздеу
  • Нақты және дәлелді шешімдер қабылдау үшін статистикалық әдістер мен регрессиялық модельдерді қолданып, бизнес-нәтижелерді болжау және шешімдердің тиімділігін бағалау
  • Сандық еңбек нарығының өзгермелі талаптарына бейімделу және кәсіби дағдыларды дамыту мақсатында нақты жобаларда тәжірибелік дағдыларды қолдану және жеке мансаптық стратегияны қалыптастыру

Ұқсас БББ

6B04104 Мемлекеттік және жергілікті басқару

Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)

6B04104 Әлемдік экономика

«Тұран» университеті

6B04104 Менеджмент

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

6B04104 Мемлекеттік және жергілікті басқару

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B04104 Әлемдік экономика

Esil University

6B04104 Менеджмент саласындағы іскерлік әкімшілендіру бакалавры

Нархоз Университеті

6B04104 Менеджмент. Маркетинг. Сату

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B04104 Әлемдік экономика

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B04104 Кәсіпкерлік және жобаларды басқару

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B04104 Қаржы ұйымның экономикасы

Қарағанды индустриялық университеті

6B04104 Менеджмент

Гуманитарлы-техникалық академиясы

6B04104 Менеджмент

Халықаралық көлік және гуманитарлық университеті

6B04104 IT менеджмент

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B04104 Startup бакалавры

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

6B04104 Цифрлық мемлекеттік басқару

Astana IT University

6B04104 Мемлекеттік және жергілікті басқару

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B04104 Мемлекеттік және жергілікті басқару

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B04104 Мемлекеттік және жергілікті басқару

Шымкент университеті

6B04104 Менеджмент. Маркетинг. Сауда-саттық

«Мирас» университеті (Мирас)

Top