Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік зерттеулердің статистикалық әдістері 2
-
Бұл курс 1-бөлімнің «Маркетингтік зерттеудің статистикалық әдістерінің» жалғасы болып табылады. Бұл студенттерге : нарықтық зерттеу мәселесін анықтау және тиісті зерттеу дизайнын жасауға. нарықтық зерттеу жағдайында дербес деректерді талдауға берілген жағдайда қандай статистикалық әдісті қолдануға болатынын анықтауға көмектеседі.
-
Образовательная программа 6B06109 Бизнестегі ақпараттық жүйелер
-
Несиелер 3
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 8