Психология және іскерлік қарым-қатынас әдебі

  • Пәннің мақсаты - іскерлік қарым-қатынас этикасы мен психологиясы саласындағы білімді, сондай-ақ студенттерге іскерлік қарым-қатынастың психологиялық негіздерін, іскерлік этикеттің этикалық нормалары мен ережелерін, сондай-ақ іскерлік қарым-қатынастың неғұрлым тиімді әдістері мен нысандарын ескере отырып, болашақта кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: іскерлік қарым-қатынас психологиясы мен этикасының негізгі мәселелерін, іскерлік қарым-қатынастың психологиялық жағы туралы идеяларды, сәлемдесу, ұсыну, жүгіну формаларын және іскерлік әңгіме жүргізу ережелерін зерттеу.
  • Образовательная программа 6B01101 Педагогика және психология
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top