Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Болашақ

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қазақ мәдениеті мен тілінің, Қазақстан халқының басқа да мәдениеттері мен тілдерінің, шет тілдерінің байлығын оқыту мен тәрбиелеу процесіне біріктіреді; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдықты сіңіреді; өзекті әлеуметтік-экономикалық және құқықтық жағдайларға бағдарлана отырып, экология, экономика, құқық және қаржылық сауаттылық саласындағы міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект құралдары мен кәсіпкерлік білімді пайдалана отырып, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын, оның ішінде цифрлық ортада қорғауды қамтамасыз етеді.
  • Білім алушыларды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу үдерісінде, оның ішінде кәсіби бағдар беру кезінде, педагогикалық мамандықтың мәні мен қалыптасуы туралы педагогикалық білімдерді, оқытудың ұлттық психологияға әсерін, әлеуметтік тәрбиені, адам физиологиясы мен отбасылық құндылықтар саласындағы білімдерді ескере отырып, заманауи цифрлық құралдарды қолдана отырып, психологиялық көмек көрсету этикасы мен қағидаттарын сақтай отырып пайдаланады.
  • Педагогтарды психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін арттыру және білім беру ортасының сапасын жақсарту мақсатында, оның ішінде бастауыш, техникалық және кәсіптік білім беру деңгейлерінде ақпараттандырады, заманауи педагогикалық технологиялардың сәйкестігін ескере отырып, педагогика ғылымының тарихи мұрасындағы жетістіктер мен озық тәжірибені қолданады.
  • Білім алушының жеке қабілеттері мен мүмкіндіктеріне психологиялық-педагогикалық баға береді, бар қиындықтарды, жас ерекшеліктері мен тұлғаның даму және қалыптасуындағы дағдарыстық кезеңдерді ескере отырып, психологиялық тұжырымдамалар мен қазіргі заманғы психологиялық көзқарастарды олардың тарихи-ғылыми негіздеріне сүйене отырып талдайды.
  • Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы білім беру бағдарламаларын меңгеруде туындайтын психологиялық, әлеуметтік және физиологиялық қиындықтардың себептерін (көздерін) саралай білу дағдыларына сүйене отырып, суицидология, арнайы және практикалық психология, топаралық қатынастар психологиясы мен психологиялық кеңес беру салаларындағы ғылыми білім жүйесін қолдана отырып, әлеуметтік дезадаптацияның алдын алу шараларын жүзеге асырады.
  • Білім беру үдерісіне қатысушылардың, яғни білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін арттырады, педагогика мен психологияны оқыту әдістері мен технологияларын қоса алғанда, іскерлік қарым-қатынас этикасы мен мәдениетін білуі мен түсінуін көрсетеді.
  • Жеке тәжірибесін және білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескеретін әріптестерінің өзекті тәжірибе нәтижелерін талдайды, педагогикалық шеберлік пен қарым-қатынасты жетілдіруге бағытталады, кәмелетке толмағандар мен білім беру үдерісіне қатысушылар арасында деструктивті мінез-құлықтың түрлі түрлерінің туындау қаупін азайту үшін инновациялық және ақпараттық әдістерді қолданады.
  • Педагогикалық үдерісті басқару қағидаттарын, білім алушылардың оқуда, дамуда және тәрбиеде кездесетін қиындықтарының биологиялық-психологиялық-әлеуметтік себептері туралы білімді талдау негізінде, оқу жетістіктерін бағалау критерийлеріне және білім беру ұйымының түріне, соның ішінде шағын жинақты мектептерге сәйкес, білім беру ортасының мазмұны мен сапасына сараптамалық қорытынды жасай отырып, ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастырады және жүргізеді.
  • Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке білім беру кеңістігін қалыптастыру жағдайларын, оның ішінде отбасылық тәрбиелеу жағдайларын қамтамасыз етуге кәсіби психологиялық-педагогикалық қызығушылық танытады, білім беру үдерісі барысында қолайлы, жанжалсыз және қауіпсіз білім беру ортасының талаптарын сақтай отырып, инклюзивті кеңістік құру стратегияларын қолданады.
  • Заманауи практикалық-психологиялық тұжырымдамалар негізінде білім алушылардың жалпы жағдайын қажет болған жағдайда қорыта отырып, психологиялық қорытынды жасай отырып, білім алушыларға психологиялық-педагогикалық мониторинг пен диагностика жүргізеді, ғылыми-зерттеу қызметіне арналған білім беру міндеттерін айқындайды, педагогтардың өзара әрекеттесуіндегі ұйымдастырушылық-құқықтық және этикалық нормаларды сақтайды.

Ұқсас БББ

6B01101 Педагогика және психология

Шымкент университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01101 Педагогика және психология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01101 Педагогика және психология

Астана халықаралық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01101 Педагогика және психология

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01101 Педагогика және психология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01101 Педагогика және психология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01101 Педагогика және психология

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

6B01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01101 Педагогика және психология

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шымкент университеті

6B01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

Top