Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01101 Педагогика және психология в Болашақ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика және психология саласындағы білім мен дағдыны іс жүзінде қолдану дағдыларын жүзеге асыратын, оқу үрдісінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етудің күрделі мәселелерін шешуде құзыретті педагог-психологты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Bolashaq» академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Этнопедагогика және этнопсихология
Психологиялық-педагогикалық ғылымда кросс-мәдени зерттеулер
Педагогтың кәсіби этикасы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің негіздері
Педагогика тарихы
Психология тарихы
Салыстырмалы педагогика
Психологиялық ғылымның даму тенденциялары
Экономика және құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Кәсіптік бағдарлау негіздері
Психология
Цифрлық кәсіптік бағдарлау негіздері
Балалар психологиясы
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Мектепке дейінгі және бастауыш сынып оқушыларының жеке дамуын бақылау
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Білім берудегі менеджмент
Жас ерекшелік психологиясы
Жасанды интеллект негіздері
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесi
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
-
3 Оқу жылы
Әлеуметтік психология
Техникалық және кәсіптік білім беруді ұйымдастыру және басқару
Инклюзивті білім беру
Өлкетану
Конфликтология
Білім алушыларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Психологияны оқыту әдістемесі
Топ арасындағы қарым-қатынас психологиясы
Қақтығыс психологиясы
Әлеуметтік педагогика
Кәсіптік педагогика
Жеткіншектік және жасөспірімдік кезең психологиясы
Ювенология
Салыстырмалы психология
Психология және іскерлік қарым-қатынас әдебі
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
Техникалық-кәсіптік білім беру жүйесінің негіздері
Бастауыш білім беру педагогикасы
Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері
Шағын кешенді мектептердегі білім беру процессін басқару
Педагогикалық психология
Арнайы психология
Қауіпті тобындағы балалар мен отбасыларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау
-
4 Оқу жылы
Мінез-құлықты қолданбалы талдау негіздері
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Отбасы педагогикасы
Қарым-қатынас психологиясы
Педагогтің ұйымдастырушылық-этикалық нормалары
Отбасы тәрбиесінің психологиялық-педагогикалық негіздері
Педагогикалық шеберлік
Практикалық психология
Білімдегі инновациялық технологиялар
Педагогтің ұйымдық-құқықтық нормалары
Қазіргі психологиялық тұжырымдамалар
Психология бойынша практикум
Психологиялық кеңестің негіздері
Эксперименталды психология
Оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақ мәдениеті мен тілінің, Қазақстан халқының басқа да мәдениеттері мен тілдерінің, шет тілдерінің байлығын оқыту мен тәрбиелеу процесіне біріктіреді; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдықты сіңіреді; өзекті әлеуметтік-экономикалық және құқықтық жағдайларға бағдарлана отырып, экология, экономика, құқық және қаржылық сауаттылық саласындағы міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект құралдары мен кәсіпкерлік білімді пайдалана отырып, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын, оның ішінде цифрлық ортада қорғауды қамтамасыз етеді.
- Білім алушыларды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу үдерісінде, оның ішінде кәсіби бағдар беру кезінде, педагогикалық мамандықтың мәні мен қалыптасуы туралы педагогикалық білімдерді, оқытудың ұлттық психологияға әсерін, әлеуметтік тәрбиені, адам физиологиясы мен отбасылық құндылықтар саласындағы білімдерді ескере отырып, заманауи цифрлық құралдарды қолдана отырып, психологиялық көмек көрсету этикасы мен қағидаттарын сақтай отырып пайдаланады.
- Педагогтарды психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін арттыру және білім беру ортасының сапасын жақсарту мақсатында, оның ішінде бастауыш, техникалық және кәсіптік білім беру деңгейлерінде ақпараттандырады, заманауи педагогикалық технологиялардың сәйкестігін ескере отырып, педагогика ғылымының тарихи мұрасындағы жетістіктер мен озық тәжірибені қолданады.
- Білім алушының жеке қабілеттері мен мүмкіндіктеріне психологиялық-педагогикалық баға береді, бар қиындықтарды, жас ерекшеліктері мен тұлғаның даму және қалыптасуындағы дағдарыстық кезеңдерді ескере отырып, психологиялық тұжырымдамалар мен қазіргі заманғы психологиялық көзқарастарды олардың тарихи-ғылыми негіздеріне сүйене отырып талдайды.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы білім беру бағдарламаларын меңгеруде туындайтын психологиялық, әлеуметтік және физиологиялық қиындықтардың себептерін (көздерін) саралай білу дағдыларына сүйене отырып, суицидология, арнайы және практикалық психология, топаралық қатынастар психологиясы мен психологиялық кеңес беру салаларындағы ғылыми білім жүйесін қолдана отырып, әлеуметтік дезадаптацияның алдын алу шараларын жүзеге асырады.
- Білім беру үдерісіне қатысушылардың, яғни білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін арттырады, педагогика мен психологияны оқыту әдістері мен технологияларын қоса алғанда, іскерлік қарым-қатынас этикасы мен мәдениетін білуі мен түсінуін көрсетеді.
- Жеке тәжірибесін және білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескеретін әріптестерінің өзекті тәжірибе нәтижелерін талдайды, педагогикалық шеберлік пен қарым-қатынасты жетілдіруге бағытталады, кәмелетке толмағандар мен білім беру үдерісіне қатысушылар арасында деструктивті мінез-құлықтың түрлі түрлерінің туындау қаупін азайту үшін инновациялық және ақпараттық әдістерді қолданады.
- Педагогикалық үдерісті басқару қағидаттарын, білім алушылардың оқуда, дамуда және тәрбиеде кездесетін қиындықтарының биологиялық-психологиялық-әлеуметтік себептері туралы білімді талдау негізінде, оқу жетістіктерін бағалау критерийлеріне және білім беру ұйымының түріне, соның ішінде шағын жинақты мектептерге сәйкес, білім беру ортасының мазмұны мен сапасына сараптамалық қорытынды жасай отырып, ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастырады және жүргізеді.
- Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке білім беру кеңістігін қалыптастыру жағдайларын, оның ішінде отбасылық тәрбиелеу жағдайларын қамтамасыз етуге кәсіби психологиялық-педагогикалық қызығушылық танытады, білім беру үдерісі барысында қолайлы, жанжалсыз және қауіпсіз білім беру ортасының талаптарын сақтай отырып, инклюзивті кеңістік құру стратегияларын қолданады.
- Заманауи практикалық-психологиялық тұжырымдамалар негізінде білім алушылардың жалпы жағдайын қажет болған жағдайда қорыта отырып, психологиялық қорытынды жасай отырып, білім алушыларға психологиялық-педагогикалық мониторинг пен диагностика жүргізеді, ғылыми-зерттеу қызметіне арналған білім беру міндеттерін айқындайды, педагогтардың өзара әрекеттесуіндегі ұйымдастырушылық-құқықтық және этикалық нормаларды сақтайды.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)