Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік зерттеулер
-
Мақсаты: нарықты зерттеу дағдыларын игеру: тұтынушылардың барлық маңызды сегменттерін анықтау, тұтынушылардың тауарға қатынасын бағалау, бағаны және өнімді өткізудің жаңа нарықтарын зерттеу. Қысқаша мазмұны: бұл пән тұтынушылардың мінез-құлқын, қалауы мен қалауын түсінуге бағытталған зерттеулерді зерттейді, яғни тұтынушы тарапынан тауарға немесе қызметке көзқарас. Сонымен қатар, бәсекелестерді, нарықтық ортаны, нарықтық күтулерді зерттеуді қамтиды. Маркетингтік зерттеулер нарықтағы сұраныс пен ұсынысты сенімді түрде талдауға, сатылымдар мен пайданы болжауға мүмкіндік береді.
-
Образовательная программа 6B04105 Бухгалтерлік есеп пен экономикалық талдау
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1