Туризмдегі менеджмент және маркетинг

  • Оқытылатын мәселелер: менеджмент ғылым және практика ретінде; туризмді басқару және оның ерекшелігі; туристік кәсіпорынды басқару бойынша жұмысты ұйымдастыру; туризм саласындағы ішкі және сыртқы орта; туристік компанияны стратегиялық және ағымдағы жоспарлау; туризм саласындағы бизнесті жоспарлау; басқару шешімдері және оларды туризмде дамыту әдістері; туристік кәсіпорынның тәуекелдерін басқару; туризмдегі өндірістік менеджмент негіздері; туристік кәсіпорын басшысының өзін-өзі басқаруы; туристік фирмадағы жұмыс мотивациясы; туризмдегі коммуникация жүйесі; туризмдегі қақтығыстарды басқару және басқару психологиясы; маркетинг туристік индустрияны дамыту құралы ретінде; туристік маркетинг жүйесі; туристік индустрия кәсіпорындарының маркетингтік қызметін ұйымдастыру және қызметі; туристік агенттіктің маркетингтік стратегиясы; туристік қызметтер нарығын сегментациялау; туристік өнімді дамыту; туристік компанияның баға саясаты; туристік бизнестегі маркетингтік коммуникация; туризмдегі халықаралық маркетинг; туристік компанияның маркетингтік жүйесінде бақылау. Қалыптастырылатын құзыреттер: туристік агенттіктер мен қонақ үйлердегі жалпы басқару функциялары, туристік бизнесті стратегиялық жоспарлау мәселелері, менеджерлердің көшбасшылығы және бағыныштыларды ынталандыру, туристік ұйымдарды басқаруда маркетингтік кешенді қолдану туралы білім; туристік бизнесте маркетингті басқару дағдыларын меңгеру; сыртқы маркетингтік ортаны, маркетингтік коммуникация кешенінің орнын, рөлін және элементтерін, маркетингтік қызмет құрылымын зерттеу әдістемесін білу.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top