Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару в Мирас

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қызмет көрсету мен қызмет көрсетуге қабілетті, мейрамхана бизнесін басқарудың озық тәжірибесі бар, туристік қызметке қабілетті мамандарды даярлау; жедел басқару, стратегиялық жоспарлау, аудит және сапа мониторингін жүзеге асыратын, туризм және қызмет көрсету саласындағы ақпараттық технологияларды жетік меңгерген қонақ үй бизнесі
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
  • Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
  • Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
  • Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
  • Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
  • Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
  • Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
  • Турды қалыптастыруға және топтастыруға, экскурсиялық және туристік-өлкетану маршруттарының, анимациялық жобалар мен инновациялық қызметтердің бағдарламасын әзірлеуге, аттракциондарды, экскурсияларды қарау кезінде жеке тұлғаларды немесе адамдар тобын сүйемелдеуге; туристік қызметтегі технологиялық процестердің орындалуын бақылауға, туризм саласында шарттар қалыптастыруға қабілетті
  • Қонақ үйдің, мейрамхананың барлық бөлімшелерінің қызметін, әлемдік қонақ үй, мейрамхана бизнесінің қазіргі жағдайын талдай алады, қонақ үй-мейрамхана кешендерін басқару схемаларын жасай алады
  • Тамақ және сусындар өндірісі саласында сервис пен қызмет көрсетуді жоспарлау қағидаттары мен әдістерін меңгерген, мейрамхана ісінде сапаны бақылауды жүзеге асыруға қабілетті
  • Туроператорлық қызметті ұйымдастыруда, үйлестіруде және өткізуде, қонақ үй-мейрамхана бизнесінде, туристік қызметтерді құруда стратегиялық жоспарлау, экономикалық бақылау және бизнес басқару қағидаттарын қолдануға, сондай-ақ кіру, шығу және ішкі турларды әзірлеуге қабілетті
  • Персоналмен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістерін, еңбек өнімділігінің сапасын арттыру тәсілдерін меңгерген, басқарушылық шешімдер қабылдауға және туристік және қонақ үй бизнесі саласындағы персоналды басқару жөніндегі жұмыстың тиімділігін бағалауға қабілетті
  • Іскерлік, спорттық, ойын-сауық және танымдық іс-шаралардың инновациялық жобалары мен бағдарламаларын ұйымдастыруға, маркетингтік зерттеулер жүргізумен, бюджетті әзірлеумен және алынған нәтижелерді бақылаумен оларды ұйымдастыруды басқаруды жүзеге асыруға қабілетті
  • Туристік және қонақ үй кәсіпорнының бағасының ерекшеліктерін және кірістерді басқарудың негізгі стратегияларын біледі, тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігі мен сапасын бағалайды
  • Халықаралық және өңірлік туризмді дамытудың негізгі тарихи кезеңдерін талдауға, олардың өзіндік ерекшеліктері мен теориялық-әдіснамалық негіздерін айқындауға, сондай-ақ туристік ағындардың инновациялық бағыттарын анықтау және жаңа туристік өнімдерді әзірлеу мақсатында жекелеген елдердің туристік өңірлерінің туристік-рекреациялық әлеуетін сандық және сапалық бағалауды жүргізуге қабілетті
Top