Туристерге қызмет көрсету технологиясы

  • Оқытылатын мәселелер: туризм саласындағы іске асыру алдындағы процестердің технологиясы; туристік фирманың кеңсесінде клиенттерге қызмет көрсету технологиясы; туристік қызметтерді тұтынушының сатып алу тәртібі; туристік өнімді жобалау технологиясы; туристік өнімді сату технологиясы, Тұрмыстық серіктестерді таңдау; туристік өнімді жылжытудың технологиясы мен нормативтік негізі; клиентпен жұмысты ұйымдастыру және технологиясы; туристік формальдылық; қабылдау және қызмет көрсету технологиясы шетелдік туристер; туристердің талаптарымен жұмыс жасау технологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: қызмет көрсетудің негізгі туристік технологияларын білу; операторлық және агенттік қызметтің мәнін, туристік өнімнің негізгі сипаттамалары мен құрылымын, туроперейтингтегі маркетингтік қызметтің ерекшеліктерін білу; брондауды уақтылы және дәл жүргізе білу, клиентпен шарт ресімдеу; туристік өнімді тиімді әзірлеу (жобалау) үшін туристік нарықты талдау іскерлігі мен дағдылары; жаңа өнімді енгізу шарттарын білу технологиялар.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top