Жасанды интеллектті спорттық маркетингте қолдану

  • Бұл пән жасанды интеллекттің спорттық маркетинг саласындағы қолданылуын қарастырады. Студенттер деректерді талдау, аудиторияның мінез-құлқын болжау, жарнама стратегияларын автоматтандыру, жеке контент ұсыну және спорттық брендтерді цифрлық ортада ілгерілету үшін жасанды интеллект технологияларын пайдалануды үйренеді. Пән нақты мысалдар мен практикалық жобалар арқылы білім мен дағдыны дамытуға бағытталған. Сонымен қатар, студенттер этикалық мәселелер мен жасанды интеллект қолданудағы заманауи трендтермен танысады. Курс соңында олар өз бетімен жасанды интеллект құралдарын қолданатын маркетингтік шешімдер әзірлей алады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top