Өнімді басқару

  • Бұл курс өнімді басқарудың толық кезеңдерін қамтиды — идеядан бастап іске қосуға және масштабтауға дейін. Магистранттар өнім менеджерінің рөлін және өнімді әзірлеу кезеңдерін түсінеді. Олар MVP құру, өнім картасын жасау және пайдаланушы жолын бейнелеу құралдарын қолдана алады. Кейс-тапсырмалар арқылы студенттер нарық қажеттіліктерін талдап, өнім стратегиясын әзірлеп, өнім тиімділігін бағалайды. Пән командалық жұмыс, икемді ойлау және құндылық құру дағдыларын дамытады.
  • Образовательная программа 7M04102 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top