Баланың психоәлеуметтік даму қаупін бағалау

  • Болашақ мұғалімдер баланың әл-ауқатының қазіргі заманғы тәуекелдері туралы түсініктерге ие: аутодеструктивті мінез-құлық, деструктивті мінез-құлық; әлеуметтік және жеке мәртебесі мен дамуындағы ауытқулардың алдын алуға және түзетуге бағытталған классикалық және заманауи психотерапиялық бағыттар мен бағдарламаларды, сондай-ақ әртүрлі қызмет түрлеріндегі кәсіби тәуекелдерді білу мен түсінуді қолданады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: психоәлеуметтік дамудың тәуекелдері мен факторларын, олардың қоғамда пайда болуын егжей-тегжейлі және жүйелі зерттеуді бақылай, зерттей және жүргізе алады; баланың әл-ауқатының компоненттерін сипаттай алады; психоәлеуметтік даму тәуекелдерінің ауырлық дәрежесін бағалай алады
  • Образовательная программа 6B01109 Психология(IP)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top