Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01109 Психология(IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру процесінің субъектілерін психологиялық қолдау міндеттерін іске асыру үшін білім беру мекемесінің психологын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы
Өзара әрекеттік психологиясы
Әлеуметтік психология
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктер
Әлеуметтік педагогика
Бала- ата-аналық қарым- қатынас психологиясы
Отбасын сүйемелдеу және қолдау
Позитивті ата-аналық
-
2 Оқу жылы
Баланың қоғамға үйренуін сүйемелдеу
Психологиядағы зерттеу әдістері
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Әлеуметтік-психологиялық араласу
Білім беру мекемесінде психоәлеуметтік қызметті ұйымдастыру
Экономика және құқық негіздері
Білім беруде кеңес беру
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Психологиялық кеңес беру
Психологиялық бейімделу және оңалту
Топтық кеңес беру
Кәсіпкерлік негіздері
Психологиядағы коллаборация
Ғылыми зерттеу әдістері
Даму психологиясы
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
Медиа және киберпсихология
Білім беру мекемелерінде нормативтік-құқықтық құжаттаманы іске асыру технологиясы
Балалардың құқықтарын қорғаудың халықаралық стандарттары
Оқытудың әдісі мен технологиялары
-
3 Оқу жылы
Когнитивті және нейропсихология
Дифференциалды психология
Жеке тұлға теориясы
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Жеке тұлғаның әлеуметтік психологиясы
Баланың психоәлеуметтік даму қаупін бағалау
Баланың жеке тұлғалық қасиетін дамыту
Жалпы психология
Білім алушылардың даму ерекшеліктерін бағалау
Әлеуметтік, мінез-құлық және эмоционалдық бағалау
Арнайы психология және педагогика
Баланың әл-ауқатын бағалау
Қалыпты және ерекеше дамуды бағалау
Баланың дамуын бағалау
Балалар мен жасөспірімдер психотерапиясы бойынша семинар практикум
Білім берудегі конфликтология
Зерттеулер, даму және инновациялар
Баланы психологиялық-педагогикалық бағалау
Күйзелісті басқару
Дауларды шешу стратегиялары
Бағалау және дамыту
-
4 Оқу жылы
Девиантты мінез-құлықтың алдын алу
Кәсіби бейінді технологиялар
Психологиялық зерттеулер
Әл-ауқатты арттыру және тәуекелдердің алдыналу
Білім берудегі психологтың этикасы мен кәсіби стандарттары
Баланың танымды қәрекетін бақылау және тексеру
Білім беру ортасын жобалау
Кәсіп өмір жолын таңдау ретінде
Психологтың сараптамалық қызметі
Жеке кәсіби өсу саласындағы қолданбалы зерттеулер
Психологтың заманауи мониторингі
Оқытуды бейіндеу
Дағдарыс мінез-құлқының алдын алу
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Педагогикалық зерттеулер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлейді және енгізеді
- Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады
- Балалардың оқуын жеңілдетеді
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді
- Балалардың когнитивті және нейропсихологиялық дамуы туралы білімдерін тәжірибеде қолданады
- Психологтың білім берудегі этикалық стандарттарын сақтайды
- Балалардың топтарын ұйымдастыру және оларға баланың жеке басының қатысуы туралы әлеуметтік білімді басшылыққа алады және қолданады
- Баланың және оның отбасының психологиялық-педагогикалық дамуын, психоәлеуметтік даму тәуекелдерін бағалайды
- Баланың және балалар тобының дамуына мониторинг пен сараптаманы жүзеге асырады.
- Нормотиптік және ерекше баланы бағалауды жүргізеді
- Балалар мен отбасыларды қолдау, кеңес беру, абилитациялау, оңалту, алдын алу бағдарламаларын жүзеге асырады.