Нарық әлеуметтануы

  • Пән нарықты әлеуметтік институт ретінде, оның құрылымын, қатысушылардың әрекетін және қоғамға әсерін зерттейді. Мақсаты — студенттерге нарықтық үдерістердің әлеуметтік тетіктері мен реттелуін түсіндіру. Нарықтық мінез-құлық пен әлеуметтік алмасу теорияларын түсіндіреді. Нарық құрылымын және институттардың рөлін талдайды. Тұтынушылар мен өндірушілердің мінез-құлқын интерпретациялайды. Нарықтық динамиканың әлеуметтік салдарын бағалайды.
  • Образовательная программа 6B03101 Әлеуметтану
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top