Ақпарат жинау әдістері

  • Курсты оқу қорытындысы бойынша білім алушы қоғам дамуының әртүрлі деңгейдегі және түрлі салалардағы қазіргі заманғы проблемаларын сипаттайды. Маркетингтік зерттеудің зерттеу, қолданбалы және практикалық мәселелерін шешу үшін заманауи нарықтық мәселелерге назар аударады. Алынған білімді маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін пайдаланады. Маркетингтік ақпаратты алу мен талдаудың аспаптық технологияларын іс жүзінде көрсетеді. Маркетингтік ақпаратты жинау мен талдаудың социологиялық және статистикалық әдістерін қолданады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top