Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03131 Жарнама психологиясы және қоғаммен байланыс в Орталық Қазақстан академиясы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Тұрақты даму мақсаттары контекстінде қоғам және оның даму тенденциялары туралы өзекті білімдерін көрсету; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет дағдыларына ие болу. Қосылу, құқықтық, экономикалық, әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық салаларда жұмыс істеу; икемді дағдылар мен одан әрі оқу қабілеттерін көрсету; бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, толеранттылық және демократиялық құндылықтар басымдықтарында белсенді кәсіби және азаматтық ұстанымға ие болу.
  • Ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, бұлттық және мобильді қызметтерді, интернет-ресурстарды қолдану; Интернетте PR және SMM дағдыларын меңгеру; икемді дағдылар мен одан әрі оқу қабілеттерін көрсету; жасанды интеллект мүмкіндіктерін тиімді пайдалану.
  • Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияны жүзеге асыру; медиа сауаттылық және медиа дизайн дағдыларын меңгеру.
  • Қоғаммен байланысудың заманауи әдістерін қолдана отырып, жарнама жасау қабілетін көрсету, ұйымдар мен мекемелердегі дағдарыстың алдын алу тетіктерін пайдалану.
  • Брендті басқару, медиа-жоспарлау, құқықтық және мәдени нормаларды сақтай отырып, баспасөзге жариялау, бұқаралық ақпарат құралдарында жеке және топтық жұмыс дағдылары бар.
  • Ақпаратты түсіндіру және талдау; құқықтық мәдениетке ие болу; имиджді қалыптастыру дағдыларын меңгеру.
  • Топта табысты жұмыс істеу үшін тиімді қарым-қатынас әдістерін көрсету; беделді басқару әдісін меңгеру; адамдардың мінез-құлқын талдау.
  • Мемлекеттік, орыс, шет тілдеріндегі жарнама және PR мәтінін әзірлеу, жарнама жасау кезінде медиа-жоспарлауды жүзеге асыру.
  • Кәсіби бірлестіктермен, коммерциялық ұйымдармен, бұқаралық ақпарат құралдарымен байланыс жасау; қоғаммен байланыс шараларын ұйымдастыру, социологиялық және маркетингтік зерттеулер жүргізу; ғылыми-зерттеу дағдыларын меңгеру.
  • Жарнамалық және қоғаммен байланыс қызметтерін басқаруға, жоспарлауға және ұйымдастыруға қатысуға байланысты жобалық, маркетингтік, жарнамалық, ақпараттық, нарықты зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру.
Top