Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B03131 Жарнама психологиясы және қоғаммен байланыс в Орталық Қазақстан академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жарнама және PR-қызметі саласында болашақ мамандарда тапсырыс берушінің сұранысына сәйкес қоғамдық пікірге әсер ету мақсатында адамдарға психологиялық ықпал ету құралдары мен әдістерін, технологияларды меңгертуге бағытталған негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Орталық Қазақстан академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мамандыққа кіріспе
Жарнама және қоғаммен байланыс тарихы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
-
2 Оқу жылы
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Жарнама психологиясы
Заманауи жарнама технологиялары
Бизнес және кәсіпкерлік негіздері
Шешендік шеберлік және сөйлеу техникасы
Қарым-қатынас мәдениеті
Экономика негіздері
Социологиялық зерттеу әдістері
Іскерлік шет тілі және іскерлік хат алмасу
Байланыс психологиясы
Жарнаманың құқықтық және этикалық жақтары
Қаржылық сауаттылық негіздері
-
3 Оқу жылы
Имиджелогия
Имиджмейкинг негіздері
Келіссөздер жүргізу технологиясы
Менеджмент психологиясы
Инклюзия негіздері
PR маманның кәсіби этикасы
Мотивациялық менеджмент
Нейминг және өңдеу технологиялары
Көшбасшылық психологиясы
Брендинг негіздері
Әлемдік журналистика тарихы
Жеке және корпоративтік киім коды
Дағдарыстық PR
Дағдарыс жағдайында қоғаммен байланыс
Саяси журналистика
Корпоративті мәдениет және ұйымның қолтаңба стилі
Блоггинг
ТЖ жағдайындағы психологиялық тұрақтылық
Бизнес-журналистика
Медиажоспарлау негіздері
Бұқаралық коммуникацияның заманауи құралдары
Саяси коммуникация
Қақтығыс психологиясы және медиация
Арнайы шараларды ұйымдастыру
-
4 Оқу жылы
Маркетингтік коммуникациядағы креативті технологиялар
Медиарилейшензті басқару
Әлеуметтік-мәдени іс-әрекеттегі жарнама
Ақпарат жинау әдістері
Әлеуметтік медиамен жұмыс
Жарнама іс-әрекетін ұйымдастыру
Жарнама және қоғаммен байланыста негізгі ұйымдық құрылымдар
Жасанды интеллект негіздері
Заманауи баспасөз қызметі
Сату өнері
Копирайтинг негіздері
Коммуникациядағы сандық технологиялар мен жаңа медиа
PR-дағы Event-менеджмент
Компьютерлік дизайн негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұрақты даму мақсаттары контекстінде қоғам және оның даму тенденциялары туралы өзекті білімдерін көрсету; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет дағдыларына ие болу. Қосылу, құқықтық, экономикалық, әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық салаларда жұмыс істеу; икемді дағдылар мен одан әрі оқу қабілеттерін көрсету; бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, толеранттылық және демократиялық құндылықтар басымдықтарында белсенді кәсіби және азаматтық ұстанымға ие болу.
- Ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, бұлттық және мобильді қызметтерді, интернет-ресурстарды қолдану; Интернетте PR және SMM дағдыларын меңгеру; икемді дағдылар мен одан әрі оқу қабілеттерін көрсету; жасанды интеллект мүмкіндіктерін тиімді пайдалану.
- Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияны жүзеге асыру; медиа сауаттылық және медиа дизайн дағдыларын меңгеру.
- Қоғаммен байланысудың заманауи әдістерін қолдана отырып, жарнама жасау қабілетін көрсету, ұйымдар мен мекемелердегі дағдарыстың алдын алу тетіктерін пайдалану.
- Брендті басқару, медиа-жоспарлау, құқықтық және мәдени нормаларды сақтай отырып, баспасөзге жариялау, бұқаралық ақпарат құралдарында жеке және топтық жұмыс дағдылары бар.
- Ақпаратты түсіндіру және талдау; құқықтық мәдениетке ие болу; имиджді қалыптастыру дағдыларын меңгеру.
- Топта табысты жұмыс істеу үшін тиімді қарым-қатынас әдістерін көрсету; беделді басқару әдісін меңгеру; адамдардың мінез-құлқын талдау.
- Мемлекеттік, орыс, шет тілдеріндегі жарнама және PR мәтінін әзірлеу, жарнама жасау кезінде медиа-жоспарлауды жүзеге асыру.
- Кәсіби бірлестіктермен, коммерциялық ұйымдармен, бұқаралық ақпарат құралдарымен байланыс жасау; қоғаммен байланыс шараларын ұйымдастыру, социологиялық және маркетингтік зерттеулер жүргізу; ғылыми-зерттеу дағдыларын меңгеру.
- Жарнамалық және қоғаммен байланыс қызметтерін басқаруға, жоспарлауға және ұйымдастыруға қатысуға байланысты жобалық, маркетингтік, жарнамалық, ақпараттық, нарықты зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру.