Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03131 Жарнама психологиясы және қоғаммен байланыс в Орталық Қазақстан академиясы

Пәндер

  • Мамандыққа кіріспе

    «Мамандыққа кіріспе» оқу курсы қазіргі қоғам өміріндегі әлеуметтік-мәдени қызметтің рөлі мен маңызы туралы негіз қалауға және жалпы түсінік қалыптастыруға, болашақ мамандарды білім беру қызметінің ерекшеліктерімен таныстыруға арналған, әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы маманды даярлаудың мемлекеттік стандартын қалыптастыратын пәндер курстары. Әлеуметтік-мәдени қызметтің негізгі теорияларымен танысу. Әлеуметтік-мәдени қызметтің әдіснамасы туралы идеялар блогын оқып үйрену. Әлеуметтік-мәдени қызмет мәселелерін ашу. Нәтижесінде студенттерде теориялар, ұғымдар, категориялар негізінде әлеуметтік-мәдени іс-әрекеттер туралы білім қалыптасуы керек. Мәдениеттің мәні мен ерекшелігі туралы теориялық идеялар негізінде мәдениеттегі нақты процестерді талдай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнама және қоғаммен байланыс тарихы

    Пәннің мақсаты білім алушылардың жарнама мен қоғаммен байланыстың пайда болуы, жарнамалық технологиялардың қалыптасу тарихы және экономиканың жеке саласы ретінде жарнамалық бизнесті дамыту жөнінде білімдерін қалыптастырады. Қазіргі әлемдегі жарнама қызметі мен қоғаммен байланыс мазмұнымен және ерекшеліктерімен таныстыру, жарнама мен БАҚ дамуының негізгі кезеңдерін зерделеу сынды міндеттер қойылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы тарихи сабақтастықтың мәнін, дәстүрлі және жаңа құралдардың жалпы және айрықша белгілерін, жарнамалық коммуникацияның формалары мен әдістерін білуі керек. Теориялық білімдерін тәжірибе жүзінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс мемлекет және құқық ұғымдарын меңгеру мақсатында оқытылады, Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының, құқық қорғау органдары мен сотының негіздері оқытылады, әкімшілік, азаматтық, еңбек және отбасы құқығының ерекшеліктері ашылады, әлеуметтік қамсыздандыру нормалары енгізілуде, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптасуда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пәннің мақсаты-студенттерді табиғи жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтары, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерімен, оның негізгі бөлімдерімен, практикалық қызметтің әртүрлі салаларында қолданылатын экологияның қорытындыларымен таныстыру, сондай-ақ табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнама психологиясы

    Курс маркетингтік коммуникацияның кешенді жүйесінің психологиялық мазмұнын қарастырады. Жарнама практикалық қызмет, әлеуметтік құбылыс және ғылыми қызығушылық тақырыбы ретінде қарастырылады. Хабарламаның және аудиторияның тікелей жарнамалық байланысына, жарнамалық мазмұн семантикасының ерекшеліктеріне және мақсатты жарнама алушыларының реакция аспектілеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи жарнама технологиялары

    Курс заманауи жарнамалық технологиялар туралы білімді және оларды практикалық қолданудың бастапқы дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Өзгермелі бәсекелестік жағдайлар, жеделдетілген ғылыми-техникалық прогресс, тұтынушылардың талап етілетін қалауы сауда маркаларын, тауарлар мен қызметтерді жарнамалау саласындағы заманауи және перспективалы техникалар мен әдістерді игеру қажеттілігін анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес және кәсіпкерлік негіздері

    Экономикалық қатынастардың субъектісі ретінде кәсіпкердің қызметі мен жеке басының заңдылықтары туралы негізгі идеяларды жүйелі түрде ұсыну. Бизнес-қызметтің психологиялық компоненттері, бизнес-мәдениеттің ерекшеліктері. Кәсіпкерлік қызметтің негізгі түрлері. Бизнестегі сәттілікке ықпал ететін және кедергі келтіретін жеке ерекшеліктер. Бизнес-процестерді басқарудың тиімділігін арттыру жолдары. Табысты бизнес жүргізу үшін топ құрудың негіздері. Табысты сатудың принциптері. Тиімді өзара әрекеттесу және іскерлік этикет негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешендік шеберлік және сөйлеу техникасы

    "Шешендік шеберлік және сөйлеу техникасы" курсы студенттердің классикалық және заманауи риториканың негізгі ережелерінің теориялық білімдерін қалыптастыруға, олардың қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, сендіруге, іс-әрекеттің ерекшелігін ескере отырып, көпшілік алдында сөйлеуге дайындалуға және әрекет ерекшелігін ескере отырып, халық алдында сөйлеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас мәдениеті

    Курстың мақсаты студенттерді адамдармен жұмыс істеу және қарым-қатынас жасау, жанжалды жағдайларды дұрыс шешу және олардың алдын алуға ықпал ету, адамның реакциясы мен іс-әрекетіне сәйкес өзінің әрі қарайғы қызметін жобалау, іскерлік қарым-қатынас, көпшілік алдында сөйлеу, іскерлік дау мәдениетінің практикалық дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері

    Курстың мақсаты - студенттерді нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің негізгі принциптері мен заңдарымен таныстыру, жеке экономикалық субъектілер-фирмалар, кәсіпорындар, кәсіпкерлер деңгейінде болып жатқан нарықтық процестерді зерттеуге көмектесу, экономикалық мәнін, негізгі терминдер мен ұғымдардың мазмұнын ашу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Социологиялық зерттеу әдістері

    Курс социологиялық зерттеулердің негізгі әдістері туралы білімді қалыптастыру және ғылыми зерттеулерді жүргізу және ресімдеу дағдыларын меңгеру мақсатында оқытылады. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы туралы ғылыми түсінікті қалыптастыру, социологиялық концептуалды-категориялық аппаратты меңгеру, қазіргі бағыттармен және классикалық социологиялық зерттеулермен танысу, социологиялық ақпаратты жинау, оны өңдеу және талдау және ғылыми зерттеулерде пайдалану бойынша жұмыстың негізгі аспектілерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Іскерлік шет тілі және іскерлік хат алмасу

    " Іскерлік шет тілі және іскерлік хат алмасу" пәнін игерудің мақсаты – әлеуметтік және кәсіптік, бағдарланған қарым-қатынаста тиімді шет тілдік коммуникативтік құзыреттілікке ие көпмәдениетті тілдік тұлғаны қалыптастыру, сондай-ақ түлектердің еңбек нарығына сәтті бейімделуі үшін қажетті мінез-құлық стереотиптерін қалыптастыру болып табылады. Екінші кезеңдегі пәннің мақсаттары – оқу аудиториясында студенттерге халықаралық бизнестің нақты мәселелерін нақты материалдармен талқылауға мүмкіндік бере отырып, олардың өз тәжірибелерімен бөлісуіне, өз пікірлерін айтуға, кәсіби менеджерлер әлеміндегі белгілі бір мәселелердің қалай шешілетіні туралы білуге, олардың коммуникативті дағдыларын дамытуға мүмкіндік беру және жазбаша сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Байланыс психологиясы

    Курс студенттерді психологиялық және әлеуметтік құбылыстарды талдауға, күнделікті өмірдегі оқиғалар мен жағдайларға психологиялық талдау жасай білуге қажетті негізгі психологиялық теорияларымен оқытуға арналған. Әлеуметтік шындық пен әлеуметтік танымның психологиялық сипаттамалары мен заңдылықтары туралы, әлеуметтік және топаралық қақтығыстардың себептері туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жарнаманың құқықтық және этикалық жақтары

    Курстың мақсаты-ақпараттық қызметті, атап айтқанда жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеу тетігінің теориялық негіздерін зерделеу, сондай-ақ саяси PR компанияларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізудегі этикалық компонент туралы білімді қалыптастыру. Ұйымдастырушылық және корпоративтік этика қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға қабылдау ұтымды қаржылық шешімдер, қаржылық мәселелерді шешу және қаржылық алаяқтықты уақтылы тану. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы білім алуға және басқару саласындағы дағдылар жеке қаржы. Курстың мақсаты-ұтымды қаржылық мінез-құлықты, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру соның ішінде Цифрлық технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Имиджелогия

    Имиджология курсының мақсаты имидждің қалыптасуы мен жұмыс істеуінің психологиялық және әлеуметтік-мәдени заңдылықтарын зерттеуге, имиджді қоғамның әлеуметтік-коммуникативтік байланыстарын жаңарту функциясын орындайтын жүйе ретінде түсінуге бағытталған. Пәннің мазмұны студенттердің имиджологияның ғылым ретіндегі қазіргі жағдайы туралы түсініктерін қалыптастыруға байланысты мәселелер шеңберін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Имиджмейкинг негіздері

    "Имиджмейкинг негіздері" пәнін оқытудың мақсаты – студенттердің имидждің теориялық негіздерін, оны құру технологияларын, имидждің түрлерін, оның қызметтің әртүрлі салаларындағы ерекшеліктерін игеру, студенттердің имидждің қалыптасуы мен жұмыс істеуінің психологиялық заңдылықтары мен әлеуметтік-мәдени заңдылықтары туралы білімдері мен дағдыларын кеңейту, имиджді қоғамның әлеуметтік-коммуникативтік байланыстарын жаңарту функциясын жүзеге асыратын метасимволдық жүйе ретінде анықтау болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Келіссөздер жүргізу технологиясы

    " Келіссөздер жүргізу технологиясы" курсының мақсаты коммуникацияның ең күрделі нысандарының бірі ретінде келіссөз жүргізу ережелері мен технологияларын игеру болып табылады. Пән сұхбат дайындау кезеңдері туралы түсініктерді қалыптастыруға, коммерциялық келіссөздер жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс сонымен қатар келіссөздер барысында ақпаратты беру және қабылдау принциптерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент психологиясы

    "Менеджмент психологиясы" пәнін игерудің мақсаты – студенттердің тиімді басқарудың психологиялық тетіктерін меңгеруі, кәсіби қызметті табысты іске асыру үшін болашақ маманның психологиялық мәдениетін арттыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзия негіздері

    Курстың мақсаты студенттерге жеке тұлғаларға қатысты кез келген кемсітушілікті болдырмайтын идеологияға негізделген шетелдік және отандық тәжірибелер туралы түсінік беру; барлық адамдарға тең қатынасты қамтамасыз ететін жағдайларды әзірлеу және жүзеге асыру және ерекше қажеттіліктері бар адамдар үшін ерекше жағдайлардың қажеттілігі туралы; инклюзивті білім беруді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PR маманның кәсіби этикасы

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерде жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы кәсіби этика туралы білім мен идеялар жүйесін қалыптастыру, жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы маманның қызметіндегі этикалық принциптер мен нормалардың табиғаты мен мәні туралы теориялық ережелерді толық түсіну, этикалық теорияның негізгі ережелерін игеру және оларды практикада қолдана білу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мотивациялық менеджмент

    "Мотивациялық менеджмент" пәнінің мақсаты – студенттердің қызметкерлерді ынталандыру және бағалау негіздері туралы білімдерін игеру болып табылады, бұл кәсіпорында жұмысшылардың өнімді еңбегі үшін қолайлы жағдайлар жасауға және оның тиімділігін едәуір арттыруға мүмкіндік береді. Пәнді оқытудың негізгі міндеті студенттерге білім, білік және дағдыларды беру болып табылады, оның нәтижесі қызметкерлердің қызметін ынталандыру және бағалау әдістерін практикада қолдану мүмкіндігі болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нейминг және өңдеу технологиялары

    "Нейминг және өңдеу технологиялары" пәнін оқытудың мақсаты нейминг және тиімді нейминг ұғымын игеру; тиімді атауды құру принциптерін игеру болып табылады. Пәннің негізгі міндеттері: - студенттерді нейминг теориясының негізгі ұғымдарымен таныстыру; коммерциялық атаудың тиімділігінің негізгі компоненттерімен таныстыру; байланысты ұғымдар жүйесінде неймингтің орны туралы ақпарат беру – коммерциялық номинация, сауда белгісі, бренд, номен және т. б.; - коммерциялық атаудың тиімділігін анықтаудың негізгі әдістері туралы ақпарат беру; медиа коммуникациядағы тиімді атаудың орны мен рөлі туралы ақпарат беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық психологиясы

    Курс студенттердің көшбасшылықтың теориялық және практикалық аспектілері, қазіргі жағдайда басшылық лауазымдарды жүзеге асыру мазмұны, көшбасшылық үлгілерді жүзеге асыру ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Брендинг негіздері

    "Брендинг негіздері" пәнінің негізгі мақсаты студенттердің брендинг саласындағы негізгі дағдыларын қалыптастыру болып табылады: ұйымның стратегиясымен келісілген бәсекеге қабілетті брендтерді әзірлеу; брендтерді орналастыру және оларды нарыққа шығару; брендтерді басқару, оның ішінде Интернет кеңістігінде басқару жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік журналистика тарихы

    "Әлемдік журналистика тарихы" курсының мақсаты студенттерде журналистиканың кезеңділігі мен даму тенденциялары, сондай-ақ әртүрлі ұлттық медиа жүйелер және олардың дамуының негізгі кезеңдері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке және корпоративтік киім коды

    "Жеке және корпоративтік киім коды" пәнінің негізгі мақсаты ақпараттық қоғамдағы имидждің және оның коммуникативтік-басқарушылық мәнінің рөлін түсіну, коммуникация процесінде оны қабылдау мен бағалаудың психологиялық тетіктерін түсіндіру үшін қажетті жарнама және қоғаммен байланыс бойынша бакалаврлардың негізгі құзыреттерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дағдарыстық PR

    Пән дағдарыстық коммуникациялардың мазмұны, оларды зерттеудің негізгі теориялық тәсілдері, ұйымға қатысты дағдарыстық жағдайды жоспарлау мен жүзеге асыруға қатысты теориялық тұжырымдамаларды оңтайлы пайдалану принциптері туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ, дағдарыстарды жеңудегі жарнама мен PR технологиясының рөлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дағдарыс жағдайында қоғаммен байланыс

    Курс дағдарыстардың типологиясын және олардың жіктелуін қарастырады. Дағдарыс ұғымы және оның пайда болу себептері, дағдарыстан кейін беделін қалпына келтіру жолдары көрсетіледі. Пән сонымен қатар әлеуметтік дағдарыстар туралы түсінік қалыптастыруға және оларды анықтауға бағытталған. PR әдістерімен әлеуметтік дағдарыстардың алдын алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Саяси журналистика

    "Саяси журналистика" курсының мақсаты студенттерді саяси саладағы журналистика негіздерімен, оның құқықтық негіздерімен, жұмыс нысандары мен әдістерімен таныстыру, алған білімдерін ғылыми және практикалық қызметте қолданудың тиісті дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Корпоративті мәдениет және ұйымның қолтаңба стилі

    Пәннің мақсаттары мен міндеттері: студенттердің санасында кәсіпорында корпоративтік мәдениетті қалыптастыру мен таратудың маңыздылығын бекіту, Бизнес этикасы мен іскерлік қарым-қатынас этикетінің теориялық негіздері мен негізгі принциптерін түсінуді қамтамасыз ету, кәсіби қызмет процесінде барабар мінез-құлықтың практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Блоггинг

    Бұл пәннің мақсаты блогосфераның ерекшелігі мен блогинг функцияларын зерттеуге бағытталған. Блогинг тақырыбы мен блогосфераның функциялары, блогтардың рөлі, Web 2.0 технологиялары, блогтардың түрлері мен алаңдары, олардың жұмыс істеуінің құқықтық аспектілері, блогосфераны қолдана білу , сондай-ақ блогингті "жаңа медиа"құбылысы ретінде дамыту динамикасын зерттеу туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ТЖ жағдайындағы психологиялық тұрақтылық

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы төтенше жағдайларда кәсіби шұғыл психологиялық көмектің ерекшеліктерін айқындайды. Төтенше жағдайларда адамның мінез-құлқының негізгі стратегиялары мен әдістерін жүйелейді. Адамдардың стресске төзімділігін арттыруға ықпал ететін профилактикалық іс-шараларды жүзеге асырады. Шұғыл психологиялық көмектің негізгі әдістерін қолданады. Қысқа мерзімді және мінез-құлық психотерапиясының әдістерін, эмоционалды-физикалық және функционалдық өзін-өзі реттеу әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес-журналистика

    "Бизнес-журналистика " курсының мақсаты іскерлік басылым журналистінің функцияларын, міндеттерін, жұмыс принциптерін, іскерлік журналистиканың заңдылықтары мен құқықтық нормаларын, бизнес-журнал редакциясының жұмысын ұйымдастыру принциптерін зерделеу; қазіргі заманғы іскерлік БАҚ-та жарияланатын материалдарды дайындау үшін ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және редакциялау дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиажоспарлау негіздері

    "Медиа жоспарлау негіздері" пәнінің негізгі мақсаты әртүрлі медиа арналарды жарнамалық хабарламалардың тасымалдаушысы ретінде пайдалануды стратегиялық жоспарлауға тәжірибеге бағытталған оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық коммуникацияның заманауи құралдары

    "Бұқаралық коммуникацияның заманауи құралдары" пәнінің мақсаты студенттерде бұқаралық коммуникацияның теориялық тәсілдері мен тұжырымдамалары, оның базалық институттары мен процестері, сондай-ақ қазіргі заманғы бұқаралық коммуникацияның даму тенденциялары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Саяси коммуникация

    "Саяси коммуникация" пәнін игерудің мақсаты саяси коммуникацияның теориялық тұжырымдамалары мен модельдерін қоғамдағы қолданыстағы билік-басқару қатынастарын сақтауға, нығайтуға немесе өзгертуге, билікті жаулап алуға, ұстап тұруға және пайдалануға бағытталған саясат субъектілерінің өзара және қоршаған әлеуметтік-саяси орта арасындағы өзара іс-қимылының қажетті құрамдас бөлігі ретінде талдау болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қақтығыс психологиясы және медиация

    "Қақтығыс психологиясы және медиация" пәні студенттерді жанжалдардың алдын алу және шешу аспектісінде ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметке дайындауға, студенттердің жанжал біліміне байланысты негізгі мәселелерге бағдарлануын қалыптастыруға, өндірістік процесті оңтайландыру мақсатында ұйымдағы жанжалдардың алдын алу және шешу тәсілдерімен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы шараларды ұйымдастыру

    Пән арнайы іс-шаралардың саласы мен жіктелуі туралы білімді қалыптастыруға, оларды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға, жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы іс-шараларды ұйымдастырушылық басқару саласындағы ғылыми және қолданбалы білім жүйесін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік коммуникациядағы креативті технологиялар

    Пән маркетингтік зерттеулерді, соның ішінде БАҚ саласында ұйымдастыруға, сатылымды арттыруға ықпал ететін іс-шараларды ұйымдастыруға, маркетингтік стратегияны әзірлеуге және жылжыту нәтижелерінің тиімділігін бақылауға және бағалауға қабілеттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиарилейшензті басқару

    Пәннің мақсаты-өңірдің, елдің және әлемнің медиакоммуникациялық жүйелерінің жұмыс істеуінің саяси және экономикалық тетіктерін, реттеудің құқықтық және этикалық нормаларын негізге ала отырып, олардың даму тенденцияларын кәсіби қызметте ескеру қабілетін қалыптастыру; коммуникациялар стратегиясын іске асыру үшін мақсатты аудиторияларды (стейкхолдерлерді), олармен коммуникация арналарын және коммуникациялық ортаны айқындау, талдау және сипаттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-мәдени іс-әрекеттегі жарнама

    Пәнді оқытудың мақсаты жарнама қызметінің негіздері бойынша білім жүйесін қалыптастыру, қоғам қызметінің әлеуметтік-мәдени салаларындағы жарнаманың әртүрлі түрлерінің ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ жарнама қызметінің негізгі ұғымдарын, жарнама қызметінің ерекшеліктерін, оның түрлерін, жарнаманың өзара байланысын және олар үшін ортақ құрылымдық құрылымдарды тануға мүмкіндік беретін маркетингтік коммуникацияның басқа құралдарын зерделеу, негізгі кезеңдермен танысу болып табылады жарнамалық науқанды құру, олардың әлеуметтік-мәдени саладағы кәсіпорындардағы ерекшеліктері мен маңызы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпарат жинау әдістері

    Курсты оқу қорытындысы бойынша білім алушы қоғам дамуының әртүрлі деңгейдегі және түрлі салалардағы қазіргі заманғы проблемаларын сипаттайды. Маркетингтік зерттеудің зерттеу, қолданбалы және практикалық мәселелерін шешу үшін заманауи нарықтық мәселелерге назар аударады. Алынған білімді маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін пайдаланады. Маркетингтік ақпаратты алу мен талдаудың аспаптық технологияларын іс жүзінде көрсетеді. Маркетингтік ақпаратты жинау мен талдаудың социологиялық және статистикалық әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік медиамен жұмыс

    Курстың мақсаты-болашақ журналистердің, маркетологтардың, PR және жарнама берушілердің, рекрутерлердің және білім беру менеджерлерінің кәсіби коммуникацияларында әлеуметтік желілер мен әлеуметтік медианы пайдалану бойынша негізгі білім мен дағдыларды беру. Курс әлеуметтік медиа мен әлеуметтік медианың виртуалды әлеміне қысқаша кіріспе болып табылады, ол қазіргі заманғы ақпараттық қоғамның барлық қызмет салаларында әлеуметтік желілердің инкорпорациялануы туралы жалпы түсінік алуға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнама іс-әрекетін ұйымдастыру

    Пән жарнаманы ұйымдастыру және практика саласында терең білімді қалыптастыруға, жарнамалық процестің негізгі технологияларын өзгерту кезінде өз бетінше шешім қабылдауға үйретуге, сондай-ақ жарнамалық қызметті және жарнамалық менеджментті стратегиялық және тактикалық жоспарлау әдістерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнама және қоғаммен байланыста негізгі ұйымдық құрылымдар

    Пәннің мақсаты-әлеуметтік жауапкершілік қағидаттарын сақтай отырып, өзінің кәсіби қызметінің әсері мен салдарын ескеру қабілетін қалыптастыру. Дағдыларды қалыптастыру: медиа мәтіндер, медиа өнімдер мен коммуникациялық өнімдердің тиімділігін бағалаудың технологиялары мен негізгі әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курстың мақсаты – кәсіби қызметте және күнделікті өмірде жасанды интеллектті пайдалану құзыреттерін меңгеру. Курсты оқу барысында интеллектуалды жүйелердің теориялық негіздері мен алгоритмдері, жасанды интеллект жүйелерінде ақпаратты ұсыну және өңдеу әдістері игеріледі. Курс ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектті қолдану құзыреттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи баспасөз қызметі

    Пән баспасөз қызметінің тарихын, әдістемесі мен технологиясын зерттеуге бағытталған. Қоғамдық пікірді мониторингілеу, іс-шараларды дамытудың ықтимал сценарийлерін болжау дағдыларын қалыптастыру. Баспасөз конференциясын, брифингтерді және т. б. ұйымдастыру және өткізу мәселелерін зерделеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сату өнері

    Курстың мақсаты маркетинг құралдары арқылы сатуды басқару және кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру саласындағы теориялық аспектілерді зерттеу болып табылады. Курсты игерудегі негізгі міндет-сату процесін ұйымдастыру, маркетингтің негізгі құралдарының сату тиімділігін арттыруға әсерін талдау, сатуды жоспарлау және болжау саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру, сонымен қатар сатудың тиімділігін арттырудың заманауи маркетингтік әдістерін зерттеу және практикалық қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Копирайтинг негіздері

    Пәннің мақсаты-кәсіби қызметте өңірдің, елдің және әлемнің медиа-коммуникациялық жүйелерінің даму тенденцияларын, олардың жұмыс істеуінің саяси және экономикалық тетіктерін реттеудің құқықтық және этикалық нормаларын негізге ала отырып ескеру қабілетін қалыптастыру; мақсатты аудиторияларды (стейкхолдерлерді), олармен байланыс арналарын және коммуникация стратегиясын іске асыру үшін коммуникациялық ортаны анықтау, талдау және сипаттау қабілеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммуникациядағы сандық технологиялар мен жаңа медиа

    Пәннің мақсаты-сатуды, оның ішінде БАҚ өнімдерін ұлғайтуға ықпал ететін іс-шараларды ұйымдастыру, маркетингтік стратегияны әзірлеу және жылжыту нәтижелерінің, оның ішінде БАҚ өнімдерінің тиімділігін бақылау және бағалау; сайт үшін ақпараттық материалдарды жасау және редакциялау, әлеуметтік желілерде жаңалықтар ленталары мен өкілдіктерді жүргізу; сайтқа келушілердің ақпараттық қажеттіліктерін талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PR-дағы Event-менеджмент

    Пәннің мақсаты-коммуникациялық жобаларды әзірлеу және іске асыру қабілетін қалыптастыру; сатуды, оның ішінде БАҚ өнімдерін ұлғайтуға ықпал ететін іс-шараларды ұйымдастыру, маркетингтік стратегияны әзірлеу және жылжыту нәтижелерінің, оның ішінде БАҚ өнімдерінің тиімділігін бақылау және бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік дизайн негіздері

    Пән жарнама мамандарын даярлауға, БАҚ-тың көрнекі мәтінін жасауға, Ақпаратты таратудың типологиялық ерекшеліктеріне сәйкес олардың графикалық тұжырымдамасын әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тұрақты даму мақсаттары контекстінде қоғам және оның даму тенденциялары туралы өзекті білімдерін көрсету; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет дағдыларына ие болу. Қосылу, құқықтық, экономикалық, әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық салаларда жұмыс істеу; икемді дағдылар мен одан әрі оқу қабілеттерін көрсету; бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, толеранттылық және демократиялық құндылықтар басымдықтарында белсенді кәсіби және азаматтық ұстанымға ие болу.
  • Ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, бұлттық және мобильді қызметтерді, интернет-ресурстарды қолдану; Интернетте PR және SMM дағдыларын меңгеру; икемді дағдылар мен одан әрі оқу қабілеттерін көрсету; жасанды интеллект мүмкіндіктерін тиімді пайдалану.
  • Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияны жүзеге асыру; медиа сауаттылық және медиа дизайн дағдыларын меңгеру.
  • Қоғаммен байланысудың заманауи әдістерін қолдана отырып, жарнама жасау қабілетін көрсету, ұйымдар мен мекемелердегі дағдарыстың алдын алу тетіктерін пайдалану.
  • Брендті басқару, медиа-жоспарлау, құқықтық және мәдени нормаларды сақтай отырып, баспасөзге жариялау, бұқаралық ақпарат құралдарында жеке және топтық жұмыс дағдылары бар.
  • Ақпаратты түсіндіру және талдау; құқықтық мәдениетке ие болу; имиджді қалыптастыру дағдыларын меңгеру.
  • Топта табысты жұмыс істеу үшін тиімді қарым-қатынас әдістерін көрсету; беделді басқару әдісін меңгеру; адамдардың мінез-құлқын талдау.
  • Мемлекеттік, орыс, шет тілдеріндегі жарнама және PR мәтінін әзірлеу, жарнама жасау кезінде медиа-жоспарлауды жүзеге асыру.
  • Кәсіби бірлестіктермен, коммерциялық ұйымдармен, бұқаралық ақпарат құралдарымен байланыс жасау; қоғаммен байланыс шараларын ұйымдастыру, социологиялық және маркетингтік зерттеулер жүргізу; ғылыми-зерттеу дағдыларын меңгеру.
  • Жарнамалық және қоғаммен байланыс қызметтерін басқаруға, жоспарлауға және ұйымдастыруға қатысуға байланысты жобалық, маркетингтік, жарнамалық, ақпараттық, нарықты зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру.
Top