Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жарнаманың құқықтық және этикалық жақтары
-
Курстың мақсаты-ақпараттық қызметті, атап айтқанда жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеу тетігінің теориялық негіздерін зерделеу, сондай-ақ саяси PR компанияларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізудегі этикалық компонент туралы білімді қалыптастыру. Ұйымдастырушылық және корпоративтік этика қарастырылады.
-
Образовательная программа 6B03131 Жарнама психологиясы және қоғаммен байланыс
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 2