Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Брендинг негіздері
-
"Брендинг негіздері" пәнінің негізгі мақсаты студенттердің брендинг саласындағы негізгі дағдыларын қалыптастыру болып табылады: ұйымның стратегиясымен келісілген бәсекеге қабілетті брендтерді әзірлеу; брендтерді орналастыру және оларды нарыққа шығару; брендтерді басқару, оның ішінде Интернет кеңістігінде басқару жолдары қарастырылады.
-
Образовательная программа 6B03131 Жарнама психологиясы және қоғаммен байланыс
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2